Αυτό την στιγμή που και ο “τελευταίος” ανθυποσμηναγός γνωρίζει ότι πρώτη μέριμνά μας πρέπει να είναι η επαύξηση της διαθεσιμότητας των αεροσκαφών. Επειδή η τουρκική αεροπορία έχει μεν μειώσει, το τελευταίο χρονικό διάστημα, τις εξόδους της στο Αιγαίο και κατ’ επέκταση τις παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου μας και τις υπερπτήσεις, αλλά οι έξοδοι γίνονται πλέον σε σχηματισμούς των 6 με 8 αεροσκαφών.
Αυτό που προβληματίζει ιδιαίτερα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας είναι η εκ νέου έναρξη τους τελευταίους μήνες της πτητικής δραστηριότητας των Τούρκων όταν τα αεροπλάνα μας πετούν νότια του Καστελορίζου. Προσπαθούν με τον τρόπο αυτό να αμφισβητήσουν κυριαρχικά μας δικαιώματα στην περιοχή σε σχέση με τη χάραξη της ΑΟΖ.
Ικανή και αναγκαία συνθήκη για τη διατήρηση της αδιαμφισβήτητης αποτελεσματικότητας των αεροπόρων μας είναι η εξασφάλιση των απαραίτητων όρων πτήσης και εκπαίδευσης ακόμα και αν αυτό συμβαίνει ή φέρνει υπέρβαση των προϋπολογισμών.
Πρέπει να αυξηθούν τα διαθέσιμα καύσιμα, ώστε ο αριθμός πτήσεων να αντιστοιχεί στις ώρες πτήσεις των νέων πιλότων μας, ώστε να παραμένουν αξιόμαχοι με βάση τους διεθνείς κανόνες.
Ειδικός Συνεργάτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου