Στα studio του Star-Fm 933, βρέθηκε την Πέμπτη (17/5) το πρώτο τμήμα της Τετάρτης τάξης (Δ1΄) του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών,. όπου στο πλαίσιο του προγράμματος Πολιτιστικών Θεμάτων πραγματοποιεί το Σχολικό Έτος 2011-2012δραστηριότητα με τίτλο «η ιστορία του Σχολείου μου».
Διαβάστε περισσότερα και ακούστε ΕΔΩ
Από τον Βασιλιά Κάρολο στον Ντέιβιντ Μπέκαμ: Η Αγάπη τους για τις Μέλισσες
και τη Μελισσοκομία
Πριν από 43 δευτερόλεπτα








Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου