ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Πάμε και για «κίνημα της νεκροφόρας»

Μοιραστείτε το στο facebook



Πέντε σωματεία ιδιοκτητών γραφείων τελετών και επτά κάτοχοι νεκροφόρων ζητούν από το Συμβούλιο της Επικρατείας να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική, παράνομη, αντίθετη στην..
Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και στην ευρωπαϊκή νομοθεσία η από 16.8.2011 απόφαση του υπουργού Οικονομικών, με την οποία οι νεκροφόρες και τα ασθενοφόρα από 1.1.2012 χαρακτηρίζονται πλέον επιβατικά αυτοκίνητα και πληρώνουν αυξημένα τέλη κυκλοφορίας.
Ειδικότερα, μέχρι το περασμένο έτος (2011) οι νεκροφόρες υπάγονταν στην κατηγορία των επαγγελματικών ιδιωτικής χρήσης οχημάτων ειδικής κατηγορίας. Από το τρέχον έτος (2012), όμως, τα τέλη κυκλοφορίας των νεκροφόρων υπολογίζονται σύμφωνα με τον κυβισμό τους και την παλαιότητα του οχήματος, όπως γίνεται για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα.
Για παράδειγμα -όπως αναφέρεται στην αίτηση ακύρωσης- ένας ιδιοκτήτης νεκροφόρας ο οποίος κατέβαλε 22 ευρώ το 2011 για τέλη κυκλοφορίας, τώρα κλήθηκε να πληρώσει 1.320 ευρώ, ενώ δεύτερος ιδιοκτήτης πλήρωνε 95 ευρώ και το 2012 πλήρωσε 1.100 ευρώ.
Βεβαίως ο κλάδος γνωρίζει ημέρες απίστευτης δόξας και ξορκίζει την «ανάπτυξη»,η οποία ενδέχεται και να ρίξει τους τρελούς τζίρους…
Τα σωματεία υπογραμμίζουν ότι στο αντικείμενο εργασιών των γραφείων τελετών δεν περιλαμβάνεται «η μεταφορά αυτή καθεαυτή πραγμάτων ή προσώπων, τουτέστιν η άσκησημεταφορικού έργου και μάλιστα έναντι κομίστρου, αλλά αντιθέτως η διοργάνωση μίας πλήρουςνεκρικής τελετής, στα πλαίσια της οποίας συμπεριλαμβάνεται και η μεταφορά του ίδιου τουνεκρού, προς τιμήν του οποίου λαμβάνει χώρα».

Δηλαδή σου λέει δεν το λες και «πρόσωπο» τον πελάτη. Αντιμετωπίζει τα πάντα μεμια παγερή αδιαφορία, αρνείται να πληροφορηθεί την πολιτική επικαιρότητα, ταπολιτιστικά «διαδραστικά» δρώμενα με γαλακτοκομικά, την ημερομηνία τωνεκλογών, την τιμή της πατάτας ανά δήμο και την επιτυχή πορεία του Private Sector Involvement, γεγονός που προβληματίζει τους ειδικούς, πότε βγαίνει ηPSIχή και πότε το «χούι»…
Ακόμη, επισημαίνουν ότι «ο μοναδικός πραγματικός λόγος αλλαγής του τρόπουαντιμετώπισης των νεκροφόρων ως απλών επιβατικών οχημάτων ιδιωτικής χρήσης και τουυπολογισμού των τελών κυκλοφορίας τους είναι τεχνηέντως η αύξηση των φορολογικώνεσόδων του κράτους». Από νομικής πλευράς τα γραφεία τελετών υποστηρίζουν ότι τόσο η επίμαχη υπουργική απόφαση όσο και οι νόμοι 3888/2010 και 3986/2011 που στηρίχθηκε η έκδοση της εν λόγω υπουργικής απόφασης, παραβιάζουν πολλαπλώς τη συνταγματική αρχή της ισότητας και της αναλογικότητας. Και αυτό γιατί επιβάλλονται «αυξημένα τέλη κυκλοφορίας για επαγγελματικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, όπως τυγχάνουν οι νεκροφόρες, των οποίων οι κάτοχοι δεν χρησιμοποιούν προς κάλυψιν των αναγκών μετακίνησης των ιδίων και των μελών των οικογενειών τους, αλλά για την μεταφορά νεκρών και μόνον, ήτοι προς εξυπηρέτησιν των επαγγελματικών τους δραστηριοτήτων».

Δηλαδή κύριοι του ΥΠΟΙΚ, σας λένε οι άνθρωποι σε απλά ελληνικά, δεν πάνε την«καψούρα» τσάρκα για ψαράκι στην παραλία, ούτε κυκλοφορούν «πρώτη μούρη»με το επαγγελματικό όχημα, εκτός κι αν πέσουν σε νεκρόφιλη, αλλά που τέτοιαλαχεία τη σήμερον ημέρα…
Επίσης, παραβιάζεται και το άρθρο 5 του Συντάγματος το οποίο καθιερώνει την οικονομική ελευθερία, όπως επίσης παραβιάζεται και το πρώτο πρόσθετο πρωτόκολλο της ΕΣΔΑ, καθώς επιβάλλονται δυσανάλογα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας στους κατόχους νεκροφόρων. Τέλος, αναφέρουν ότι παραβιάζεται η ευρωπαϊκή νομοθεσία, καθώς η επιβολή «εξοντωτικών τελών κυκλοφορίας» έχει την έννοια εσωτερικού φόρου, εισάγοντας έτσι «δυσμενή διάκριση σε κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών υπέρ ετέρων προϊόντων και υπηρεσιών», ενώ παράλληλα νοθεύεται μονομερώς ο ανταγωνισμός στον τομέα του αυτοκινήτου.
Τώρα μπερδεύτηκα. Πως νοθεύεται ο ανταγωνισμός αν πληρώσουν όλες οινεκροφόρες; Θα βγουν οι φαλιρισμένοι κάτοχοι Καγιέν ως «πειρατές του κλάδου» να τους πάρουν πελατεία;
Τα έτερα προϊόντα είναι η καύση; Και πως θα πάει ο πελάτης ως εκεί. Θα πάρειταξί;
Ακανθώδες το ζήτημα.
Δεν θα πληρώσουμε ποτέ λένε 5 σωματεία και 7 μεμονωμένοι κόρακες. Φτάνει να μην γίνει και «κίνημα της νεκροφόρας». Σε κάθε περίπτωση δίκιο έχει πάντα τοκοράκι.
Εμείς, εκτός του ότι δεν θα πεθάνουμε ποτέ, δεν θα πληρώσουμε και τον βαρκάρη…
Μ.Ο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου