skip to main |
skip to sidebar
Σημεία δύσκολα, οδόστρωμα άθλιο, στροφές ανάποδες και δυστυχώς οδηγοί άπειροι οι επικίνδυνοι δημιουργούν κάθε χρόνο ένα επικίνδυνο... κοκτέιλ για το οποίο είναι καλό να είμαστε προετοιμασμένοι...
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Ολόκληρο το τμήμα από Κόρινθο μέχρι Πάτρα είναι προβληματικό λόγω έργων, ωστόσο με μικρή ταχύτητα και υπομονή όλα θα πάνε καλά.
Δείξτε ιδιαίτερη προσοχή αν κινηθείτε προς Καλαμάτα από το 152 ως το 157 της Τριπόλεως Καλαμάτας σημειώνονται τα περισσότερα θανατηφόρα τροχαία.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δείξουν και όσοι κινούνται στο Νομό Ηλείας, τόσο στο τμήμα από το 41 ως το 43χλμ της Πύργου-Πατρών όσο και στο ύψος του 57χλμ στην Πύργου Κυπαρισσίας.
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
Προσοχή από το 6ο ως το 10ο χλμ της Αντιρρίου Ιωαννίνων, οι στροφές στην Παλιοβούνα είναι από τα πιο επικίνδυνα σημεία όλου του εθνικού οδικού δικτύου.
ΗΠΕΙΡΟΣ
Στα όρια του νομού Άρτας από το 119 ως το 127χλμ κοντά στο παραθαλάσσιο χωριό Μενίδι οι απανωτές στροφές κάνουν πολλούς να επιχειρούν παράνομες προσπεράσεις δείξετε ιδιαίτερη προσοχή και οπλιστείτε με υπομονή.
Μπαίνοντας στο νομό Ιωαννίνων από το τούνελ μέχρι το Χάνι Τερόβου οι μικρές ευθείες ξεγελάνε πολλούς που επιχειρούν προσπέραση στο στενό και κακό δρόμο.
ΣΤΕΡΕΑ
Ο δρόμος είναι καλός και έτσι πολλοί κινούνται με μεγάλη ταχύτητα. Από το το 188 ως το 205 στο Λαμπίρι σημειώνονται τα περισσότερα τροχαία.
Έργα ή ο δρόμος που ακόμη δεν έχει τελειώσει το πέταλο του Μαλιακού και σημεία χωρίς νησίδα συνθέτουν το σκηνικό από το 216 ως το 260 της ΠΑΘΕ.
ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Ιδιαίτερα επικίνδυνος είναι ο δρόμος για όσους θελήσουν να κινηθούν από Θεσσαλία προς Ήπειρο μέσω της παλιάς (και μόνης) οδού από Τρίκαλα, Καλαμπάκα προς της Εγνατία. Ουσιαστικά σε όλο το μήκος από Καλαμπάκα ως Παναγιά οι οδηγοί πρέπει να έχουν τεταμένη της προσοχή τους.
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Μπορεί η βόρεια Ελλάδα να διαθέτει λόγω Εγνατίας ένα πολύ καλό δίκτυο, δεν συμβαίνει το ίδιο με το νομό Χαλκιδικής. Δείξτε ιδιαίτερη προσοχή σε όλο το μήκος της εθνικής Μουδανιών-Κασσάνδρειας-Ποτίδαιας
Οι λεπτομέρειες στο χάρτη της ΕΛ.ΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου