Η νέα πρόταση τη FIA
Μετά την εμφανή δυσαρέσκεια ομάδων όπως η Ferrari στο σενάριο που ήθελε τους κινητήρες της F1 να γίνονται τετρακύλινδροι υπερτροφοδοτούμενοι στα 1,6 λίτρα από το 2013, η FIA προτείνει..
μια λύση συμβιβασμού που θέλει τα σύνολα να έχουν V6 διάταξη, και να παρουσιάζονται ένα χρόνο αργότερα, το 2014. Έτσι, από τους τωρινούς ατμοσφαιρικούς V8 των 2,4 λίτρων, η FIA έλαβε σοβαρά υπόψη την έντονη δυσαρέσκεια ομάδων όπως η Ferrari (και όχι μόνο), αλλά και την έντονη επιμονή της Renault που είναι υπέρ του downsizing και έκανε μια νέα πρόταση. Αυτή απορρίπτει τους υπερτροφοδοτούμενους τετρακύλινδρους των 1,6 λίτρων, και προωθεί διάταξη V6 στην ίδια χωρητικότητα διατηρώντας φυσικά τη λύση της υπερτροφοδότησης.
Η τελική πρόταση κατατέθηκε από τη FIA, και θα περιλαμβάνει φυσικά την τεχνολογία KERS (Kinetic Energy Recovery System) ενώ τα σύνολα αυτά δεν θα τα δούμε στους αγώνες πριν το 2014 (μια χρονιά αργότερα από ότι αρχικά προγραμματιζόταν). Τέλος, για να τεθεί σε ισχύ αυτή η πρόταση και σταδιακά να ξεκινήσουν οι ομάδες να προετοιμάζουν τόσο τα νέα σύνολα, όσο και τα νέα μονοθέσια δεν μένει παρά να ψηφιστεί από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (World Motor Sport Council).
autotriti.gr
Μετά την εμφανή δυσαρέσκεια ομάδων όπως η Ferrari στο σενάριο που ήθελε τους κινητήρες της F1 να γίνονται τετρακύλινδροι υπερτροφοδοτούμενοι στα 1,6 λίτρα από το 2013, η FIA προτείνει..
μια λύση συμβιβασμού που θέλει τα σύνολα να έχουν V6 διάταξη, και να παρουσιάζονται ένα χρόνο αργότερα, το 2014. Έτσι, από τους τωρινούς ατμοσφαιρικούς V8 των 2,4 λίτρων, η FIA έλαβε σοβαρά υπόψη την έντονη δυσαρέσκεια ομάδων όπως η Ferrari (και όχι μόνο), αλλά και την έντονη επιμονή της Renault που είναι υπέρ του downsizing και έκανε μια νέα πρόταση. Αυτή απορρίπτει τους υπερτροφοδοτούμενους τετρακύλινδρους των 1,6 λίτρων, και προωθεί διάταξη V6 στην ίδια χωρητικότητα διατηρώντας φυσικά τη λύση της υπερτροφοδότησης.
Η τελική πρόταση κατατέθηκε από τη FIA, και θα περιλαμβάνει φυσικά την τεχνολογία KERS (Kinetic Energy Recovery System) ενώ τα σύνολα αυτά δεν θα τα δούμε στους αγώνες πριν το 2014 (μια χρονιά αργότερα από ότι αρχικά προγραμματιζόταν). Τέλος, για να τεθεί σε ισχύ αυτή η πρόταση και σταδιακά να ξεκινήσουν οι ομάδες να προετοιμάζουν τόσο τα νέα σύνολα, όσο και τα νέα μονοθέσια δεν μένει παρά να ψηφιστεί από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (World Motor Sport Council).
autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου