ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Η Κ. Καινούργιου για τις αισθητικές της επεμβάσεις:«Ο πατέρας μου δεν ήξερε για την πλαστική στήθους»







«Δεν είμαι η μοναδική ελληνίδα που έχει αλλάξει από τα δεκαέξι της μέχρι σήμερα. Ίσως να έδωσα κι εγώ δικαιώματα για να πάρει τέτοια έκθεση το θέμα»..
 Τάδε έφη Κατερίνα Καινούργιου, αναφερόμενη στις πλαστικές που της έχουν χρεώσει κατά καιρούς τα ΜΜΕ, ενώ δε δίστασε να αποκαλύψει ότι ο πατέρας της δεν γνώριζε ότι είχε κάνει αυξητική στήθους και το έμαθε από την τηλεόραση.
«Μπορεί ο μπαμπάς μου να μην ήξερε ότι έχω κάνει κάποια πλαστική, γιατί θα πρέπει να το ακούσει; Έκανα τη μύτη μου όταν ήμουν 17 ετών και όταν αργότερα έκανα αυξητική στήθους δεν το είχα πει στον μπαμπά μου και δεν ήθελα να το μάθει από την τηλεόραση», όπως είπε η ίδια στο «Πρωινό mou».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου