ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

ΜΕ ΠΟΙΣΜΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ (Από την Αγαθή Παπαδοπούλου)


Ποίημα για την..παλιοκοινωνία

ΜΕ ΠΟΙΣΜΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ


Τη μέρα που γεννήθηκα, ΄
ήρθαν κοντά μου οι μοίρες
και μούπανε ψιθυριστά,
πως πρέπει νάχω ελπίδες,
έστω κι'αν βρω μεσ'τη ζωή,
μπόρες και καταιγίδες!

Στο δρόμο κομματιάστηκα,
αλλά όμως προχωρούσα,
πολλές φορές φαντάστηκα
ότι δεν θα μποροάσα,
να προχωρήσω στη ζωή
δύσκολα μονοπάτια,
πούτανε όλα αγκαθωτά
και η καρδιά μου άδεια!!

Γονάτισα πολλές φορές,
και κείνες μου μιλούσαν
μου λέγανε να προχωρώ,
και μου κρυφογελούσαν!
Ψεύτικα λόγια μούπανε,
η ζωή μόνο κακία,
εγώ συνάντησα γκρεμούς
και ψεύτρα κοινωνία!!

Με πείσμα τα κατάφερα,
να προχωρήσω μόνη.
μέσα μου πόνεσα πολύ,
μα πήρα το τιμόνι!
Γιατί είχα όνειρα πολλά,
αλλά και μια ελπίδα,
'οτι θα αλλάξει η ζωή,
και η παλιοκοινωνία!!

Περισσότερα διαβάστε στο προσωπικό blog της κας Αγαθής Παπαδοπούλου- Λάιου  ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου