ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

600 καθηγητές προειδοποιούν: «Μην ψηφίσετε πραξικοπηματικά το νομοσχέδιο για την Παιδεία»








Με πολύμορφες κινητοποιήσεις από τον Σεπτέμβρη απειλούν 600 καθηγητές όλων των βαθμίδων και ζητούν να μην περάσει ο νόμος για τη μεταρρύθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης...
Καθηγητές και διδάκτορες υπογράφουν κείμενο όπου εκφράζουν την αντίθεσή τους με το σχέδιο νόμου που έχει δώσει για διαβούλευση το υπουργείο Παιδείας. Σε περίπτωση που, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, «η κυβέρνηση ψηφίσει πραξικοπηματικά το νομοσχέδιο» θα προχωρήσουν σε «πολύμορφες κινητοποιήσεις και ενέργειες τον Σεπτέμβρη». Στόχος τους, επισημαίνουν, είναι «η ακύρωση του νομοσχεδίου στην πράξη».
Οι υπογράφοντες υποστηρίζουν ότι με το νομοσχέδιο επιχειρείται η κατάργηση του δημόσιου χαρακτήρα του πανεπιστημίου, καθώς και η κατάλυση της αυτοτέλειας και της δημοκρατικής δομής των οργάνων της διοίκησης των πανεπιστημίων.
Σημειώνουν, ακόμη, ότι το προτεινόμενο μοντέλο «ενισχύει την αδιαφάνεια και ταιριάζει περισσότερο σε ανώνυμες εταιρείες και όχι σε πανεπιστήμια», ενώ κάνουν λόγο για εκπαιδευτικά προγράμματα πολλών ταχυτήτων και υποβάθμιση των σπουδών και των πτυχίων.
Κλείνοντας το κείμενό τους, οι υπογράφοντες καλούν την ακαδημαϊκή κοινότητα και τις πολιτικές δυνάμεις να «αναλάβουν τις ευθύνες τους», και την κυβέρνηση να αποσύρει το νομοσχέδιο.
«Σε αυτή την τόσο κρίσιμη περίοδο, όπου τα πάντα εκποιούνται, είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε για μια Δημόσια και Δωρεάν πανεπιστημιακή εκπαίδευση που θα ανταποκρίνεται στην εξέλιξη των επιστημών και θα υπηρετεί τις πραγματικές ανάγκες της παιδείας και της κοινωνίας», καταλήγουν οι καθηγητές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου