Μοιραστείτε το στο facebook
Σήμερα το πρωί, ως γνωστόν, ανακοινώθηκαν οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας. Δεν μένω στις αναλύσεις περί κρίσης που επηρέασαν τις..
επιλογές των υποψηφίων, πράγμα απολύτως λογικό, αφού η επιλογή πάντα έχει σχέση με την τρέχουσα κατάσταση και την επαγγελματική αποκατάσταση που προσφέρει ο τίτλος σπουδών που θα αποκτήσει ο νεο-εισακτέος με το πέρας των σπουδών του…
Φέτος σχολιάστηκε πολύ η ειδική κατηγορία των μουσουλμάνων, των οποίων η βάση εισαγωγής στις σχολές ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι σε τεράστιο ποσοστό κάτω από τα 10.000 μόρια. Με απλά λόγια για μια σχολή που κάποιος μη μουσουλμάνος Έλληνας χρειάζεται 16-17 χιλιάδες μόρια που συγκεντρώνονται μετά από μεγάλη προσπάθεια διάβασμα και θυσίες, ο μουσουλμάνος Έλληνας μπαίνει απλά με βάση και σε πολλές περιπτώσεις ακόμη λιγότερο!
Εδώ μιλάμε για κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Το σύστημα εισαγωγής και κατ’ επέκταση το Υπουργείο Παιδείας, που δίκαια πρέπει να μετονομαστεί σε Υπουργείο Αφελληνισμού χωρίζει τους μαθητές και τους κρίνει διαφορετικά με βάση το θρήσκευμά τους! Είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές μεταξύ των βάσεων μουσουλμανοπαίδων και λοιπών, που κάποιοι “φιλόδοξοι” γονείς που ονειρεύονται να δουν το παιδί τους σε σχολή “υψηλού” κύρους θα μπορούσαν να σκεφτούν ακόμη και τον …εξισλαμισμό!
Πολλοί γονείς και μαθητές αντέδρασαν δίκαια, αλλά οι περισσότεροι θεώρησαν λανθασμένα ότι πρόκειται για κάποια νέα ειδική κατηγορία. Ο διαχωρισμός μεταξύ μουσουλμάνων και μη μαθητών από το ελληνικό κράτος και επίσημα ξεκίνησε εδώ και πολλά και συγκεκριμένα εμπνευστής του ήταν ο πλέον ανθέλληνας πολιτικός ο ΓΑΠ όταν διετέλεσε υπουργός Παιδεία πριν από περίπου 15 χρόνια… Από τότε το εκπαιδευτικό σύστημα διαχωρίζει τους μαθητές με βάση την θρησκεία αλλά κανείς δεν ασχολείται, κανείς δεν έχει επέμβει και κανείς δεν φρόντισε να αποκατασταθεί αυτή η αδικία.
Ο τρόπος που δόθηκαν φέτος οι βάσεις στην δημοσιότητα με ξεχωριστές τις ειδικές κατηγορίες για κάθε σχολή, απλά έφερε το θέμα στο προσκήνιο, όμως η διάλυση της ελληνικής εκπαίδευσης έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια.
Πλέον, πέρα από τους μουσουλμάνους, πολλοί είναι οι υποψήφιοι που εντάσσονται σε ειδικές κατηγορίες και εισάγονται ο καθένας με διαφορετική βάση πράγμα που δημιουργεί ανισότητες, τριβές, αδικίες και φυσικά δεν μπορεί να είναι νόμιμο, καθώς παραβιάζει την βασική αρχή της αξιοκρατίας για την πρόσβαση στην ανώτερη εκπαίδευση και στρέφει την μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης. Όλα αυτά εφευρήματα της μεγάλης αρχιέρειας του αφελληνισμού Α. Διαμαντοπούλου που έτσι καταπολέμησε όπως έλεγε το “άδικο” σύστημα των μεταγραφών, όπου τόσα χρόνια βόλευαν οι “πρασινοφρουροί” τα τέκνα τους επινοώντας χίλια δυο “παράθυρα” στους κανονισμούς μεταγραφών.
Σήμερα το πρωί, ως γνωστόν, ανακοινώθηκαν οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας. Δεν μένω στις αναλύσεις περί κρίσης που επηρέασαν τις..
επιλογές των υποψηφίων, πράγμα απολύτως λογικό, αφού η επιλογή πάντα έχει σχέση με την τρέχουσα κατάσταση και την επαγγελματική αποκατάσταση που προσφέρει ο τίτλος σπουδών που θα αποκτήσει ο νεο-εισακτέος με το πέρας των σπουδών του…
Φέτος σχολιάστηκε πολύ η ειδική κατηγορία των μουσουλμάνων, των οποίων η βάση εισαγωγής στις σχολές ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι σε τεράστιο ποσοστό κάτω από τα 10.000 μόρια. Με απλά λόγια για μια σχολή που κάποιος μη μουσουλμάνος Έλληνας χρειάζεται 16-17 χιλιάδες μόρια που συγκεντρώνονται μετά από μεγάλη προσπάθεια διάβασμα και θυσίες, ο μουσουλμάνος Έλληνας μπαίνει απλά με βάση και σε πολλές περιπτώσεις ακόμη λιγότερο!
Εδώ μιλάμε για κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Το σύστημα εισαγωγής και κατ’ επέκταση το Υπουργείο Παιδείας, που δίκαια πρέπει να μετονομαστεί σε Υπουργείο Αφελληνισμού χωρίζει τους μαθητές και τους κρίνει διαφορετικά με βάση το θρήσκευμά τους! Είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές μεταξύ των βάσεων μουσουλμανοπαίδων και λοιπών, που κάποιοι “φιλόδοξοι” γονείς που ονειρεύονται να δουν το παιδί τους σε σχολή “υψηλού” κύρους θα μπορούσαν να σκεφτούν ακόμη και τον …εξισλαμισμό!
Πολλοί γονείς και μαθητές αντέδρασαν δίκαια, αλλά οι περισσότεροι θεώρησαν λανθασμένα ότι πρόκειται για κάποια νέα ειδική κατηγορία. Ο διαχωρισμός μεταξύ μουσουλμάνων και μη μαθητών από το ελληνικό κράτος και επίσημα ξεκίνησε εδώ και πολλά και συγκεκριμένα εμπνευστής του ήταν ο πλέον ανθέλληνας πολιτικός ο ΓΑΠ όταν διετέλεσε υπουργός Παιδεία πριν από περίπου 15 χρόνια… Από τότε το εκπαιδευτικό σύστημα διαχωρίζει τους μαθητές με βάση την θρησκεία αλλά κανείς δεν ασχολείται, κανείς δεν έχει επέμβει και κανείς δεν φρόντισε να αποκατασταθεί αυτή η αδικία.
Ο τρόπος που δόθηκαν φέτος οι βάσεις στην δημοσιότητα με ξεχωριστές τις ειδικές κατηγορίες για κάθε σχολή, απλά έφερε το θέμα στο προσκήνιο, όμως η διάλυση της ελληνικής εκπαίδευσης έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια.
Πλέον, πέρα από τους μουσουλμάνους, πολλοί είναι οι υποψήφιοι που εντάσσονται σε ειδικές κατηγορίες και εισάγονται ο καθένας με διαφορετική βάση πράγμα που δημιουργεί ανισότητες, τριβές, αδικίες και φυσικά δεν μπορεί να είναι νόμιμο, καθώς παραβιάζει την βασική αρχή της αξιοκρατίας για την πρόσβαση στην ανώτερη εκπαίδευση και στρέφει την μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης. Όλα αυτά εφευρήματα της μεγάλης αρχιέρειας του αφελληνισμού Α. Διαμαντοπούλου που έτσι καταπολέμησε όπως έλεγε το “άδικο” σύστημα των μεταγραφών, όπου τόσα χρόνια βόλευαν οι “πρασινοφρουροί” τα τέκνα τους επινοώντας χίλια δυο “παράθυρα” στους κανονισμούς μεταγραφών.
ΑΕΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΕΤΣΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΙΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΟΧΙ; Α ΡΕ ..... ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή