ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Επιστολή του Δημάρχου Γρεβενών κ. Κουπτσίδη στον Δημήτρη Ρέππα για τον Ε-65...

 





Κύριε Υπουργέ,
Με αφορμή την έντονη φημολογία των τελευταίων ημερών αναφορικά με την ολοκλήρωση του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65 και τον τερματισμό του έργου στην Πόλη της Καλαμπάκας αιτούμαστε: α) την άμεση παρέμβασή σας ώστε να εφαρμοσθεί στην πράξη, με την άμεση ολοκλήρωση του έργου ο σκοπός του αρχικού σχεδιασμού του αυτοκινητόδρομου Ε65, που δεν... είναι άλλος από την σύνδεση της Μακεδονίας και της Ηπείρου με τη Νότια Ελλάδα σύντομα και με ασφάλεια, συνεπικουρικά με το άλλο μεγάλο έργο αυτό της Εγνατίας Οδού και β) να εφαρμοσθεί η πρόταση Παραλλαγής την οποία ως Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση είχαμε κοινοποιήσει προς το Υπουργείο, με την οποία αιτηθήκαμε ο Ε65 στο τμήμα Οξύνεια-Εγνατία να επανασχεδιαστεί έτσι ώστε η παραλλαγή του Τμήματος αυτού και ο Ε65 να «κουμπώσει» στην Εγνατία Οδό στην Περιοχή του Κηπουρειού.
Η Παραλλαγή, την οποία προτείναμε παρουσιάζει σημαντικά πλεονεκτήματα για το περιβάλλον κα τους χρήστες.
Κατά το σχεδιασμό ελήφθη σοβαρά υπόψη η ασφάλεια των διερχομένων οχημάτων καθώς επίσης και η ανάγκη προστασίας των σπάνιων ειδών πανίδας. Η συμβατική λύση διέρχεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από περιοχή παρουσίας της καφέ αρκούδας ( περιοδική και μόνιμη παρουσία σύμφωνα με το πρόγραμμα ΑΡΚΤΟΣ που υλοποιήθηκε από την περιβαλλοντική οργάνωση ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ στο πλαίσιο του προγράμματος LIFE 1998-1999) ενώ η παραλλαγή διέρχεται μόνο από περιοχή περιοδικής παρουσίας της καφέ αρκούδας και σημαντικά μικρότερο μήκος (6χλμ).
Επίσης σας επισημαίνω ότι κατά την επίσκεψή του Υφυπουργού κ. Μαγκριώτη στα Γρεβενά πριν από ένα χρόνο περίπου συζητήθηκε η αλλαγή της χάραξης του Οδικού άξονα Γρεβενών-Δεσκάτης να πραγματοποιηθεί μέσω του Ε65.
Με την ολοκλήρωση-κατάληξη του Ε65 στην Οξύνεια της Καλαμπάκας γεννάται έντονα η απορία, ποια θα είναι η τύχη του έργου του Οδικού άξονα Γρεβενών-Δεσκάτης, ενός έργου πνοής για το νότιο τμήμα των Γρεβενών αλλά και πάγιο αίτημα των κατοίκων και τελικά σε ποια Ε65 θα συνδεθεί σύμφωνα με τη δέσμευση του κ. Υφυπουργού ;
Κύριε Υπουργέ
Στους δύσκολους καιρούς που περνάει η χώρα μας, η ολοκλήρωση ενός τόσο σημαντικού έργου και η εφαρμογή στην πράξη του Αιτήματός μας θα συμβάλλει σημαντικά στην αναπτυξιακή ώθηση των περιοχών της Βορείου Ελλάδος. Η απόφαση να «σταματήσει» στην πόλη της Καλαμπάκας θα είναι καταστροφική για τα Γρεβενά διότι έτσι θα μειώσει τον αριθμό των επισκεπτών με σημαντικές συνέπειες στον τουρισμό και την τοπική κοινωνία.
Φαίνεται τελικά ότι, δεν σταματάει μόνο το τραίνο στην Καλαμπάκα; Σταματάει, και ο οδικός άξονας Ε65 και παράλληλα η ανάπτυξη Δυτικής Μακεδονίας, Ηπείρου και βεβαίως των Γρεβενών;


Με εκτίμηση

Δημοσθένης Κουπτσίδης

Δήμαρχος Γρεβενών 

ΥΓ ΑΕΤΟΥ: Αλήθεια τι λέει για τα παραπάνω ο Βουλευτής Γρεβενών ; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου