Μόνο το προσωπικό ασφαλείας θα δουλεύει καθώς σύμφωνα με το σύλλογο εργαζομένων του ΕΚΑΒ δεν έχουν πληρωθεί τις υπερωρίες των τελευταίων τεσσάρων μηνών και τις αποζημιώσεις για τα εκτός έδρας για όλο το 2010.Σε επίσχεση εργασίας προχωρούν από..
τη Δευτέρα 4 Απριλίου οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ. Όπως ανακοίνωσαν οι εργαζόμενοι θα συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους επ' αόριστον, μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματα τους και να τους καταβληθούν τα δεδουλευμένα.
Έλον Μασκ: «Τα smartphones θα εξαφανιστούν σε 5 χρόνια – Η AI θα γίνει το
νέο κινητό»
Πριν από 18 δευτερόλεπτα









Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου