ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Bιντεο: Συγκλονιστικό:«Μη φοβάσαι εγώ είμαι η Παναγία, θα νικήσετε»

Μοιραστείτε το στο facebook 
Παλαίμαχος του 1940, ανθυπασπιστής, με δάκρυα στα μάτια περιγράφει τη συγκλονιστική στιγμή, που όπως υποστηρίζει, είδε τη Θεοτόκο και του..
έδωσε κουράγιο, λέγοντας, "μη φοβάσαι παιδί μου, εγώ είμαι η Παναγία, υπό τη προστασία μου ο ελληνικός στρατός θα νικήσει….".  
Μας έσωσε από βέβαιο θάνατο, εμένα και τη διμοιρία μου, εξηγεί σήμερα από τα Ιωάννινα όπου ζει, όπως διαβάζουμε στο «Αγιορείτικο Βήμα»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου