ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Συνάντηση φορέων των Αμυγδαλιών με τον Βουλευτή Γρεβενών Θανάση Χαντάβα για το σχολείο...









Το Σάββατο 26 Μαρτίου 2011, αντιπροσωπεία από εκπροσώπους όλων των φορέων των Αμυγδαλιών (Εκκλησία, Πολιτιστικός Σύλλογος, Τοπική Κοινότητα, Αθλητικός Σύλλογος, Γεωργικός Συνεταιρισμός, μαζί με πάρα πολλούς..
κατοίκους του χωριού), είχε συνάντηση με το βουλευτή Γρεβενών κ. Χαντάβα Θανάση. Στη συνάντηση που έγινε με πρωτοβουλία του κ. Βουλευτή, οι εκπρόσωποι των φορέων αφού πρώτα ευχαρίστησαν τον κ. Βουλευτή για τη δημόσια υποστήριξη του αιτήματός τους και την επερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή για να μη κλείσει το Δημοτικό Σχολείο των Αμυγδαλεών, του ζήτησαν να πάρει ξεκάθαρη θέση για το αν θα καταργηθεί το Σχολείο τους.
Ο κ. Βουλευτής, αφού αναγνώρισε το δίκαιο αίτημά τους, παραδέχτηκε ότι ήταν λάθος η κατάργηση του Δημοτικού Σχολείου τους και  υποσχέθηκε ότι θα εξαντλήσει όλα τα περιθώρια (θα δώσει μάχη είπε χαρακτηριστικά), για να παραμείνει σε λειτουργία το 2/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Αμυγδαλεών.
Δεσμεύτηκε τέλος, δηλώνοντας κατηγορηματικά, ότι το Σχολείο τους δεν πρόκειται να κλείσει και θα συνεχίσει να λειτουργεί ως 2/θέσιο (κατά 99% δήλωσε χαρακτηριστικά).

Το Συμβούλιο της  Κοινότητας, το Δ.Σ. του Πολιτιστικού Συλλόγου  και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Αμυγδαλεών 


ΥΓ ΑΕΤΟΥ2: "Κακός" τελικά, εμφανίζεται  ο κ.Γιώργος Νάστος και όχι η Κυβέρνηση. Καλά τα κατάφεραν...

1 σχόλιο:

  1. αφού έχετε την υποστήριξή της εκκλησίας και βουλευτή της κυβέρνησις όλα μια χαρά θα πάνε, μην αγχώνεστε ντιπ...




    κατά 99%

    ΑπάντησηΔιαγραφή