ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Γ. Γιοκαρίνης: Την έβγαζα με μια ντομάτα και ψωμί

Μοιραστείτε το στο facebook






Η «Ευλαμπία» και το «Τσικαμπούμ» ήταν τραγούδια που αγαπήθηκαν πολύ και έκαναν τεράστια επιτυχία τη δεκαετία του ’80, ενώ δεν ήταν λίγοι εκείνοι που συνέχισαν να..
τα σιγοτραγουδούν και τα επόμενα χρόνια.

Ο δημιουργός και ερμηνευτής τους Γιάννης Γιοκαρίνης έχει αφήσει το αποτύπωμά τους στη «χρυσή» δεκαετία των ‘80s, όταν μεσουρανούσε στην ελληνική μουσική σκηνή. Αλλά πίσω από την τεράστια επιτυχία κρύβεται και μια άλλη πραγματικότητα, η «σκοτεινή» όψη της διασημότητας, όταν τα φώτα κλείνουν.


Ο τραγουδιστής αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Εγώ» ότι σταδιακά άρχισε να χάνει τον εαυτό του όταν έγινε διάσημος.


«Δεν είχα ποτέ στόχο να είμαι σταρ. Δεν είμαι καριερίστας. Κάποια στιγμή, αισθάνθηκα ότι άρχισα να χάνω τον Γιάννη, γιατί η δόξα είναι πόρνη και σου παίρνει τα μυαλά», ανέφερε χαρακτηριστικά στη συνέντευξή του.


«Βεβαίως και πέρασα δύσκολα. Έμαθα, όμως, έτσι να κάνω και τα αρνητικά θετικά. Έμαθα να ζω και χωρίς δραχμή και με εκατομμύρια παραμένοντας ο ίδιος. [...] Δεν είχα να φάω, δεν είχα να πληρώσω τις υποχρεώσεις του σπιτιού μου, τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ. Την έβγαζα με μια ντομάτα και ψωμί. Πέρασα τέτοιες στιγμές. Δεν μάσησα όμως. Ήμουν ο ίδιος, όπως τότε, που μου ήρθαν τα λεφτά που δεν τα περίμενα. Τα κατάφερνα πάντα και στα δύσκολα Το συνειδητοποίησα εκ των υστέρων. Και δεν το γουστάρω τώρα πια... Ήμουν ένας άνθρωπος που δεν έπαιρνε χαμπάρι τι γινόταν γύρω του. Αυτό ήταν άσχημο και με ενόχλησε πολύ όταν το συνειδητοποίησα – γιατί εκείνη την περίοδο δεν με ενοχλούσε. Το σημαντικό είναι ότι το κατάλαβα», δήλωσε ο τραγουδιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου