Μοιραστείτε το στο facebook
...Διαβάζοντας το σκεπτικό της απόφασης, προκύπτει ότι ένας από τους λόγους απόλυσης μίας εργαζόμενης του ιδιωτικού τομέα– η οποία σημειωτέον κρίθηκε νόμιμη από το δικαστήριο- ήταν ότι έκανε...likes στο Facebook εν ώρα εργασίας.
Το Δικαστήριο δικαίωσε την εταιρεία που απέλυσε την εργαζόμενη. Η
απόφαση 34/2011 του Μονομελούς Πρωτοδικείου.. Αθηνών θα μπορούσε να
θεωρηθεί μια συνηθισμένη περίπτωση εργατικής διαφοράς και μάλιστα με
κακή έκβαση για τον εργαζόμενο....
...Διαβάζοντας το σκεπτικό της απόφασης, προκύπτει ότι ένας από τους λόγους απόλυσης μίας εργαζόμενης του ιδιωτικού τομέα– η οποία σημειωτέον κρίθηκε νόμιμη από το δικαστήριο- ήταν ότι έκανε...likes στο Facebook εν ώρα εργασίας.
Η υπόθεση αφορά σε μια εργαζόμενη η οποία προσέφυγε στα δικαστήρια για
να αποδείξει ότι η απόλυσή της ήταν άδικη και καταχρηστική και ότι έγινε
επειδή η ίδια δεν συμφώνησε στο "πάγωμα" των αποδοχών της κατά την
περίοδο 2009-2010.
Στο δικαστήριο, η εταιρεία επιχείρησε να αποδείξει ότι ο λόγος της
απόλυσης ήταν η ανεπαρκής άσκηση των καθηκόντων της και η πλημμελής
απόδοσή της, το οποίο και το κατάφερε. Απέδειξε ότι ενώ η εταιρεία είχε
ζητήσει να μην περιηγούνται οι εργαζόμενοι στο Facebook εν ώρα εργασίας,
η εν λόγω εργαζόμενη δεν συμμορφώθηκε με αποτέλεσμα να γίνει καταγγελία
της σύμβασής της.
Συγκεκριμένα, το Πρωτοδικείο Αθηνών με την υπ αριθμ. 34/2011 απόφασή του
απέρριψε την αγωγή της υπαλλήλου, κρίνοντας ότι η καταγγελία της
σύμβασης εργασίας έγινε από την εργοδότρια εταιρεία για σπουδαίο λόγο
και συνεπώς ήταν νόμιμη.
Το Πρωτοδικείο έκρινε επίσης ότι "η απόλυση της εργαζομένης δεν έλαβε
χώρα καταχρηστικά αλλά νομίμως και στα πλαίσια του καλώς νοουμένου
συμφέροντος της εργοδότριας επιχείρησης, καθόσον πραγματικό κίνητρο της
καταγγελίας ήταν η πλημμελής και μη προσήκουσα άσκηση των συμβατικών
υποχρεώσεων της εργαζομένης, η οποία δημιουργούσε προβλήματα στην ομαλή
και αποδοτική άσκηση της εργασίας και στις ανάγκες της επιχείρησης και
επέφερε ακολούθως κλονισμό της εμπιστοσύνης της εργοδότριας στο πρόσωπό
της, εκ του οποίου εξέλιπε το απαιτούμενο πνεύμα συνεργασίας".
Εξάλλου η εναγόμενη αεροπορική εταιρεία από το Δεκέμβριο του 2008 είχε
ζητήσει εγγράφως από το προσωπικό της να μην επισκέπτεται σελίδες
κοινωνικής δικτύωσης, όπως το facebook, και γενικά ιστοσελίδες με
περιεχόμενο άσχετο με την εργασία του. Παρόλα αυτά η συγκεκριμένη
υπάλληλος καθημερινά επισκεπτόταν το facebook προκειμένου να διαβάσει
και να γράψει σχόλια ενώ για το συγκεκριμένο λόγο παραμελούσε
συστηματικά και τα καθήκοντά της.
News.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου