ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

H online διαφημιστική δαπάνη ξεπερνά την έντυπη

Εμφανής η στροφή προς την ψηφιακή οικονομία

Μοιραστείτε το στο facebook





Την αντίστοιχη συνολική δαπάνη για τον έντυπο Τύπο φαίνεται ότι θα ξεπεράσει η online διαφήμιση στις ΗΠΑ σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις. Όπως αναφέρει μελέτη που..
δημοσίευσε το emarketer, οι σχετικές δαπάνες για το 2012 θα αγγίξουν τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια. Πρόκειται για αύξηση που ξεπερνά το 23% σε σχέση με το 2011 και σηματοδοτεί φυσικά ακόμη πιο έντονα τη παγκόσμια στροφή προς τη ψηφιακή οικονομία.
Ηλεκτρονικά καταστήματα αλλά και υπηρεσίες που απευθύνονται αποκλειστικά σε εταιρείες ή χρήστες του Internet είναι προφανές ότι δεν έχουν άλλο μέσο προκειμένου να διαφημιστούν. Ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός τους καθώς και η μεγέθυνση του κύκλου εργασιών της όπως είναι φυσικό θα έχει ως συνέπεια την ανάγκη για ακόμη μεγαλύτερη προβολή. Προβολή που μεταφράζεται καταρχάς σε online διαφήμιση και δευτερευόντως σε επικοινωνία μέσα από τον κοινωνικό ιστό.
Την ίδια στιγμή, ο συμβατικός Τύπος δεν φαίνεται να ακολουθεί αντίστοιχη πορεία. Σε αντίθεση με την τηλεόραση που, προς το παρόν, φαίνεται να μην επηρεάζεται, τα έντυπα χάνουν σταθερά μερίδιο από την διαφημιστική πίτα. Μέχρι το 2014 μάλιστα η διαφορά φαίνεται ότι θα είναι ακόμη μεγαλύτερη αν και προβλέψεις σε τόσο ρευστά θέματα είναι πολύ δύσκολο να γίνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου