Συνεδρίασε χθες Πέμπτη 20 Ιανουαρίου, το Όργανο του Διευρυμένου Δήμου Γρεβενών υπό την Προεδρία του Δημάρχου κ. Δημοσθένη Κουπτσίδη στο Δημοτικό κατάστημα με θέμα: «Σχεδιασμό δράσεων και ενεργειών σε περίπτωση χιονοπτώσεων»...
Ο Δήμαρχος Γρεβενών κ. Κουπτσίδης αναφέρθηκε στις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει ο Δήμος σε περίπτωση χιονοπτώσεων λόγω των ελλείψεων που υπάρχουν σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά και της έλλειψης από την πλευρά των πρώην Δήμων δρομολόγησης ενεργειών προς την κατεύθυνση αυτή. «Δεν έχουμε βρει συμβάσεις αποχιονισμού από τους πρώην Δήμους και αυτό δυσκολεύει κατά πολύ το έργο μας» τόνισε μεταξύ άλλων.
Στη συνεδρίαση συμμετείχαν η αρμόδια Αντιδήμαρχος κα Πέτρου, οι Αντιδήμαρχοι κ.κ. Τσακστάρας, Γούλας, Παρασκευαΐδης και Χατζηγεωργίου, ο Αστυνομικός Διευθυντής κ. Χονδρός, ο Διοικητής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας κ. Καίσαρης, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι και μέλη του Σ.Τ.Ο. κ.κ. Μπατακόιας και Σιμούλης, ο Υπεύθυνος του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών κ. Κουρέλλας, Υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου και εκπρόσωποι των εθελοντικών ομάδων.
Ο Δήμαρχος ζήτησε από όλους τους παρευρισκόμενους να υπερβάλλουν εαυτούς, να δώσουν όλες τους τις δυνάμεις ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα όποια προβλήματα προκύψουν σε μία πιθανή κακοκαιρία τους επόμενους μήνες. Τόνισε ότι θα δοθεί προτεραιότητα στις Τοπικές Κοινότητες που υπάρχουν ευπαθείς ομάδες Δημοτών καθώς και Κτηνοτροφικές και Παραγωγικές μονάδες. Δεσμεύθηκε ότι από τη Νέα χρονιά ο Δήμος Γρεβενών θα αποτελεί πρότυπο Δήμου σε θέματα αποχιονισμού. «Στόχος μας είναι η ποιότητα στην καθημερινότητα των Πολιτών μας και αυτό θα γίνει πράξη».
Τέλος, με δεδομένη την υπάρχουσα κατάσταση, αποφασίσθηκε μετά από συζήτηση και ανταλλαγή προτάσεων, σε περίπτωση έντονων καιρικών φαινομένων να ξεπερασθούν τα προβλήματα με σωστό συντονισμό εργασιών και δράσεων όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου