Μοιραστείτε το στο facebook
Σε συνέντευξη του στο περιοδιό crash o Χρήστος Παππάς αποκάλυψε τον λόγο για τον οποίο οι χρυσαυγίτες επιλέγουν να φορούν μαύρες μπλούζες..
"Είναι ένα είδος πένθους για την κατάσταση που βρίσκεται το ελληνικό 'Εθνος" είπε και πρόσθεσε πως στόχος είναι να πετάξουν κάποια στιγμή τις μαύρες μπλούζες και να φορέσουν γαλανόλευκες, ενώ τόνισε πως στη Χρυσή Αυγή δεν θεωορύν τιμή τους που είναι βουλευτές , αλλά το βλέπουν μόνο ως ένα μέσο που το... χρησιμοποιούν για να πετύχουν τους στόχους τους.
skandalistis.blogspot.gr
Σε συνέντευξη του στο περιοδιό crash o Χρήστος Παππάς αποκάλυψε τον λόγο για τον οποίο οι χρυσαυγίτες επιλέγουν να φορούν μαύρες μπλούζες..
"Είναι ένα είδος πένθους για την κατάσταση που βρίσκεται το ελληνικό 'Εθνος" είπε και πρόσθεσε πως στόχος είναι να πετάξουν κάποια στιγμή τις μαύρες μπλούζες και να φορέσουν γαλανόλευκες, ενώ τόνισε πως στη Χρυσή Αυγή δεν θεωορύν τιμή τους που είναι βουλευτές , αλλά το βλέπουν μόνο ως ένα μέσο που το... χρησιμοποιούν για να πετύχουν τους στόχους τους.
skandalistis.blogspot.gr
Ορισμένοι από τους 82 μητροπολίτες της Ελλαδικής Εκκλησίας νομίζουν ότι έχουν εκ Θεού το δικαίωμα να προκαλούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερίβλεπτη θέση ανάμεσά τους κατέχει ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος, κατά κόσμον Αθανάσιος Λενής.
Στα 74 χρόνια του βρήκε την ευκαιρία:
Να υμνήσει τη Χρυσή Αυγή και τα πρωτοπαλίκαρά της.
Να τους νουθετήσει, ώστε να μπορέσουν να εξελιχθούν σε «γλυκιά ελπίδα για τον απελπισμένο πια πολίτη» και «ήρεμη δύναμη στο σαπισμένο πια πολιτικό σύστημα».
Να ψέξει τον Μεσσηνίας Χρυσόστομο, που στηλίτευσε την εγκληματική δράση των νοσταλγών του χιτλερισμού.
Να μιλήσει για «προδοτικά ΜΜΕ».
Τα όσα εκστομίζει ο επίσκοπος των μαρτυρικών Καλαβρύτων δεν εκπλήσσουν. Ο επί δικτατορίας ιερέας των Σωμάτων Ασφαλείας έχει φροντίσει να δώσει δείγματα γραφής σε ολόκληρη την 34χρονη αρχιερατεία του.
Είναι εκείνος που δύο φορές μετέφερε στο Σύνταγμα το Λάβαρο της Μονής Μεγίστης Λαύρας για να το υψώσει ενάντια όχι σε κάποια σουλτανική τυραννία ή φασιστική απειλή, αλλά σε νόμιμες ενέργειες συνταγματικών κυβερνήσεων.
Καμαρώνοντας εμφανίστηκε με το έμβλημα της Επανάστασης του ΄21 στις δύο λαοσυνάξεις:
Το 1987, όταν το Ιερατείο είχε κηρύξει σταυροφορία εναντίον του Νόμου Τρίτση για την εθνικοποίηση της εκκλησιαστικής περιουσίας.
Το 2000, όταν οι Αρχιερείς της Μονής Πετράκη θέλησαν μάταια να εμποδίσουν την έκδοση των νέων ταυτοτήτων.
Σήμερα, ο Γέρων Καλαβρύτων ευλογεί και τις πεζοδρομιακές εκδηλώσεις έξω από το «Χυτήριο» του Βοτανικού. Νομίζει ότι θα συγκινήσει το «χριστεπώνυμο πλήθος», αλλά στην πραγματικότητα λίγο απέχει από το προκαλέσει ναυτία.
Ναυτία προκάλεσε τον Αύγουστο του 2011, όταν ζήτησε και επισκέφθηκε στη φυλακή του Κορυδαλλού τον Νικόλαο Ντερτιλή, τον μοναδικό από τους απριλιανούς που παραμένει έγκλειστος, αρνούμενος να ζητήσει χάρη.
Είχε χαρακτηρίσει τότε «πρότυπο ζωής» τον δολοφόνο του 20χρονου Μιχάλη Μυρογιάννη στο Πολυτεχνείο τον Νοέμβρη του 1973.
Είχε θεωρήσει την επίσκεψή του εκείνη «γροθιά στην ψευδεπίγραφη δημοκρατία της εποχής μας».
Δεν απαντά, όμως, ο δεσπότης ποιους από τους χιλιάδες δεσμώτες στα μπουντρούμια της Ασφάλειας επισκέφθηκε τα χρόνια της δικτατορίας, όταν ήταν ιεροκήρυκας της Βασιλικής Χωροφυλακής. Ποιους από τους εκατοντάδες φρικτά βασανισμένους θέλησε να συναντήσει;
Μπορεί κάποιος να θεωρήσει (για μια μόνο στιγμή) παρελθόν τα όσα υπέστησαν αναρίθμητοι άνθρωποι τα χρόνια της χούντας. Αλλά και σήμερα, ποιον από τους εκατοντάδες γρονθοκοπημένους ή μαχαιρωμένους μετανάστες παρηγόρησε;