ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Στα δύο χωρίζεται η Fiat, ανεξάρτητος ο κλάδος αυτοκινητοβιομηχανίας - Ανοίγει ο δρόμος για την Chrysler


 





Τη διχοτόμηση της Fiat σε δύο εταιρείες ενέκριναν την Πέμπτη οι μέτοχοι του ιταλικού κολοσσού, αποφασίζοντας υπέρ του διαχωρισμού σε μία εταιρεία αυτοκινήτου και σε μία που θα περιλαμβάνει τις υπόλοιπες δραστηριότητες της Fiat στη βιομηχανία.Με την κίνηση ανοίγει...
ο δρόμος για περαιτέρω συνεργασία με την Chrysler, με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός γιγαντιαίου κατασκευαστή αυτοκινήτων: «Η Fiat θα κατέχει, σε συνεργασία με την Chrysler, θέση ηγέτη στην παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτου, αγγίζοντας το 2014 το όριο της παραγωγής 6 εκατ. οχημάτων» ανέφερε ο CEO της εταιρείας Σέρτζιο Μαρκιόνε.
Η Fiat, ο μεγαλύτερος εργοδότης στην Ιταλία, ιδρύθηκε πριν από 111 χρόνια ως αυτοκινητοβιομηχανία αλλά εξελίχθηκε σε όμιλο που κατασκευάζει ευρεία γκάμα μηχανολογικών προϊόντων, από Ferrari μέχρι αγροτικά μηχανήματα.Πέρυσι, η ιταλική εταιρεία απέκτησε το 20% της Chrysler με αντάλλαγμα τεχνολογία καθαρών κινητήρων και μικρών οχημάτων αλλά και τεχνογνωσίας στον τομέα του μάνατζμεντ. Μέχρι τις αρχές του 2011, ο στόχος είναι το μερίδιο της Fiat να φτάσει σε 25%, που αποτελεί και μέρος του στόχου της κίνησης διχοτόμησης: «Σήμερα είναι μία καλή ημέρα για το αυτοκίνητο» δήλωσε σχετικά ο Σέρτζιο Μαρκόνε.
Η «πρώτη» Fiat, η Fiat SpA, θα περιλαμβάνει την παραγωγή οχημάτων Fiat, Alfa, Lancia, Maserati και Ferrari και τα συναφή τμήματα (ενώ η εταιρεία σχεδιάζει να ανακτήσει το 90% της Ferrari, της οποίας κατέχει πλέον το 85%). Η εταρεία θα έχει πλέον ανοικτό το δρόμο για πληρέστερη συνεργασία με την Chrysler.
H «δεύτερη», βιομηχανική, Fiat («Fiat Industrial SpA») θα αναλάβει τις CNH, Iveco, FPT και Marine. Η Morgan Stalney εκτιμά την αξία της πρώτης Fiat σε 9 δισ. ευρώ και της δεύτερης σε 7 δισ. ευρώ, ενώ κάθε παλιά μετοχή της Fiat θα αντιστοιχεί σε μία μετοχή της Fiat SpA και μία της Fiat Industrial. 
ΤΑ ΝΕΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου