ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Είμαστε απ την Procter & Gamble Και σας περνάμε για ανόητους..!

Μοιραστείτε το στο facebook



Το ARIEL Και οι στοιχειώδεις μαθηματικοί υπολογισμοί
Ιδού δυο συσκευασίες απορρυπαντικού Ariel όπως φαίνονται ..από την μπροστινή όψη.
Στα αριστερά η νέα συσκευασία, στα δεξιά η παλαιά.
Το σχήμα της νέας φιάλης και η ετικέτα είναι διαφορετικά από αυτά της παλαιάς.
Όμως το προϊόν παραμένει το ίδιο και...
η τιμή πώλησης επίσης !
Η νέα φιάλη είναι πιο χοντρή και περιέχει 10% επιπλέον προϊόν Ωστόσο... Υπάρχουν κάποιες «μικροδιαφορές».

Καταρχήν, η παλαιά φιάλη είναι για 20 πλύσεις...Ενώ η ετικέτα στη νέα φιάλη μας πληροφορεί ότι μπορούμε να κάνουμε
18 + 2 πλύσεις...

… Ok, έστω !
Για το ARIEL ίσως το 18 + 2 να μην ισούται πάντα με το 20 Κατά βάθος ίσως να μην υπάρχει τίποτα το περίεργο...

Αν και !
Ας επιστρέψουμε στη νέα φιάλη !
Σ’ αυτή τη νέα φιάλη, η ετικέτα μας επισημαίνει ότι υπάρχει 10% επιπλέον προϊόν...
Εάν λοιπόν έχουμε 10% επιπλέον προϊόν, πρέπει να μπορούμε να κάνουμε 10% περισσότερες πλύσεις

Το οποίο μας κάνει (ας βάλουμε εμπρός τις αριθμομηχανές)... 20 + 10% = τουλάχιστον 22 πλύσεις

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΟΨΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΦΙΑΛΩΝ.

Αριστερά η νέα φιάλη Δεξιά η παλιά
Το σχήμα των δυο φιαλών όπως και οι ετικέτες διαφέρουν.

Όμως το προϊόν παραμένει το ίδιο και η τιμή πώλησης επίσης.

ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΌΤΙ

Η νέα φιάλη περιέχει 10% επιπλέον προϊόν... Αλλά θα αντιληφθούμε ότι πρόκειται για 10% λιγότερο...

Η παλαιά φιάλη
Η νέα φιάλη
Συμπέρασμα:
Το Ariel (ανήκει στον όμιλο Procter & Gamble) μόλις εφηύρε μια νέα μαθηματική αρχή:
Έστω ένα πεπερασμένο σύνολο του οποίου η τιμή παραμένει σταθερή, εάν αυξήσουμε δωρεάν κατά 10% την ποσότητα του προϊόντος, ο όγκος περνάει από το1,5 λίτρο σε 1,4 λίτρο
Και ο αριθμός πλύσεων αυξάνεται από τις 20 στις 18+2 …
Τι αυξήθηκε πραγματικά κατά 10% ?
Τα κέρδη της Procter & Gamble ? ή Η εντύπωση που έχω ότι με περνάνε για βλάκα;
Το προωθούμε ευρέως

Ως δωρεάν διαφήμιση υπέρ του Ομίλου
Procter & Gamble 


Κsipnistere.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου