Με μόλις τρία έγραφα και μέσα σε μια εβδομάδα, χωρίς καμία σχεδόν επαφή, όπως τουλάχιστον την ξέρουμε ως σήμερα, με την πολεοδομία κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να έχει στα χέρια του την άδεια να χτίσει..
Ούτως η άλλως οι πολεοδομίες με τη μορφή που έχουν σήμερα καταργούνται και οι ουσιαστικές τους αρμοδιότητες πάνε στους δήμους.
Έτσι για να εκδοθεί μια άδεια αρκεί ο μηχανικός να καταθέσει το τοπογραφικό και το διάγραμμα κάλυψης, μαζί με τα αποδεικτικά για εισφορές και κρατήσεις για να γίνει η έγκριση δόμησης μέσα σε πέντε ημέρες και στη συνέχεια να εκδοθεί η άδεια δόμησης μέσα σε άλλα δύο 24ωρα.
Από 'κει και πέρα ο έλεγχος θα γίνεται σε ένα από τα τρία στάδια της κατασκευής από τους Ορκωτούς Ελεγκτές Δόμησης οι οποίοι θα είναι ιδιώτες και θα αποκτούν την άδεια ελεγκτή μετά από ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα παρακολουθούν σε κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ και στη συνέχεια επιτύχουν στις σχετικές εξετάσεις.
Όλα αυτά βέβαια ακόμη σε επίπεδο ... συζήτησης στη Βουλή, ωστόσο αποτελούν τον βασικό “μπούσουλα” του υπουργείου Περιβάλλοντος
Έτσι δημιουργούνται τα κλειστά επαγγέλματα. Γιατί άραγε τον έλεγχο δεν μπορεί να τον κάνει οποιοσδήποτε μηχανικός (Πολιτικός, Αρχιτέκτονας...)ακόμα και από ΤΕΙ, αφού οι γνώσεις αποδεδειγμένα υπάρχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή