Κοπέλες σε πανεπιστημιακές εγκαταστάσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες πληρώνονται 500 δολάρια για να μοιράζουν διαφημιστικά, με κολάν που γράφουν Double Down, το νέο σάντουιτς της KFC, στο πίσω μέρος τους.Η μεγαλύτερη οργάνωση γυναικών των ΗΠΑ αντέδρασε έντονα...
χαρακτηρίζοντας ως απεχθή τη διαφημιστική καμπάνια ενώ η πρόεδρος της οργάνωσης, Terry O'Neill, τόνισε ότι είναι αποκρουστικό, ακόμη μία φορά, να χρησιμοποιείται το γυναικείο σώμα για να διαφημιστούν ανθυγιεινά προϊόντα.
Ακόμα πρόσθεσε ότι η KFC δεν έλαβε υπόψη της μια σημαντική πληροφορία, ότι δηλαδή οι γυναίκες είναι αυτές που αποφασίζουν τις περισσότερες φορές για τη διατροφή στο σπίτι και σίγουρα δεν θα εκτιμήσουν τη διαφήμιση.
Σε αντιδιαστολή ο διευθυντής του marketing της KFC, John Cywinski, εξήγησε ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο να τραβήξουν την προσοχή των νεαρών αντρών.
Η προώθηση του προϊόντος ξεκίνησε στο Πανεπιστήμιο Spalding στη Louisville ενώ η αλυσίδα έχει στόχο να την επεκτείνει και σε άλλα τρία τουλάχιστον Πανεπιστήμια της χώρας.
Οι υποψήφιες φοιτήτριες θα επιλεγούν μέσω ενός διαγωνισμού στο Facebook.
χαρακτηρίζοντας ως απεχθή τη διαφημιστική καμπάνια ενώ η πρόεδρος της οργάνωσης, Terry O'Neill, τόνισε ότι είναι αποκρουστικό, ακόμη μία φορά, να χρησιμοποιείται το γυναικείο σώμα για να διαφημιστούν ανθυγιεινά προϊόντα.
Ακόμα πρόσθεσε ότι η KFC δεν έλαβε υπόψη της μια σημαντική πληροφορία, ότι δηλαδή οι γυναίκες είναι αυτές που αποφασίζουν τις περισσότερες φορές για τη διατροφή στο σπίτι και σίγουρα δεν θα εκτιμήσουν τη διαφήμιση.
Σε αντιδιαστολή ο διευθυντής του marketing της KFC, John Cywinski, εξήγησε ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο να τραβήξουν την προσοχή των νεαρών αντρών.
Η προώθηση του προϊόντος ξεκίνησε στο Πανεπιστήμιο Spalding στη Louisville ενώ η αλυσίδα έχει στόχο να την επεκτείνει και σε άλλα τρία τουλάχιστον Πανεπιστήμια της χώρας.
Οι υποψήφιες φοιτήτριες θα επιλεγούν μέσω ενός διαγωνισμού στο Facebook.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου