ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Ε. Μελέτη: Απειλεί με μηνύσεις! Δείτε ποιους και γιατί... (Φωτό)

Μοιραστείτε το στο facebook
Άστραψε και βρόντηξε η παρουσιάστρια κατά όσων "εκμεταλλεύονται" την προσωπική της ζωή, τους οποίους απείλησε και με μηνύσεις με..
συνέντευξή της - ποταμό στο περιοδικό "People" και το "Πρώτο Θέμα"...
Έχεις μπει ποτέ στον πειρασμό να διαδώσεις μία είδηση;
Κατά το παρελθόν, όταν άκουγα κάποιο βαρύγδουπο ψέμα, προσπαθούσα να διαδώσω την αλήθεια. Τελικά, το εγκατέλειψα και αυτό…
…Και έπιασες τα εξώδικα;
Απέναντι στα περιοδικά κινήθηκα για πρώτη φορά νομικά, ύστερα από οκτώ χρόνια παρουσίας στο χώρο και όχι άδικα. Όταν βλέπω ότι δεν υπάρχει σεβασμός απέναντι σε πρόσωπα, τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με τη δημοσιότητα, αλλά βρίσκονται δίπλα μου επειδή είναι φίλοι, σύντροφοι, γνωστοί, συμμαθητές, γονείς ή συγγενείς, δεν μπορεί κάποιος να τα υποχρεώνει να υφίστανται την έκθεσή τους με τρόπο βίαιο. Υπήρξε ένα περιστατικό παντελούς έλλειψης σεβασμού και αντέδρασα…
Λίγο παράλογη η αντίδραση…
Καθόλου. Δεν ζήτησα από τα περιοδικά να μην παίζουν εμένα. Εμένα ξεσκίστε με! Όχι, όμως, το περιβάλλον μου. Το ότι κάποιος βρίσκεται δίπλα μου δεν σημαίνει ότι οφείλει ή ότι συναινεί στο να βλέπει τη φάτσα του στα περιοδικά ή στο Διαδίκτυο.

Θεωρείς τον εαυτό σου αντίπαλον δέος της Μενεγάκη;
Όχι, καθόλου δεν θεωρώ ότι είμαι το αντίπαλον δέος της Μενεγάκη. Με την Ελένη ήμασταν απέναντι για τρία χρόνια το πρωί και τα υπόλοιπα τέσσερα είχα απέναντί μου αξιοπρεπείς κυρίους της ενημέρωσης. Και γιατί να μην είμαι και για εκείνους το αντίπαλον δέος; Ποια είναι η διαφορά;
Το ότι η Ελένη είναι βασίλισσα της ψυχαγωγίας…
Ξεκολλήστε, επιτέλους, βρε παιδιά με τους τίτλους!

 markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου