ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Το MySpace «υπέκυψε» στο Facebook...








Η «εκθρόνιση» του MySpace, άλλοτε «βασιλιά» της κοινωνικής δικτύωσης στο Ίντερνετ, επισημοποιήθηκε με την ανακοίνωση της συνεργασίας του με τον σημερινό κυρίαρχο των social media, το Facebook.Αναγνωρίζοντας την υπεροχή του δικτύου... του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, το MySpace αποφάσισε να συνεταιριστεί με τον αντίπαλό του, σε μια προσπάθεια να κρατηθεί «ζωντανό».
Καρπός αυτής της συνεργασίας είναι η νέα υπηρεσία «Mashup with Facebook», που επιτρέπει στο MySpace να συνδέεται στο λογαριασμό των χρηστών του Facebook, να αντλεί από εκεί στοιχεία και πληροφορίες και να τα μεταφέρει στο MySpace, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενό του.

Παραδοχή της ήττας
Αναλυτές της αγοράς του Διαδικτύου ερμήνευσαν αυτή την κίνηση ως παραδοχή της ήττας του MySpace από το Facebook στον «πόλεμο» της κοινωνικής δικτύωσης.
Το άλλοτε κραταιό site χάνει όλο και μεγαλύτερο μερίδιο από τη διαφημιστική «πίτα» και σήμερα καταγράφει ζημιές ύψους 156 εκατομμυρίων δολαρίων – 30 εκατομμύρια μεγαλύτερες σε σχέση με πέρυσι.
Ο διευθύνων σύμβουλος του MySpace, Μάικ Τζόουνς, δεν απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου αν με την κίνηση αυτή «παραδέχεται ότι ηττήθηκε» και αρκέστηκε να δηλώσει ότι το νέο εργαλείο δίνει απλά στους χρήστες του MySpace «αυτό που θέλουν».

Πώς λειτουργεί
Το «Mashup with Facebook» θα επιτρέπει στο MySpace να προτείνει ψυχαγωγικό περιεχόμενο στους χρήστες του, αξιοποιώντας τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις που έχουν δηλώσει στο προφίλ τους στο Facebook (βάσει των «likes» που έχουν κάνει, των ομάδων και των σελίδων στις οποίες είναι μέλη κ.λπ.).
Οι πληροφορίες που θα αντλεί από το Facebook, θα του επιτρέψουν να δομήσει μια προσαρμοσμένη και προσωποποιημένη σελίδα για κάθε χρήστη, που θα περιέχει «αυτά που του αρέσουν»: τη μουσική που ακούει, τις αγαπημένες του ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές κ.ά.
Επιπλέον, θα προτείνει καινούργιο περιεχόμενο που βασίζεται στις προτιμήσεις του χρήστη. Για παράδειγμα, αν σε κάποιον αρέσει η Μαντόνα, η υπηρεσία θα του προτείνει βίντεο κλιπ της Κάιλι Μινόγκ.
Όταν ο χρήστης συνδέεται στο MySpace, θα εμφανίζεται στην αρχική σελίδα το πεδίο «Connect», το οποίο θα τον ρωτά αν θέλει να επιτρέψει την αλληλεπίδραση των δύο ιστότοπων. Εάν ο χρήστης δεχθεί, θα μεταφερθεί αυτόματα σε μια σελίδα στην οποία θα βρίσκεται συγκεντρωμένο όλο το ιστορικό με το περιεχόμενο που έχει αναρτήσει στο Facebook.
Το MySpace επιθυμεί να επεκτείνει περισσότερο την αλληλεπίδρασή του με το Facebook. Όπως έγινε γνωστό, σύντομα θα τοποθετήσει σε κάθε σημείο του site κουμπιά «like» του Facebook, έτσι ώστε όταν ο χρήστης επισημαίνει κάτι ως «αγαπημένο» να δημοσιεύεται αυτόματα και στο προφίλ του στο Facebook.

Ζημιές και γκρίνια
Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων Forrester Research, η συνεργασία μπορεί να αποφέρει οφέλη και στους δύο, παρά το γεγονός ότι αμφότερες οι εταιρείες δήλωσαν ότι η συμφωνία τους δεν έχει οικονομική διάσταση.
Το MySpace ελέγχεται από την εταιρεία News Corp του Αυστραλού μεγιστάνα των μέσων μαζικής ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ. Σήμερα διαθέτει περίπου 130 εκατομμύρια χρήστες έναντι τουλάχιστον 500 εκατομμυρίων μελών του Facebook.
O Μέρντοχ, που αγόρασε το MySpace το 2005 έναντι 580 εκατ. δολαρίων, έχει δηλώσει ότι δεν πρόκειται να ανεχτεί για πολύ καιρό ακόμη τις ζημιές του MySpace. Στις αρχές του μήνα, η News Corp περιέγραψε το site ως ένα «πρόβλημα» για την εταιρεία, ανακοινώνοντας ότι οι τρέχουσες οικονομικές απώλειές του «δεν είναι αποδεκτές ή βιώσιμες».
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών eMarketer, το μερίδιο του Facebook στη διαφημιστική «πίτα» των social media αυξήθηκε στο 50% το 2010 από 36% το 2009, ενώ του μερίδιο του MySpace μειώθηκε από 32% σε 19%.
Το «Mashup with Facebook» δεν αποτελεί την πρώτη συνεργασία των δύο εταιρειών. Τον περασμένο Ιούλιο, το MySpace έδωσε τη δυνατότητα στους χρήστες του να στέλνουν το περιεχόμενο που «ανεβάζουν» (φωτογραφίες, ενημερώσεις κατάστασης, συνδέσμους και βίντεο) στο Facebook (και στο Twitter) με ένα μόνο «κλικ».

Δηκτικά σχόλια
Η τελευταία κίνηση, πάντως, αντιμετωπίστηκε με δηκτικά σχόλια από τον κόσμο του Ίντερνετ.
«Υποθέτουμε ότι τέσσερα άτομα ενθουσιάστηκαν από αυτή την εξέλιξη: ο Ρούπερτ Μέρντοχ και τα υπόλοιπα στελέχη της News Corp», γράφει σκωπτικά το site PC World και συνεχίζει, στο ίδιο ύφος:
«Υπάρχει κάποιος που πραγματικά πιστεύει ότι η νέα κίνηση θα πείσει τις ορδές των ανθρώπων να επιστρέψουν στις σκονισμένες, αραχνιασμένες αίθουσες του κοινωνικού δικτύου που εγκατέλειψαν πριν από χρόνια;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου