ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Πως να σώσετε την επιχείρησή σας...

 






Δείτε στο ρεπορτάζ που ακολουθεί, με ποιούς τρόπους τρεις επιτυχημένοι επιχειρηματίες σε καιρούς οικονομικής ύφεσης κατάφεραν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες και μάλιστα να κατορθώσουν να πετύχουν ρευστότητα για τις επιχειρήσεις τους. Είναι πλέον αναμφισβήτητο πως η... αγορά στενάζει και ο εμπορικός κόσμος βλέπει καθημερινά όχι μόνο την πτώση του τζίρου αλλά και την μικρότερη προσέλευση των πελατών. Τα εισοδήματα έχουν συρρικνωθεί δραματικά και αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στην καταναλωτική συμπεριφορά.

http://www.newsit.gr/files/Image/08-10-10/evi.jpg






Αυτό μας εξηγεί και αναλύει μιλώντας στο NewsIt ο κ. Αντώνης Θανόπουλος Ιδιοκτήτης του εστιατορίου ‘’Κοχύλια ’’ στα Μελίσσια λέγοντας πως πλέον "η μεγάλη κατανάλωση φέρνει το κέρδος", γι' αυτό και έκανε μια τεράστια προσφορά-έκπτωση της τάξης του 70% προς τους πελάτες του με τιμές που ίσως να τον βάλουν ‘’μέσα’’ καθώς τα λειτουργικά έξοδα ενός εστιατορίου είναι τεράστια.
Ο ίδιος απευθύνθηκε σε μια εταιρεία που ανέλαβε να προωθήσει την μεγάλη έκπτωση (μέσω του ίντερνετ) που έκανε για ορισμένο συγκεκριμένο διάστημα και αυτή η κίνηση του τελικά τον δικαίωσε.
Η σύζυγός του έρχεται κατά την διάρκεια της συνέντευξης και συμμετέχει στη συζήτηση μας λέγοντας πως κατάφεραν μέσα σε μόλις 15 μέρες να αυξήσουν το πελατολόγιο κατά 50% και μάλιστα τους έπεισαν να γίνουν και θαμώνες του μαγαζιού τους. Η κ. Ευη Θανοπούλου ενθουσιασμένη λέει : "Μας τίμησαν με την παρουσία τους από την άλλη άκρη του νομού, κέρδισα πελάτες καινούργιους."
Συνεχίζοντας η κ.Εύη μας αναλύει τον τρόπο σκέψης της σχετικά με την προσέγγιση νέων πελατών και υποστηρίζει πως βασικός στόχος είναι να φέρει νέους ανθρώπους σε ηλικία γιατί όπως λέει και η ίδια χαρακτηριστικά ‘’Ποντάρω στην νεολαία επειδή βγαίνουν έξω και θα μας συστήσουν και σε άλλους φίλους.’’ Γι' αυτόν τον λόγο κάνει προωθητικές δραστηριότητες με βασικό μοχλό το ιντερνέτ επειδή ξέρει πως σε αυτούς είναι πολύ διαδεδομένο μέσο.
Η τεχνολογία λοιπόν είναι ένα μέσο προς την επιτυχία και φυσικά οι προσφορές. Οσο πιο γενναιόδωρες προσφορές κάνουν οι επιχειρήσεις τόσο πιο πολύ θα ανταποκρίνεται ο κόσμος που πλέον διασκεδάζει και αναζητά λύσεις μόνο μέσω των εκπτώσεων και των προσφορών.
Συνεχίζοντας το ρεπορτάζ προσπαθήσαμε να αναζητήσουμε νέους επιχειρηματίες που να ρισκάρουν και δοκιμάζουν την τύχη τους σε νέες ιδέες.








Όπως ο κ. Γιάννης Δημητρέλος, ιδιοκτήτης του πρώτου στην Ελλάδα γυμναστήριου για μικρά παιδιά ηλικίας από 10 μηνών μέχρι 9 ετών , παρέχοντας μια μαθήματα αθλοπαιδιάς σε μικρά παιδιά και μάλιστα με την παρουσία των γονιών να βρίσκονται στην καφετέρια της επιχείρησης του προσφέροντας τους έναν καφέ και κάτι να φάνε σε μια πολύ ελκυστική τιμή, το μάθημα και αυτά που προσφέρει στους γονείς όσο θα περιμένουν κοστίζουν μόνο 5 ευρώ !
Ουσιαστικά κάνει μία έκπτωσή πολύ πάνω από 50% στις υπηρεσίες του για να καταφέρει να προσελκύσει κόσμο, και όμως λέει και ο ίδιος τα καταφέρνει και μάλιστα αναπάντεχα καλά.
Σύμφωνα με τον κ. Δημητρέλο η η επιχείρηση του μαζί με τις προσφορές και τις μεγάλες εκπτώσεις που κάνει που κάνει σε σχολεία για να κλείσει περισσότερες δουλειές, του απέφεραν αύξηση πελατολογίου περίπου 10% και μέχρι στιγμής έχει ξεπεράσει κατά πολύ τους προβλεπόμενους στόχους του και φυσικά τονώθηκε η ρευστότητα της επιχείρησης του.
Μας περιγράφει πολλά περιστατικά που μπροστά του πελάτες του παίρνουν άλλους γονείς και συστήνουν την επιχείρηση του. Και κλείνει λέγοντας μας πως είναι τρομερά αισιόδοξος.
Μεγάλο πρόβλημα ρευστότητας αντιμετώπιζε και ένας σχετικά μικρός σε ηλικία νέος επιχειρηματίας.

 






Ο Αποστόλης έχει ένα κομμωτήριο στο Περιστέρι και μέχρι πριν από τρεις μήνες είχε απογοητευτεί καθώς οι πελάτες του μείωσαν τις επισκέψεις τους στο μαγαζί του και μάλλον πήγαινε για ‘’λουκέτο’’…
Όμως πήρε απόφαση να σώσει το μαγαζί του και προχώρησε σε προσφορές που αφορούσαν και άντρες και γυναίκες και μάλιστα διαφήμισε την προσφορά του μέσω γνωστής εταιρίας προώθησης. Επίσης συμμετέχει σε πολλές επιδείξεις μόδας και διαγωνισμούς για καταστεί γνωστός και εκείνος και η επιχείρηση του.

Και τελικά τα κατάφερε !
Ο ίδιος λέει χαρακτηριστικά : Eίχα φτάσει απασχολώ τέσσερα άτομα στο κομμωτήριο μου και αναγκάστηκα να σταματήσω τα δυο. Μόλις όπως έκανα αυτές τις κινήσεις δουλεύαμε ασταμάτητα 5 άτομα ταυτόχρονα και οι προσφορές που έκανα που έδωσαν ανάσα και ρευστό για να καλύψω ‘’τρύπες’’ και πήρα παράταση τριών μηνών, θα κάνω τα πάντα για να σώσω το μαγαζί μου…
Η ίδρυση μιας μικρής επιχείρησης είναι μια επίπονη προσπάθεια που απαιτεί αρκετή προετοιμασία. Υπάρχουν 7 βήματα που σχετίζονται με αυτή τη διαδικασία και θα πρέπει να ακολουθήσουν όσοι σκέφτονται να δοκιμάσουν αυτήν την πρόκληση με αυξημένες τις πιθανότητες για επιτυχία.

1ο Βήμα: Θέστε προσωπικούς και εταιρικούς στόχους

2ο Βήμα: Προσδιορίστε ένα βιώσιμο τμήμα της αγοράς για το προϊόν/υπηρεσία σας

3ο Βήμα: Αναπτύξτε ένα σχέδιο marketing

4ο Βήμα: Προσδιορίστε τις οικονομικές σας ανάγκες

6ο Βήμα: Διαμορφώστε τις σημαντικές ομάδες (ιδρυτές, διοίκηση, διευθυντές)

7ο Βήμα: Διαφημίστε το προϊόν/υπηρεσία σας και διαχειριστείτε την επιχείρηση ώστε να επιτύχετε τους στόχους που θέσατε
Το τελευταίο βήμα αφορά στη συνεχή διαχείριση και διαφήμιση της επιχείρησής σας, όπου θα χρειαστείτε ισχυρά εργαλεία διοίκησης και δεξιότητες marketing ώστε να διασφαλίσετε ότι θα επιβιώσετε στην αγορά.
Λευτέρης Σουχαϊμπ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου