ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Θα συντονιστούν επιτέλους στην κυβέρνηση;

Μοιραστείτε το στο facebook
Δε μπορεί, στο υπουργείο Οικονομικών φαίνεται ότι έχουν μια τρικυμία εν κρανίω. Διότι δε μπορεί δύο 24ωρα πριν να καταθέτεις διάφορες ρυθμίσεις στη Βουλή και μετά..
να τις παίρνεις πίσω, όχι γιατί κάποιοι αντέδρασαν, αλλά γιατί κατάλαβαν ότι έχουν κάνει λάθος και δεν έχουν συνεννοηθεί με άλλο υπουργείο.
Το ίδιο συνέβη και με το φόρο πολυτελείας στα σκάφη αναψυχής το οποίο πήραν πίσω τη Δευτέρα διότι υπήρξε αίτημα… του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Σημειώνεται ότι με τροπολογία που είχε περιληφθεί στο πολυνομοσχέδιο προβλέπονταν η επιβολή έκτακτης εισφοράς 5-10% μεταξύ άλλων σε κατόχους ΙΧ αυτοκινήτων καθώς και σκαφών αναψυχής, πισινών. Ξαφνικά από τη ρύθμιση βγήκαν τα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής διότι το υπ. Ναυτιλίας είπε ότι προετοιμάζει νόμο σύμφωνα με τον οποίο θα επιβάλλεται ειδικό τέλος σε όλα τα σκάφη που εισέρχονται στα ελληνικά χωρικά ύδατα, επομένως έπρεπε να αποφευχθεί η διπλή φορολόγηση.
Ελπίζουμε να ήταν απλώς ασυνεννοησία, γιατί πολύ φοβούμαστε ότι κάποιοι μεγαλόσχημοι σκαφάτοι σήκωσαν τα τηλέφωνα και πήραν τους… αρμοδίους. Διότι, γιατί με τον ίδιο τρόπο να μην εξαιρεθούν και τα αυτοκίνητα πάνω από 1.920 κυβικά εκατοστά για τα οποία γίνεται μεγάλη σφαγή; Τα Ι.Χ. δεν πληρώνουν τέλη, επομένως γιατί να φορολογηθούν διπλά;
Δύο μέτρα και δύο σταθμά ή μήπως τα σκάφη… σήκωσαν πολλή φουρτούνα που έφτασε μέχρι το Σύνταγμα;
Επίσης, σε αποσύρσεις ρυθμίσεων, έπειτα από παρατηρήσεις των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνηση, οι οποίες δεν αποτελούν προαπαιτούμενες δράσεις για την εκταμίευση της δόσης του δανείου αν και είναι επείγουσες, προχώρησε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας.
Διευκρίνισε ότι οι διατάξεις που αφαιρούνται και σε καμία δεν είναι επισπεύδον το υπουργείο Οικονομικών θα εισαχθούν σε επόμενο νομοσχέδιο. «Στην πράξη δηλαδή υλοποιούμε τις δεσμεύσεις μας και λαμβάνουμε υπόψη τις παρατηρήσεις που διατυπώθηκαν και τα αποτελέσματα των διαβουλεύσεων μεταξύ των κομμάτων που συνιστούν την κυβέρνηση εθνικής ευθύνης», είπε ο κ. Σταϊκούρας και ανακοίνωσε ότι:
- Καταργείται το άρθρο 23 που είναι ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας και αφορά τον τρόπο κατάθεσης αιτήσεων και τη μεταφορά εποπτείας στο Γραφείο Βιομηχανίας
- Καταργείται το άρθρο 42, που αφορά στην κατάργηση μεταβατικών εδρών πρωτοδικείων
- Καταργείται το άρθρο 47, που αφορά στην ενσωμάτωση διατάξεων οδηγίας 2010/45
- Καταργείται το άρθρο 49 που αφορά στο πολεοδομικό γραφείο ΕΟΤ
- Αποσύρθηκε ήδη το άρθρο 48 που αφορά την τροποποίηση του ν. 2523 του 1997 για ποινές παράβασης που θα ενταχθούν όλες στο Ποινολόγιο.
Αφού όμως δεν ήταν βιαστικές ρυθμίσεις γιατί τις ενέταξαν στο βιαστικό νομοσχέδιο; Και γιατί τις απέσυραν; Έχει κάποιο λάκκο η φάβα;

Antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου