Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Άγριος πόλεμος Ρέππα-Ραγκούση - Πώς "απασφάλισε" ο Ρέππας από τις διαρροές για τα κλειστά επαγγέλματα









Ευθεία επίθεση στον Γιάννη Ραγκούση εξαπέλυσε ο Δημήτρης Ρέππας με αφορμή διαρροές από το υπουργείο Μεταφορών που έκαναν λόγο για απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που..
δικαιώνει απόλυτα την πολιτική Ραγκούση για πλήρες άνοιγμα και χωρίς περιορισμούς των κλειστών επαγγελμάτων.
Σε πολύ έντονο ύφος ο κ. Ρέππας απάντησε στη διαρροή του υπουργείου σημειώνοντας πως το Ανώτατο Δικαστήριο δεν έκρινε το δικό του προεδρικό διάταγμα για τους ιδιοκτήτες ταξί που όχι μόνο θα είχε κριθεί συνταγματικό, αλλά θα είχε αποτρέψει τις εικόνες που είδαν όλοι το καλοκαίρι με τους οδηγούς ταξί να αναστατώνουν την τουριστική αγορά.


Η ανακοίνωση του Δημήτρη Ρέππα
«Ουδέποτε κρίθηκε αντισυνταγματικό Προεδρικό Διάταγμα για το άνοιγμα των επαγγελμάτων που με δική μου υπογραφή εστάλη στο Συμβούλιο της Επικρατείας», δήλωσε ο υπουργός Δημήτρης Ρέππας, με αφορμή δημοσιεύματα για την απελευθέρωση των επαγγελμάτων.


«Όσον αφορά στο επάγγελμα των μεταφορέων, ''άνοιξε'' για μεν τα φορτηγά δημόσιας χρήσης (ΦΔΧ) με το Ν. 3887/2010, για δε τα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης (ΦΙΧ) με Κοινή Υπουργική Απόφαση (αρ. ΚΥΑ: Α8/63771/6239, ΦΕΚ 675), που εκδόθηκε ακριβώς σε συνέχεια αποφάσεων του ΣτΕ, προκειμένου το Δημόσιο να συμμορφωθεί στις συγκεκριμένες αποφάσεις», πρόσθεσε ο Δημήτρης Ρέππας, που χειρίστηκε σχετικά θέματα όταν είχε την αρμοδιότητα του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.


Επιπλέον, επεσήμανε ότι «Όσον αφορά στο Π.Δ. για τα ταξί, ουδέποτε στάλθηκε στο ΣτΕ. Αν το Π.Δ. για τα ταξί είχε σταλεί εγκαίρως στο Συμβούλιο της Επικρατείας, τότε δύο τινά θα μπορούσαν να συμβούν:


Α) Το ΣτΕ, πράγμα βέβαιο, να εγκρίνει το σχετικό Π.Δ. και η χώρα να μην έχει δοκιμάσει αυτήν την αναστάτωση μέσα στην τουριστική περίοδο.


Β) Το ΣτΕ να μην εγκρίνει το Π.Δ. και επομένως οι επαγγελματίες να μην έχουν κανένα λόγο να στραφούν εναντίον της Κυβέρνησης.


Επειδή όμως, όχι μόνον η νομολογία, αλλά και οι πρόσφατες γνωμοδοτήσεις του ΣτΕ συνηγορούν, είναι βέβαιο ότι θα ενέκρινε το Π.Δ.
Δεν προκύπτει λοιπόν από πουθενά ότι υφίσταται θέμα συνταγματικότητας. Αντιθέτως μάλιστα».


Στο μεταξύ την κόντρα ανάμεσα στους δύο πολιτικούς έχει πυροδοτήσει και η πορεία αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην τρόικα να δείχνουν βελτίωση των οικονομικών μεγεθών. Υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου όμως διευκρινίζουν πως αν και είναι θετικά τα πρώτα βήματα οι στόχοι μηδενισμού των ελλειμμάτων δεν φαίνεται να επιτυγχάνονται έως το τέλος του έτους και θα χρειαστεί αναθεώρηση των σχεδίων.
Μετά τη νέα κόντρα που ξέσπασε σαν "πυροσβέστης" εμφανίστηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ο οποίος σε μία "σολωμόντεια" ανακοίνωση δεν άδειασε ούτε τον κ. Ρέππα, αλλά δικαίωσε και τον κ. Ραγκούση.


Η ανακοίνωση του κ. Μόσιαλου
Ποτέ στη χώρα μια κυβέρνηση δεν έχει προχωρήσει σε τόσο μεγάλες διαρθρωτικές αλλαγές, όσο η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου. Στο πλαίσιο αυτό, έχουμε ήδη θεσμοθετήσει την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων.
Η πολιτική αυτή υλοποιείται και στον τομέα των μεταφορών. Έγινε για τα φορτηγά δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης με το Δημήτρη Ρέππα. Γίνεται, με τον Γιάννη Ραγκούση, για τα ταξί.
Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται κοινωνικά ανεύθυνες συμπεριφορές ορισμένων ιδιοκτητών ταξί, που αναστάτωσαν τη ζωή των ελλήνων πολιτών, να εμποδίσουν την υλοποίηση της πολιτικής μας για τα ταξί, η οποία έχει ως γνώμονα την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου