ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Τρίτη νίκη του Φέτελ στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1









Μπορεί πίσω του να έγιναν τρομερές μάχες και οι πάρα πολλές εναλλαγές θέσεων, αλλά μπροστά ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε «περίπατο», φτάνοντας στην πίστα της Κωνσταντινούπολης στηντρίτη του φετινή νίκη..
σε τέσσερις αγώνες. Ο Γερμανός πραγματοποίησε πολύ καλή εκκίνηση, κράτησε πίσω του τους Νίκο Ρόσμπεργκ και Μαρκ Γουέμπερ -με τον οδηγό της Mercedes να «καταπίνει» τον Αυστραλό- και από εκεί και έπειτα δεν έχασε ξανά την πρώτη θέση, παρά μόνο σε ένα σημείο που ο Τζένσον Μπάτον έμεινε παραπάνω ώρα στην πίστα, χωρίς να πραγματοποιήσει αλλαγή ελαστικών.
Με αυτόν τον τρόπο, ο περσινός πρωταθλητής αύξησε στους 34 βαθμούς τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Λιούις Χάμιλτον και έχει βάλει από τώρα (έστω και αν είναι νωρίς να ειπωθεί κάτι τέτοιο) σε ισχυρή θέση τον εαυτό του για να τα καταφέρει και φέτος. Πως άλλωστε, να μην το κάνει, όταν δείχνει να είναι ο μόνος μη… αναλώσιμος. Αν και στην Κίνα αποδείχθηκε ότι με τη σωστή στρατηγική μπορεί να νικηθεί.
Ομως, σίγουρα οι μηχανικοί των υπόλοιπων κορυφαίων ομάδων πρέπει να κάνουν κάτι για να καλύψουν την εμφανή διαφορά ταχύτητας που έχουν τα αυστριακά μονοθέσια. Κάτι που αντικατοπτρίζεται και από τη δεύτερη θέση του Γουέμπερ, παρόλο που για ακόμη μια φορά δεν έκανε καλή εκκίνηση. Αλλωστε, τώρα που στη Red Bull φαίνεται να διόρθωσαν και τα προβλήματα του KERS, το έργο όλων των υπολοίπων γίνεται πολύ πιο δύσκολο.
Τουλάχιστον, στη Ferrari ξέρουν ότι έχουν κάνει ένα βήμα μπροστά με την εξέλιξη του μονοθεσίου, καθώς με την τρίτη θέση του Φερνάντο Αλόνσο πανηγύρισαν το πρώτο τους φετινό βάθρο. Αν και θα μπορούσε αυτό να είναι ένα σκαλί παραπάνω, εάν κάποια από τις δύο Red Bull αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα, όπως συνέβη στα προηγούμενα Γκραν Πρι. Αλλά, τώρα η ομάδα με έδρα του Μίλτονς Κέινς δεν άφησε περιθώρια.
Αντίθετα, προβληματισμός πρέπει να επικρατεί στις τάξεις της Mclaren, η οποία είδε το ένα της μονοθέσιο, αυτό του Λιούις Χάμιλτον, να μην μπορεί να ανταγωνιστεί τον Αλόνσο και να μένει τέταρτο, και το άλλο, αυτό του Τζένσον Μπάτον, να χάνει σταδιακά θέσεις προς το τέλος του αγώνα (λόγω στρατηγικής τριών πιτ στοπ) και να τερματίζει στην έκτη θέση, ενώ βρίσκονταν μια θέση πριν το βάθρο. Τη φθορά ελαστικών του προπέρσινου πρωταθλητή εκμεταλλεύτηκε ο Ρόσμπεργκ, που τελικά ανέβηκε πέμπτος.
Στις δύο επόμενες θέσεις (7η και 8η, δηλαδή) πλασαρίστηκαν οι δύο Lotus Renault, με τους Νικ Χάιντφελντ και Βιτάλι Πετρόφ, αντίστοιχα, που πέρασαν προς το τέλος του αγώνα τον Σεμπαστιάν Μπουεμί, ο οποίος επέλεξε (για την ακρίβεια η ομάδα του) και αυτός στρατηγική τριών πιτ στοπ. Ωστόσο, ακόμη και ένατη θέση, σε αγώνα που δεν εγκατέλειψε κανείς από τους κορυφαίους συνδυασμούς, μόνο ως επιτυχία μπορεί να χαρακτηριστεί. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε ο Καμούι Κομπαγιάσι, σε έναν αγώνα ξανά με πάρα πολλά προσπεράσματα.
Αντίθετα, απογοητευτικός ήταν ο αγώνας για τους Φελίπε Μάσα και Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Βραζιλιάνος πραγματοποίησε μια κούρσα με πάρα πολλές μάχες, ανέβηκε κάποια στιγμή πολύ ψηλά στην κατάταξη, αλλά τα αλλεπάλληλα λάθη προς το τέλος του αγώνα τον έφεραν πίσω. Αντίθετα, ο Γερμανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είδε να τον προσπερνούν ουκ ολίγοι από τους δευτεροκλασάτους πιλότους του γκριντ, αλλά στο τέλος μάζεψε τα… ασυμμάζευτα με τη 12η θέση. Μάλιστα, οι δύο πρώην teammate στη Ferrari έδωσαν και το highlight του αγώνα, με τον Μάσα να προσπερνάει με εκπληκτικό τρόπο τον μέντορά του.


Αναλυτικά η κατάταξη του Γκραν Πρι Τουρκίας
1. Φέτελ Red Bull-Renault 1:30:17.558
2. Γουέμπερ Red Bull-Renault +8.807
3. Αλόνσο Ferrari +10.075
4. Χάμιλτον McLaren-Mercedes +40.232
5. Ρόσμπεργκ Mercedes + 47.539
6. Μπάτον McLaren-Mercedes +59.431
7. Χάιτνφελντ Renault +1:00.857
8. Πετρόφ Renault +1:08.168
9. Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari +1:09.300
10. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari +1:18.000
11. Μάσα Ferrari +1:19.800
12. Σουμάχερ Mercedes +1:25.400
13. Σούτιλ Force India-Mercedes +1 Γύρο
14. Πέρεζ Sauber-Ferrari +1 Γύρο
15. Μπαρικέλο Williams-Cosworth +1 Γύρο
16. Αλγκερσουάρι Toro Rosso-Ferrari +1 Γύρο
17. Μαλντονάντο Williams-Cosworth +1 Γύρο
18. Τρούλι Lotus-Renault +1 Γύρο
19. Κοβαλάινεν Lotus-Renault +2 Γύρους
20. Ντ’ Αμπρόζιο Virgin-Cosworth +2 Γύρους
21. Καρθικέγιαν HRT-Cosworth +3 Γύρους
22. Λιούτσι HRT-Cosworth +5 Γύρους
Δεν τερμάτισαν
Ντι Ρέστα Force India-Mercedes +14 Γύρους
Γκλοκ Virgin-Cosworth +48 Γύρους


Ταχύτερος Γύρος: Γουέμπερ, 1:29.703


Η βαθμολογία των οδηγών (μετά από τέσσερις αγώνες)
1. Φέτελ 93
2. Χάμιλτον 59
3. Γουέμπερ 55
4. Μπάτον 46
5. Αλόνσο 41
6. Μάσα 24
7. Πετρόφ 21
8. Χάιντφελντ 21
9. Ρόσμπεργκ 20
10. Κομπαγιάσι 8
11. Μπουεμί 6
12. Σουμάχερ 6
13. Σούτιλ 2
14. Ντι Ρέστα 2


Η βαθμολογία των κατασκευαστών (μετά από τέσσερις αγώνες)
1. Red Bull-Renault 148
2. McLaren-Mercedes 105
3. Ferrari 65
4. Renault 42
5. Mercedes 26
6. Sauber-Ferrari 8
7. Toro Rosso-Ferrari 6
8. Force India-Mercedes 4




Κύρκος Βαγγέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου