Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Μειώνουν τα όρια ταχύτητας για να κερδίσουν... χρήματα!

Η τιμή της βενζίνης στα ύψη. Του πετρελαίου το ίδιο. Και ο κόσμος πληρώνει πληρώνει και το πορτοφόλι αδειάζει. Έτσι σκέφτηκαν να πατήσουν φρένο στο...αμάξι!






Στη ραγδαία αύξηση του πετρελαίου και για όσο διαρκεί η κρίση στη Λιβύη και τα υπόλοιπα αραβικά κράτη, η Ισπανία απαντά κατεβάζοντας ταχύτητα. Οπως ανακοίνωσε ο ισπανός αναπληρωτής πρωθυπουργός Αλφρέδ Πέρεζ Ρουµπαλκάµπα, από τις... 7 Μαρτίου οι ισπανοί οδηγοί θα κληθούν να ακολουθήσουν τα νέα όρια ταχύτητας,.. από τα 120 χλµ. / ώρα στα 110.
Χάρις στο νέο µέτρο, οι αξιωµατούχοι της κυβέρνησης ευελπιστούν σε εξοικονόµηση ενέργειας και κυρίως σε µείωση της κατανάλωσης του αργού πετρελαίου κατά 15% και του ντίζελ κατά 11%. Σε µια χώρα που κάθε αύξηση της τάξεως των 10 δολαρίων στην τιµή του πετρελαίου ισοδυναµεί µε επιπλέον κόστος 6 δισ. ευρώ, η µείωση αυτού του µεγέθους κρίνεται ιδιαίτερα σηµαντική.
Το προσωρινό µέτρο σκοπεύει στην εξοικονόµηση χρηµάτων, σύµφωνα µε τον Ρουµπαλκάµπα, ο οποίος ωστόσο διευκρίνισε πως δεν συντρέχει καµία απολύτως ανησυχία σχετικά µε τις προµήθειες πετρελαίου στη χώρα. «Θα οδηγούµε πιο αργά και κατά συνέπεια θα καταναλώνουµε και θα πληρώνουµε λιγότερο», τόνισε. Ωστόσο, προτού ξεσπάσουν οι εξεγέρσεις στη Λιβύη κατά του συνταγµατάρχη Καντάφι, περίπου το 9% των εξαγωγών της χώρας αφορούσε την Ισπανία.
Εκτός από τη συγκεκριµένη πρωτοβουλία της ισπανικής κυβέρνησης, η οποία παραπέµπει σε ανάλογα µέτρα που είχαν λάβει ΗΠΑ και Βρετανία κατά τη διάρκεια της πετρελαϊκής κρίσης, τη δεκαετία του ‘70, οι ισπανικές Αρχές αποφάσισαν επίσης να µειώσουν την τιµή του εισιτηρίου των τρένων κατά 5 ευρώ κι επιπλέον να αυξήσουν το ποσοστό του βιοντίζελ στο ντίζελ από 5,8% σε 7%.
«Στόχος µας είναι η µικρότερη κατανάλωση προϊόντων πετρελαίου», επεσήµανε ο Ρουµπαλκάµπα. Η Ισπανία, σηµειώνουν οι «Φαϊνάνσιαλ Τάιµς», δεν διαθέτει δικά της αποθέµατα πετρελαίου και εξαρτάται σχεδόν ολοκληρωτικά από τις εισαγωγές που κάνει για τα µέσα µαζικής µεταφοράς – αν και το ένα πέµπτο της ηλεκτροδότησής της καλύπτεται από την αιολική ενέργεια.
Αυτό που αναµένεται να διαπιστωθεί τώρα είναι αν οι ισπανοί οδηγοί, και δη οι ιδιοκτήτες των πολυτελών τζιπ, τα οποία δεν αποχωρίζονται ούτε στο κέντρο της πόλης, είναι διατεθειµένοι να συµµορφωθούν
Μήπως να το σκεφτούμε και εμείς αυτό το μέτρο αφού η τιμή της βενζίνης στην χώρα μας δεν βλέπετε πλέον!


ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου