Μοιραστείτε το στο facebook
Η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία της Χώρας μας είναι ένας τομέας εργασίας, που δοκιμάζεται σκληρά από την κρίση αλλά και από τους λανθασμένους..
χειρισμούς των προηγούμενων κυβερνήσεων. Η σημερινή κυβέρνηση καλείται να λύσει αυτόν γόρδιο δεσμό, που έχει δημιουργήσει σοβαρότατο κοινωνικό πρόβλημα.
Η κυβέρνηση μπορεί σαφώς να δώσει λύση στο πρόβλημα, όμως οι εισηγήσεις που της γίνονται είναι σαφώς σε λάθος κατεύθυνση και ενδεχομένως εξυπηρετούν συμφέροντα διαφορετικά από το κοινό συμφέρον.
Στην κατηγορία αυτή ανήκει η πρόταση του συντονιστή αρμόδιου για τη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία Ν. Αναστασόπουλου, η οποία προσφάτως είδε την δημοσιότητα. Η πρόταση αυτή φαίνεται να εισηγείται την πώληση δύο υποβρυχίων τύπου 214, από αυτά που βρίσκονται στο στάδιο της αποπεράτωσης και προορίζονται για τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού, για να εξασφαλιστούν πόροι για τη χρηματοδότηση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά προκειμένου «διασωθούν».
Με άλλα λόγια, ο κ.Αναστασόπουλος, μας λέει ότι για να συνεχίσει ο Ι.Σάφα και οι Λιβανέζοι να κατέχουν και να λειτουργούν τα ναυπηγεία θα πρέπει να τεθεί υπό αμφισβήτηση η αποτρεπτική ισχύς της χώρας.
Το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό, γιατί η διαθεσιμότητα των ελληνικών υποβρυχίων ,την παρούσα περίοδο είναι χαμηλή (συνολικά διαθέτουμε 8 υποβρύχια που δεν είναι όλα επιχειρησιακά), ενώ η Τουρκία αντιπαραθέτει 14 υποβρύχια από τα οποία τα περισσότερα είναι επιχειρησιακά. Το υποβρύχιο είναι ένας τρομερός πολλαπλασιαστής ισχύος ,γιατί είναι όπλο που εκτελεί επιχειρήσεις χωρίς, τις περισσότερες φορές να μπορεί να εντοπισθεί, επομένως ο ρόλος του σε ένα αεροναυτικό περιβάλλον επιχειρήσεων όπως το Αιγαίο είναι καθοριστικός.
Η περαιτέρω μείωση του στόλου των υποβρυχίων της Χώρας μας θα ανατρέψει αισθητά την ισορροπία ναυτικών δυνάμεων στο Αιγαίο, εν μέσω συζήτησης για την ΑΟΖ. Επιπλέον το μήνυμα που θα στείλει στην απέναντι πλευρά του Αιγαίου θα είναι εις βάρος της ελληνικής αποτροπής. Η επιβεβαίωση των προλεγομένων έρχεται από τα δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου όπως «Πωλούνται τα ελληνικά υποβρύχια – Οι Έλληνες άλλαξαν γνώμη και δεν θεωρούν ότι πρέπει να υπερασπιστούν το Αιγαίο» ( Habertürk), «Πωλεί ακόμη και τα υποβρύχιά της η χρεοκοπημένη Ελλάδα. Μετά τα νησιά της, τώρα φαίνεται πως πουλά τα υποβρύχια της» (Radikal).
Η πρόταση της πώλησης των δύο υποβρυχίων για να εξοικονομηθεί 1 δισ. ευρώ και να επαναλειτουργήσουν τα ΕΝΑΕ με το πρόγραμμα αναβάθμισης των ΜΕΚΟ 200ΗΝ και την ναυπήγηση των δύο υποβρυχίων Type 214 της παραγγελίας Βενιζέλου του 2010, είναι εκτός της ισορροπίας κόστους/ωφέλους , γιατί το όφελος ενδεχομένως να είναι η παροχή εργασίας σε πεπερασμένο αριθμό εργαζομένων ενώ το κόστος στην άμυνα της Χώρας θα είναι ανυπολόγιστο
Αντί λοιπόν τέτοιου είδους προτάσεων που «τραυματίζουν» το ηθικό στις Ένοπλες Δυνάμεις, ο κ. Αναστασόπουλος ας ασχοληθεί να βρεί άμεσα λύση προκειμένου να παραληφθούν από το Πολεμικό Ναυτικό τα δύο σχεδόν έτοιμα υποβρύχια τύπου 214 και το εκσυγχρονισμένο τύπου 209 που έχουν πληρωθεί και ας θέσει υπό συζήτηση τη σύμβαση του κ. Βενιζέλου για τη ναυπήγηση των δύο νέων υποβρυχίων.
Αntinews.gr
Η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία της Χώρας μας είναι ένας τομέας εργασίας, που δοκιμάζεται σκληρά από την κρίση αλλά και από τους λανθασμένους..
χειρισμούς των προηγούμενων κυβερνήσεων. Η σημερινή κυβέρνηση καλείται να λύσει αυτόν γόρδιο δεσμό, που έχει δημιουργήσει σοβαρότατο κοινωνικό πρόβλημα.
Η κυβέρνηση μπορεί σαφώς να δώσει λύση στο πρόβλημα, όμως οι εισηγήσεις που της γίνονται είναι σαφώς σε λάθος κατεύθυνση και ενδεχομένως εξυπηρετούν συμφέροντα διαφορετικά από το κοινό συμφέρον.
Στην κατηγορία αυτή ανήκει η πρόταση του συντονιστή αρμόδιου για τη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία Ν. Αναστασόπουλου, η οποία προσφάτως είδε την δημοσιότητα. Η πρόταση αυτή φαίνεται να εισηγείται την πώληση δύο υποβρυχίων τύπου 214, από αυτά που βρίσκονται στο στάδιο της αποπεράτωσης και προορίζονται για τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού, για να εξασφαλιστούν πόροι για τη χρηματοδότηση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά προκειμένου «διασωθούν».
Με άλλα λόγια, ο κ.Αναστασόπουλος, μας λέει ότι για να συνεχίσει ο Ι.Σάφα και οι Λιβανέζοι να κατέχουν και να λειτουργούν τα ναυπηγεία θα πρέπει να τεθεί υπό αμφισβήτηση η αποτρεπτική ισχύς της χώρας.
Το θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό, γιατί η διαθεσιμότητα των ελληνικών υποβρυχίων ,την παρούσα περίοδο είναι χαμηλή (συνολικά διαθέτουμε 8 υποβρύχια που δεν είναι όλα επιχειρησιακά), ενώ η Τουρκία αντιπαραθέτει 14 υποβρύχια από τα οποία τα περισσότερα είναι επιχειρησιακά. Το υποβρύχιο είναι ένας τρομερός πολλαπλασιαστής ισχύος ,γιατί είναι όπλο που εκτελεί επιχειρήσεις χωρίς, τις περισσότερες φορές να μπορεί να εντοπισθεί, επομένως ο ρόλος του σε ένα αεροναυτικό περιβάλλον επιχειρήσεων όπως το Αιγαίο είναι καθοριστικός.
Η περαιτέρω μείωση του στόλου των υποβρυχίων της Χώρας μας θα ανατρέψει αισθητά την ισορροπία ναυτικών δυνάμεων στο Αιγαίο, εν μέσω συζήτησης για την ΑΟΖ. Επιπλέον το μήνυμα που θα στείλει στην απέναντι πλευρά του Αιγαίου θα είναι εις βάρος της ελληνικής αποτροπής. Η επιβεβαίωση των προλεγομένων έρχεται από τα δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου όπως «Πωλούνται τα ελληνικά υποβρύχια – Οι Έλληνες άλλαξαν γνώμη και δεν θεωρούν ότι πρέπει να υπερασπιστούν το Αιγαίο» ( Habertürk), «Πωλεί ακόμη και τα υποβρύχιά της η χρεοκοπημένη Ελλάδα. Μετά τα νησιά της, τώρα φαίνεται πως πουλά τα υποβρύχια της» (Radikal).
Η πρόταση της πώλησης των δύο υποβρυχίων για να εξοικονομηθεί 1 δισ. ευρώ και να επαναλειτουργήσουν τα ΕΝΑΕ με το πρόγραμμα αναβάθμισης των ΜΕΚΟ 200ΗΝ και την ναυπήγηση των δύο υποβρυχίων Type 214 της παραγγελίας Βενιζέλου του 2010, είναι εκτός της ισορροπίας κόστους/ωφέλους , γιατί το όφελος ενδεχομένως να είναι η παροχή εργασίας σε πεπερασμένο αριθμό εργαζομένων ενώ το κόστος στην άμυνα της Χώρας θα είναι ανυπολόγιστο
Αντί λοιπόν τέτοιου είδους προτάσεων που «τραυματίζουν» το ηθικό στις Ένοπλες Δυνάμεις, ο κ. Αναστασόπουλος ας ασχοληθεί να βρεί άμεσα λύση προκειμένου να παραληφθούν από το Πολεμικό Ναυτικό τα δύο σχεδόν έτοιμα υποβρύχια τύπου 214 και το εκσυγχρονισμένο τύπου 209 που έχουν πληρωθεί και ας θέσει υπό συζήτηση τη σύμβαση του κ. Βενιζέλου για τη ναυπήγηση των δύο νέων υποβρυχίων.
Αntinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου