Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Ανακοίνωση της ΠΑΣΠ σχετικά με την επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε.



       Ολοκληρώνεται αυτές τις μέρες, με την τοποθέτηση των συναδέλφων σε σχολεία, η διαδικασία επιλογής..
Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, στην οποία πήραν μέρος χιλιάδες εκπαιδευτικοί  Π.Ε. σε όλη την Ελλάδα.

Σχετικά με την ουσία και τη διαδικασία της  επιλογής επισημαίνουμε τα εξής:

A. Για τη διαδικασία επιλογής
·         Η επιλογή των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων έγινε με το Ν. 3848/2010, ένα νομοθετικό πλαίσιο που παρουσιάζει σημαντικές αδυναμίες και τις οποίες η παράταξή μας έγκαιρα είχε  επισημάνει. Η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας ούτε καν το συγκεκριμένο πλαίσιο δεν εφάρμοσε, αφού δεν προηγήθηκε της επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, η επιλογή Σχολικών Συμβούλων όπως ο Νόμος προβλέπει, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν μεγάλα προβλήματα στην όλη διαδικασία, να υπάρξει αποκλεισμός συναδέλφων την τελευταία στιγμή και να ακολουθήσει  πληθώρα διευκρινιστικών εγκυκλίων που η μια αναιρούσε την άλλη.
·         Είναι προφανές ότι στο Υπουργείο Παιδείας υπάρχει τεράστιο διοικητικό έλλειμμα και αυτό δεν μπορεί να «φορτωθεί» στις πλάτες κανενός διοικητικού παράγοντα. Η ευθύνη είναι αποκλειστικά της πολιτικής ηγεσίας η οποία επέτρεψε να εκδοθούν τόσες αλληλοσυγκρουόμενες εγκύκλιοι, που δυστυχώς, ακύρωσαν σε μεγάλο βαθμό τη σοβαρότητα και την υπευθυνότητα με την οποία λειτούργησαν τα μέλη των Συμβούλιων Επιλογής σ’ όλη τη χώρα. Υπενθυμίζουμε ότι αντίστοιχη αναστάτωση, στη λειτουργία των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, είχε δημιουργηθεί και το Σεπτέμβριο του 2010 όταν για την τοποθέτηση των νεοδιόριστων και αποσπασμένων συναδέλφων μας είχαν εκδοθεί από το Υπουργείο τέσσερις διαδοχικές εγκύκλιοι.
·         ΕΙΝΑΙ, ΠΛΕΟΝ, ΚΑΙΡΟΣ κάποιοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να παραιτηθούν, αφού ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να ανταποκριθούν ούτε στα στοιχειώδη καθήκοντά τους, για να πάψουν να ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ  τον εκπαιδευτικό κόσμο.

Β. Για την ουσία της επιλογής και το αποτέλεσμα
1. Είναι προφανές, από το αποτέλεσμα, ότι τα Συμβούλια Επιλογής, σ’ όλη τη χώρα, σεβάστηκαν, κατά τη διαδικασία της συνέντευξης, την προσωπικότητα των υποψηφίων ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ.  Όσοι μιλούν για «κομματικές επιλογές» είναι εκτός εκπαιδευτικής πραγματικότητας,  αφού με μια απλή ανάγνωση των αξιολογικών  πινάκων φαίνεται καθαρά ότι τα μετρήσιμα και αντικειμενικά κριτήρια των υποψηφίων διαμόρφωσαν το τελικό αποτέλεσμα και ΟΧΙ Η ΣΥΝΕΝTΕΥΞΗ. Προφανώς κάποιοι εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια, αφού είναι γνωστό στον εκπαιδευτικό κόσμο ότι οι χειρότερες επιλογές Διευθυντών σχολικών Μονάδων έγιναν το 2007 γι αυτό και σε μεγάλες περιοχές της χώρας (π.χ. Ηράκλειο, Χανιά) οι πίνακες «έπεσαν» και έγιναν νέες επιλογές!!!  ΕΥΤΥΧΩΣ Σ’ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΟΛΟΙ  ΙΔΙΟΙ.
2. Η μαγνητοφώνηση της συνέντευξης  (η βαρύτητα της οποίας μειώθηκε από 20 σε 15 αξιολογικές μονάδες) καθώς και η επιλογή της «μελέτης περίπτωσης» από τράπεζα θεμάτων ήταν αναμφισβήτητα θετικό βήμα. Κατά γενική ομολογία οι συνάδελφοι που συμμετείχαν είχαν αξιοπρεπή αντιμετώπιση, καθώς κλήθηκαν να απαντήσουν σε επιστημονικά θέματα και σε θέματα από την καθημερινή λειτουργία τους στα σχολεία. Γι’ αυτό και   η αίσθηση της μεροληψίας ήταν σχεδόν ανύπαρκτη.
3. Η υποβολή των δηλώσεων προτίμησης σχολείων μετά από τη διαδικασία της συνέντευξης (οι υποψήφιοι γνώριζαν το σύνολο των μορίων τους και τη σειρά τους στους αξιολογικούς πίνακες πριν κάνουν τη δήλωσή τους) δεν επέτρεψαν να γίνουν οι γνωστοί «σχεδιασμοί» του παρελθόντος, όπου με κατευθυνόμενη βαθμολόγηση στη συνέντευξη, υποψήφιοι που προηγούνταν στα μετρήσιμα και αντικειμενικά κριτήρια βρίσκονταν, μετά τη συνέντευξη μέχρι και 100 θέσεις παρακάτω, προκειμένου τη θέση να καταλάβει ο «ημέτερος».
4. Η μη δυνατότητα των υποψηφίων να είναι ταυτόχρονα «κριτές» και «κρινόμενοι» εξασφάλισε την αντικειμενικότητα της κρίσης, αφού το προσωπικό στοιχείο και κίνητρο δεν επηρέασε τη συνέντευξη  των υποψηφίων.
5. Ο έλεγχος, για πρώτη φορά, των τίτλων που κατατέθηκαν, έστω και αν καθυστέρησε, είναι πέρα για πέρα σωστό μέτρο και η παράταξή μας το στήριξε και θα το στηρίξει με όλες της τις δυνάμεις.
Όσοι -ελάχιστοι ευτυχώς- σπιλώνουν έναν  ολόκληρο κλάδο είτε με πλαστούς τίτλους, είτε με μεταπτυχιακά  «μαϊμού» δεν έχουν καμία θέση στην εκπαίδευση και θα πρέπει να υποστούν τις συνέπειες των πράξεών τους. Το μαχαίρι πρέπει να φτάσει στο κόκκαλο.
Σ’ αυτό το πλαίσιο θεωρούμε θετική τη νομοθετική ρύθμιση σύμφωνα με την οποία οι υποψήφιοι σχολικοί σύμβουλοι (και στη συνέχεια όλα τα υποψήφια στελέχη) που έχουν αποκτήσει μεταπτυχιακούς τίτλους στο εξωτερικό θα εξεταστούν  προφορικά στην ξένη γλώσσα ενώπιον του Συμβουλίου Επιλογής.

Συναδέλφισσες , συνάδελφοι

Η παράταξη της ΠΑΣΚ, πιστεύει πως είναι πλέον καιρός όλες οι συνδικαλιστικές δυνάμεις του κλάδου και όλοι οι συνάδελφοι να πάρουν μέρος σ’ έναν ειλικρινή  διάλογο με στόχο την καθιέρωση ενός αντικειμενικού – αξιοκρατικού συστήματος επιλογής στελεχών εκπαίδευσης που δε θα αμφισβητείται και δε θα αλλάζει με την αλλαγή των κυβερνήσεων. Τα πρώτα βήματα στην κατεύθυνση αυτή, έστω και δειλά, είναι γεγονός. Πάνω σ’ αυτά μπορούμε να χτίσουμε μια διαδικασία που θα επιλέγει τους καλύτερους και θα προστατεύει την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών.
Με τη μοριοδότηση και την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ των αποσπάσεων ΑΠΟΔΕΙΞΑΜΕ, πως όταν θέλουμε ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
Από την πλευρά μας έχουμε καταθέσει τις προτάσεις μας στο παρελθόν και δηλώνουμε ότι είμαστε ΕΤΟΙΜΟΙ και ΤΩΡΑ.
                                                                  
Από την ΠΑΣΚ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου