Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Γηραιά Αλβιόνα η απόφαση μίας εταιρίας προφυλακτικών να κυκλοφορήσει νέο προϊόν της με την ονομασία «Τα κοσμήματα του στέμματος». Η εταιρεία, που έχει την... έδρα της στο Λονδίνο, υποτίθεται ότι κυκλοφόρησε τα νέα προφυλακτικά για να «τιμήσει» το... γάμο του διαδόχου του θρόνου Ουίλιαμ με την Κέιτ Μίντλετον εξ ου και η εύγλωττη ονομασία.
Το περιοδικό «Majesty» (Μεγαλειότητα) που καλύπτει εκτενώς τη βασιλική ειδησεογραφία κάνει λόγο για μια κίνηση χωρίς καθόλου τακτ και αισθητική. «Ο πρίγκιπας Ουίλιαμ είναι γνωστός για την αίσθηση του χιούμορ που διαθέτει, αλλά αυτό παραπάει» δηλώνει συντάκτης του περιοδικού.
Τα προφυλακτικά «Τα κοσμήματα του στέμματος» πωλούνται σε πακέτο που έχει το χρώμα της πορφύρας, με την εικόνα του βασιλικού ζεύγους να «κοσμεί» την μπροστινή πλευρά του.
Μάλιστα, το εμπνευσμένο τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας προφυλακτικών προτρέπει τους «χρήστες» των προφυλακτικών «να ξαπλώσουν και να σκεφθούν την Αγγλία»(;).
«Όπως σε ένα βασιλικό γάμο, η συνεύρεση με έναν αγαπημένο είναι μια αξέχαστη εμπειρία» αναφέρεται ακόμη.
Ο εκπρόσωπος της εταιρείας υπεραμύνθηκε του νέου προϊόντος με ανάλογα γλαφυρό τρόπο: «Ζητήσαμε από τους τεχνίτες μας (sic) να δημιουργήσουν ένα κειμήλιο οικογενειακής ποιότητας (sic) αυτές τις θήκες της αγάπης (ξανά sic). Μετά από χρόνια θα αποτελούν σουβενίρ μια μαγικής ημέρας».
Η εταιρεία μέχρι στιγμής έχει πουλήσει πάνω από 1000 «βασιλικά πακέτα» στην ηλεκτρονική της διεύθυνση.
Ωστόσο, στα προφυλακτικά αναγράφεται προς τους επίδοξους εραστές και μια προειδοποίηση η οποία πρέπει να ληφθεί πολύ σοβαρά: Δηλαδή ότι έχουν σχεδιαστεί ως «σουβενίρ» και δεν είναι κατάλληλα για αντισύλληψη ή την προστασία από σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου