ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Παλιές καλτ διαφημίσεις: Διάλειμμα για… γέλιο







Έγιναν ατάκες που ξεστομίσαμε κάποτε όλοι μας. Επιστράτευσαν αγαπημένους πρωταγωνιστές για να μας πείσουν να προτιμήσουμε την σωστή σοκολάτα ή το κατάλληλο σαπούνι. Δόξασαν τα..
περίφημα jingles τους και γέμισαν με απλοϊκά μηνύματα τα διαφημιστικά διαλείμματα παλιών δεκαετιών.Σήμερα, χάρη στο YouTube και τους λάτρεις του ρετρό, οι καλτ τηλεοπτικές διαφημίσεις των ‘80s και των ‘90s επιβιώνουν και, όσο γελοίες κι αν φαίνονται κάποιες από αυτές, μας μεταφέρουν το κλίμα της εποχής, κάνοντάς μας να χαμογελάσουμε (ή να γελάσουμε) ασυναίσθητα. Ας θυμηθούμε μερικές από τις καλύτερες: 



Η Αλίκη Βουγιουκλάκη μένει από λάστιχο κάπου μέσα στην νύχτα, αλλά δεν ανησυχεί, γιατί υπάρχει η «άμεση βοήθεια». Το μακρινό 1989, η Express Service χρησιμοποιεί την μεγάλη Ελληνίδα σταρ, μιας και έχει στο βιογραφικό της την ιδιότητα της… Σωφερίνας. 



«Και τι κουτί κουτί, και τι κουτί κουτί…»: Η χαρά της παρήχησης βρίσκεται όλη σε αυτό το τζινγκλάκι της ασπρόμαυρης διαφήμισης μπύρας, που –ω, τι επαναστατικό!- μπορείς να την βρεις και σε κουτάκι! 



Τα λόγια είναι περιττά για την κυρία που βγαίνει από γνωστή αλυσίδα supermarket και είναι υπέρ του δέοντος κεφάτη. Ήταν μάλλον σε μια περίοδο που οι Έλληνες είχαν –ή νόμιζαν ότι είχαν- τα χρήματα για να γεμίζουν δεκάδες πλαστικές σακούλες και οι διαφημιστές «χτύπησαν φλέβα», ποντάροντας στην πραγματική αγοραστική δύναμη, αυτή της νοικοκυράς. 



Άλλη μία ασπρόμαυρη ανάμνηση με απλοϊκό μήνυμα, η διαφήμιση με τον «μικρούλη» που πρέπει να τρέξει και να πιει γάλα «για να γίνει άντρας» μας γυρίζει πίσω σε εποχές που το μπάσκετ ήταν στην μόδα, ο Νίκος Γκάλης μεσουρανούσε και η ελληνική διαφήμιση βρισκόταν στα νηπιακά της βήματα, όπως και ο μικρούλης του συγκεκριμένου σποτ. 



Δεν υπάρχει τίποτα που να μην ξέρει αυτή η θεία Όλγα. Φανταστείτε την σαν τον θηλυκό Τσακ Νόρρις των ‘80s. Βγάζει κάθε λεκέ, συμφέρει, γίνεται η σύμβουλος και η φίλη κάθε νοικοκυράς και στέκεται περήφανη πάνω από την σκάφη για να γίνει σύμβολο… πάστρας και οικοκυρικής αυθεντίας. 



Ο Παύλος Κοντογιαννίδης δεν αφήνει όχι μόνο θηλυκή γάτα, αλλά ούτε θηλυκή… σοκολάτα. Ο γνωστός ηθοποιός φλερτάρει με την μόνη σοκολάτα με ονοματεπώνυμο και η γλυκιά Lila λιώνει για χάρη δική του και για χάρη της υπογλυκαιμίας όλων των παιδιών που μεγάλωσαν με την φραουλένια γεύση της συγκεκριμένης λιχουδιάς. 



Οι Γκλούτον θέλουνε ν’ αρπάξουνε τη Λόλα, μα ένα καλαμάκι τους τα αλλάζει όλα. Πρόκειται για το καλαμάκι του Carnation, ο οποίος ευθύνεται για την ταύτιση της αγγλικής λέξης που σημαίνει γαρύφαλλο με κάτι εντελώς άσχετο, δηλαδή το σοκολατούχο γάλα. Ακόμη και σήμερα, αν ακούσετε την λέξη «carnation», τι θα σκεφτείτε, λουλούδια ή αλουμινένια κουτάκια με έναν εναλλακτικό Λούκι Λουκ επάνω τους; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου