Σοβαρές αναταράξεις και στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ προκαλεί η απεργία των ιδιοκτητών ταξί, με 21 βουλευτές να ζητούν εξηγήσεις από τον ίδιο τον υπουργό Μεταφορών...
Με πρωτοβουλία της Τόνιας Αντωνίου, οι 21 έστειλαν επιστολή στον γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κυβερνώντος κόμματος, Βασίλη Έξαρχο, ζητώντας την άμεση σύγκληση του διευρυμένου ΚΤΕ Μεταφορών, με τη συμμετοχή..
και του ίδιου του Γιάννη Ραγκούση, από τον οποίο ζητούν ενημέρωση για τις προθέσεις του υπουργείου στο θέμα με την απελευθέρωση των ταξί.
Στην επιστολή, την οποία υπογράφουν πρώτοι η Τόνια Αντωνίου και ο Νίκος Σαλαγιάννης, οι κυβερνητικοί βουλευτές αναφέρουν ότι «όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση, η ελληνική οικονομία, ο τουριστικός κλάδος και η εικόνα της χώρας στο εξωτερικό δέχονται αυτή τη στιγμή ένα πολύ σοβαρό πλήγμα με απρόβλεπτες συνέπειες».
Η κίνηση αυτή δεν άρεσε καθόλου και μάλιστα πήγες της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ άφησαν αιχμές για "υστεροβουλία" στην πρωτοβουλία των 21.
Όπως διέρρευσαν στους δημοσιογράφους, από χθες ήταν γνωστό σε όλους τους βουλευτές ότι είχε προγραμματιστεί για την ερχόμενη εβδομάδα διευρυμένο ΚΤΕ Μεταφορών του κόμματος.
Οι ίδιες πηγές τόνιζαν ότι «χθες έγινε συνεννόηση ανάμεσα στον εισηγητή του ΚΤΕ Μεταφορών Γιάννη Αμοιρίδη, τον γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ Βασίλη Έξαρχο και τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούση, ώστε να συγκληθεί την ερχόμενη εβδομάδα διευρυμένο ΚΤΕ Μεταφορών με θέμα νομοθετικές και πολιτικές πρωτοβουλίες του υπουργείου και άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων».
Νωρίτερα, την αντίθεσή τους με την κυβερνητική πολιτική είχαν εκφράσει από το βήμα της Βουλής όσο ο Δημήτρης Παπουτσής όσο και η Μαρία Σκραφνάκη.
Ο πρώτος κάλεσε την κυβέρνηση να πάει άμεσα σε διάλογο με τους ιδιοκτήτες ταξί. «Κριτήριο να είναι τα πληθυσμιακά κριτήρια. Δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχει δογματισμός εδώ», είπε και πρόσθεσε πως αν η ρύθμιση για τα ταξί ερχόταν ως νομοθετική ρύθμιση και όχι ως Προεδρικό Διάταγμα δεν θα περνούσε.
Η βουλευτής Ηρακλείου, από την πλευρά της, ζήτησε «να αρχίσει ο διάλογος και να σταματήσουν έκτροπα. Να απομακρυνθούν από λιμάνια, αεροδρόμια γιατί κάνουν ζημιά στη χώρα». Έκανε μάλιστα έκκληση σε όλες τις πλευρές «την κυβέρνηση, τον υπουργό Γιάννη Ραγκούση και τους ταξιτζήδες να κάτσουν να μιλήσουν. Και τα πληθυσμιακά κριτήρια είναι μια λύση», είπε.
Τη θέση του από την κυβερνητική πολιτική διαχώρισε και ο μέχρι πρότινος υφυπουργός Εργασίας Βασίλης Κεγκέρογλου, που κάλεσε το υπουργείο Μεταφορών να δημοσιοποιήσει αναλυτικά τις θέσεις του για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί για «να τοποθετηθούν όλοι, πολιτικοί και πολίτες».
«Η άναρχη απελευθέρωση που πηγάζει από τη νεοφιλελεύθερη άποψη ότι η αυτορύθμιση της αγοράς λύνει όλα τα προβλήματα δεν μπορεί να διασφαλίσει το δημόσιο συμφέρον», υποστηρίζει ο κ. Κεγκέρογλου.
«Σε κάθε περίπτωση, η απελευθέρωση με κανόνες που θα ισχύουν για όλες τις περιφέρειες της χώρας και η αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής εμπειρίας, σχέση πληθυσμού και αριθμού ταξί, μπορούν να διασφαλίσουν τόσο το δημόσιο συμφέρον όσο και τον κόπο των επαγγελματιών», προσθέτει.
Ισραήλ: Αυξανόμενος κίνδυνος της «νέο-οθωμανικής» προσέγγισης στη Συρία
Πριν από 18 δευτερόλεπτα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου