ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Το δικό σας άρωμα με... 30.000 ευρώ!








Αρώματα υπάρχουν πολλά. Και πολλές φορές έχετε πάει σε μια επίσκεψη όπου κάποιος άλλος φοράει επίσης το ίδιο άρωμα. Τι θα λέγατε όμως αν είχατε την δυνατότητα να φοράτε το δικό σας αποκλειστικό άρωμα;  Το άρωμα, λένε, µυρίζει διαφορετικά σε κάθε άνθρωπο... Για όσους όµως αυτό δεν αρκεί, στη Γαλλία τούς δίνεται η δυνατότητα να αποκτήσουν ένα µοναδικό άρωµα, κοµµένο και ραµµένο στα µέτρα τους. Για να αποκτήσουν το καθωσπρέπει – comme il faut – άρωµα, χρειάζεται πρώτον να διαθέσουν ένα σεβαστό ποσόν, περίπου 30.000 ευρώ για ένα µικρό µπουκαλάκι, δεύτερον να κάνουν υποµονή, έξι µήνες έως και δύο χρόνια είναι ο χρόνος παράδοσης, και τρίτον να αφήσουν τους ειδικούς να εισχωρήσουν στα άδυτα της προσωπικής τους ζωής.
Και αν όλα αυτά ακούγονται κάπως υπερβολικά, αυτό σηµαίνει πως ο στόχος – δηλαδή πλούσιοι και διάσηµοι – έχει επιτευχθεί, υποστηρίζουν σύµβουλοι επιχειρήσεων. Guerlain, Cartier, Jean Patou, Hermès είναι µερικοί µόνο από τους επώνυµους γαλλικούς οίκους που προσφέρουν τη συγκεκριµένη υπηρεσία.
«Επιστρέφουµε στις ρίζες µας», λέει ο εκπρόσωπος του οίκου Guerlain και εξηγεί τη διαδικασία. Αρχικά, οι πελάτες κλείνουν ένα ραντεβού µε τη διευθύντρια του τµήµατος αρωµάτων, η οποία κάνει ερωτήσεις στον πελάτη που αφορούν τις πιο οικείες σε αυτόν µυρωδιές – η µυρωδιά του σχολικού θρανίου, το σάλι της γιαγιάς, ένα σαπούνι από τα παιδικά χρόνια...
Στη συνέχεια, ο πελάτης διαλέγει µια εικόνα – µια απλωµένη µπουγάδα, ένα δάσος, µια σοκολάτα κ.ά. – και στο τέλος µυρίζει ποικιλία αρωµάτων. Οι πληροφορίες µεταφέρονται στον Τιερί Βασέρ, τη «µύτη» του οίκου Guerlain, που βάσει των δεδοµένων δηµιουργεί στο εργαστήριο ένα µοναδικό άρωµα για κάθε ξεχωριστό πελάτη.
Νewsit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου