Μέσα στο επόμενο 15ήμερο και μέχρι τα μέσα Απριλίου το υπουργείο θα έχει παρουσιάσει στην Τρόικα το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας που θα βάλει στα ταμεία το περιβόητο ποσό των 50 δισ...
Τα νούμερα όμως δεν βγαίνουν και έτσι η Κυβέρνηση αποφάσισε να κάνει πιο... δελεαστική την προσφορά με παραχωρήσεις εκμετάλλευσης που θα φτάσουν ως και τα 90 χρόνια.
Ακόμη χειρότερα, φαίνεται πως ό,τι έχει για ... πούλημα η Ελλάδα ως το 2015 δεν πρόκειται να φέρει πάνω από 30 δισ. και έτσι όλα δείχνουν ότι το κράτος θα υπογράψει συμβάσεις παραχώρησης δρόμων λιμανιών κλπ για δεκάδες χρόνια ώστε να προεισπράξει έσοδα αξίας άλλων 10 με 20 δισ.
Με λίγα λόγια και με παράδειγμα τους δρόμους θα πρέπει να πάψουμε να αναφερόμαστε σε “εθνικές” οδούς αφού για τα επόμενα 30 (ή και περισσότερα) χρόνια θα έχουν παραχωρηθεί σε ιδιώτες και ακόμη χειρότερα θα πρέπει να περιμένουμε ραγδαία αύξηση σε τιμές διοδίων αφού οι εργολάβοι θα έχουν προπληρώσει το δημόσιο για όλα αυτά τα χρόνια και το δημόσιο δεν θα μπορεί παρά να δεχθεί τις τιμές που εκείνοι θα επιβάλλουν.
Παρόμοιες κινήσεις θα γίνουν σε κάθε πλουτοπαραγωγική πηγή της χώρας όπως σε ορυχεία και μεταλλεία, ακόμη και σε μονάδες παραγωγής ενέργειας.
Παράλληλα το υπουργείο ετοιμάζει μεγάλες αποκρατικοποιήσεις σε εταιρείες που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο με στόχο άλλα 8 με 10 δισ. ευρώ, εφόσον διατηρηθεί η σημερινή χρηματιστηριακή τους αξία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου