ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Άσχημα τα νέα για τη Μαίρη Χρονοπούλου - Συνεχίζεται η περιπέτεια της υγείας της...







Η Μαίρη δεν το βάζει κάτω, αν και καθηλωμένη έχει δύναμη να στηρίζει και τους γύρω της. Μετά από το ταξίδι στο Ισραήλ, η γνωμάτευση των γιατρών είναι ότι η κατάσταση της Μαίρης Χρονοπούλου δεν είναι ιάσιμη.«Έχω φρικτούς πόνους, αλλά κάνω τον... σταυρό μου» δηλώνει η ίδια για την κατάστασή της. Μπορεί να ξεκίνησε με πολλές ελπίδες για το συγκεκριμένο ταξίδι αλλά οι γιατροί της ανακοίνωσαν ότι κανένα από τα εγκαύματα, που είχαν προκληθεί από ατύχημα στο σπίτι με αναμμένο κερί, δεν είναι θεραπεύσιμο.
Τελευταίο πλήγμα στην ψυχική υγεία της αρχοντογυναίκας του ελληνικού κινηματογράφου ήταν η λιποθυμία όταν πληροφορήθηκε το θάνατο του Γιάννη Δαλιανίδη. Η Χρονοπούλου έχασε τις αισθήσεις της και έπεσε από τρία σκαλιά.
«Ήταν η πρώτη φορά που λιποθύμησα στη ζωή μου. Παραλίγο να σκοτωθώ. Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ. Αν είμαι αυτή που είμαι σήμερα, είναι γιατί με έφτιαξε ο Δαλιανίδης», δηλώνει στην Espresso.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου