ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Έξαλλος ο Κούγιας με όσα συνέβησαν στην ήττα της ομάδας του από τον Πλατανιά - «Βρομιάρηδες, έρχεται η ώρα σας...»

Μοιραστείτε το στο facebook

 
 
 
 
Καμία πρόθεση να αποχωρήσει από το χώρο του ποδοσφαίρου δεν έχει ο Αλέξης Κούγιας. Ο πρόεδρος της Παναχαϊκής δηλώνει αηδιασμένος από όσα συνέβησαν στη χθεσινή ήττα της.. ομάδας του από τον Πλατανιά και με προσωπική του δήλωση μέσω της ιστοσελίδας του συλλόγου εκφράζει την οργή του, χωρίς να κατονομάζει.

«Βρομιάρηδες και δυστυχισμένοι που ζείτε μόνο από το βρώμικο ποδόσφαιρο, εγώ προσωπικά και 20 δικηγόροι του δικηγορικού μου γραφείου μου δίνετε την δυνατότητα να μείνω στο ποδόσφαιρο και να σας εκθέτω μέχρι να πεθάνω και ευτυχώς στην υγειά μου είμαι παρά πολύ καλά. Έρχεται και η δική σας ώρα που θα μπείτε φυλακή», αναφέρει ο γνωστός ποινικολόγος.


Οι Αχαιοί διαμαρτύρονται για το μη καταλογισμό πέναλτι στις καθυστερήσεις, ενώ καταγγέλλουν πως παίκτες της ομάδας δέχτηκαν επίθεση από τα ΜΑΤ.


sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου