Μοιραστείτε το στο facebook
Παρατηρώντας τις παρακάτω φωτογραφίες η πρώτη μας σκέψη ήταν πως σίγουρα
η συγκεκριμένη βίλα ανήκει σε κάποιον star του Hollywood... Ποιος Έλληνας
- εκτός αν είσαι η Βαρδινογιάννη ή η Αγγελοπούλου- θα διέθετε ένα σπίτι που εκπέμπει τόση
πολυτέλεια, επιδεικνύει τέτοιον νεοπλουτισμό και μια ταυτόχρονη
ρηχότητα, ως συνιστώσα του;
Και όμως πέσαμε έξω! Πρόκειται για το σπίτι της Δέσποινας Βανδή και του
Ντέμη Νικολαιδη στην Κηφισιά, οι οποίοι σύμφωνα με την εφημερίδα NEWS
έβαλαν πωλητήριο, καθώς μόνο τα έξοδα συντήρησης της συγκεκριμένης
κατοικίας έφταναν τα 10.000 ευρώ μηνιαίως.
Στην αρχαία Ελλάδα όταν κάποιος υπερεκτιμούσε τις ικανότητές του ή
προέβαλε τη δύναμή του χρησιμοποιώντας αθέμιτες τακτικές, θεωρούνταν ότι
διέπραττε τη γνωστή σε όλους μας «ύβρη». Της ύβρις επακολουθούσε η άτη
(τύφλωση του νου), η νέμεσις (η οργή των Θεών), και η τίσις (τιμωρία).
Θυμόμαστε όλοι τη Δέσποινα Βανδή σε παλαιότερες συνεντεύξεις της να μιλά
για τα φτωχικά παιδικά της χρόνια στην Καβάλα, τα θλιμμένα
Χριστούγεννα, το όνειρο για μια καλύτερη ζωή.
Η τύχη, το ταλέντο της και φυσικά οι προσπάθειες που κατέβαλε όλα αυτά
τα χρόνια την καθιέρωσαν ανάμεσα στις κορυφαίες Ελληνίδες
τραγουδίστριες. Το νυχτοκάματό της με τα πολλά μηδενικά του σε ζαλίζει,
το ίδιο και τα ακριβά της ρούχα, τα πολυτελή αμάξια, οι υπηρέτριες και
οι βοηθοί, απαραίτητα «αξεσουάρ» κάθε επώνυμου star. H αγορά του
συγκεκριμένου σπιτιού από το ζεύγος ΝικολαΪδη ξεπερνά τα όρια του
επιτρεπτού και αγγίζει πραγματικά αυτά της αλαζονείας.
Παρατηρήστε την πισίνα του σπιτιού που θυμίζει αεροδιάδρομο, το χολ με
τους πανάκριβους πίνακες, το μπάνιο που έχει το μέγεθος ενός μικρού
σπιτιού κάποιας μικρομεσαίας οικογένειας. Και αναρωτιόμαστε, προς τι η τόση ανάγκη για επίδειξη πλουτισμού, χλιδής, ξέφρενου χορού χρήματος;
Πώς όλοι αυτοί οι άνθρωποι μετά θέλουν να ονομάζονται καλλιτέχνες και έχουν το θράσος να τοποθετούνται δημόσια με δηλώσεις τους για την κρίση, την ανεργία, τη φτώχεια; Γιατί δεν κλείνονται στα πολυτελή τους φρούρια να θαυμάζουν τα έργα ζωής τους; Ποια έργα ζωής; Πάντως όχι τα φιλανθρωπικά - που στο σύνολό τους γίνονται για τα μάτια του κόσμου-...
Η ύβρις και η αλαζονεία προηγούνται της πτώσης, συνηθίζει να λέει ο θυμόσοφος λαός. Και δυστυχώς η πτώση κάνει πολύ θόρυβο... Περισσότερο από αυτόν που προκαλούν τα εποχιακά σουξέ της πίστας...
Πώς όλοι αυτοί οι άνθρωποι μετά θέλουν να ονομάζονται καλλιτέχνες και έχουν το θράσος να τοποθετούνται δημόσια με δηλώσεις τους για την κρίση, την ανεργία, τη φτώχεια; Γιατί δεν κλείνονται στα πολυτελή τους φρούρια να θαυμάζουν τα έργα ζωής τους; Ποια έργα ζωής; Πάντως όχι τα φιλανθρωπικά - που στο σύνολό τους γίνονται για τα μάτια του κόσμου-...
Η ύβρις και η αλαζονεία προηγούνται της πτώσης, συνηθίζει να λέει ο θυμόσοφος λαός. Και δυστυχώς η πτώση κάνει πολύ θόρυβο... Περισσότερο από αυτόν που προκαλούν τα εποχιακά σουξέ της πίστας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου