Μοιραστείτε το στο facebook
Με ένα πακέτο τεσσάρων εξαιρετικά επιθετικών προσφορών, οι οποίες λειτουργούν και συνδυαστικά,..
η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Βερόπουλος, στέκεται στο πλευρό του Έλληνα καταναλωτή μειώνοντας ακόμη περισσότερο τις τιμές.
Την ώρα που το διαθέσιμο εισόδημα της Ελληνικής οικογένειας μειώνεται και όλες οι έρευνες δείχνουν ότι......
οι καταναλωτές αναζητούν ευκαιρίες στα ψώνια τους, ο όμιλος σούπερ μάρκετ επενδύει 32 εκατομμύρια ευρώ σε μια εξαιρετικά επιθετική τιμολογιακή πολιτική προς όφελος των πελατών του.
Το πακέτο των τεσσάρων προσφορών περιλαμβάνει:
– «ΥπεύΦΘΗΝΑ»: μείωση τιμών σε εκατοντάδες βασικά και επώνυμα προϊόντα σε μόνιμη βάση που κυμαίνεται από -7% έως και -25%. Αυτά τα προϊόντα σηματοδοτούνται με ειδικό ταμπελάκι στα ράφια των καταστημάτων μας έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν εύκολα να τα ξεχωρίζουν.
– Τηλεοπτικές προσφορές 3ημέρου με εξαιρετικές τιμές που καλύπτουν όλες τις εβδομάδες του χρόνου.
– Επιπλέον έκπτωση 20%!! με τη χρήση δωροεπιταγής των 10€ για κάθε 50€ αγορών και για οποιαδήποτε προϊόντα, που προσφέρει ο Βερόπουλος μέσω κυριακάτικης εφημερίδας. Για παράδειγμα σε αγορές ύψους 150€ ο καταναλωτής μπορεί να εξαργυρώσει 3 επιταγές των 10€.
– Επιπλέον έκπτωση 4% στο σύνολο των αγορών στα καταστήματά μας με την χρήση των καρτών της Eurobank που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Επιστροφή».
Κάνοντας έξυπνη χρήση των προσφορών αυτών οι πελάτες των καταστημάτων μας, μπορούν να έχουν μείωση του κόστους των αγορών τους τουλάχιστον κατά 30%, στις ήδη ανταγωνιστικές τιμές της αλυσίδας μας. Και όλα αυτά χωρίς ειδικές συνθήκες ή κάρτες μέλους. Δηλαδή, φθηνές τιμές για όλο τον κόσμο.
Μιλώντας για τις νέες προσφορές ο πρόεδρος του Ομίλου, Νίκος Βερόπουλος είπε: «Οι έξυπνες αγορές στο Βερόπουλο είναι σήμερα η πιο ανταγωνιστική πρόταση της ελληνικής αγοράς, αφού η αλυσίδα συνδυάζει καταστήματα σε όλη την Ελλάδα με εξυπηρέτηση, φρεσκάδα και ποικιλία σε ένα μοντέρνο περιβάλλον. Συνεχίζουμε την προσπάθεια που ξεκινήσαμε εδώ και 45 χρόνια, παραμένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε στο πλευρό του έλληνα καταναλωτή ιδιαίτερα στους σημερινούς δύσκολους καιρούς.»
Παράλληλα με την επιθετική τιμολογιακή πολιτική, ο Όμιλος έχει θέσει σαν προτεραιότητα, ήδη από το 2012, την εξυγίανση του μείγματος των προϊόντων και τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ταχύτητας των αποθεμάτων. Τα αποτελέσματα είναι ήδη αισθητά τόσο στην εικόνα της αλυσίδας στο καταναλωτικό κοινό, όσο και στην τάση των πωλήσεων αλλά και στην κερδοφορία.
ksipnistere.blogspot.gr
Με ένα πακέτο τεσσάρων εξαιρετικά επιθετικών προσφορών, οι οποίες λειτουργούν και συνδυαστικά,..
η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Βερόπουλος, στέκεται στο πλευρό του Έλληνα καταναλωτή μειώνοντας ακόμη περισσότερο τις τιμές.
Την ώρα που το διαθέσιμο εισόδημα της Ελληνικής οικογένειας μειώνεται και όλες οι έρευνες δείχνουν ότι......
οι καταναλωτές αναζητούν ευκαιρίες στα ψώνια τους, ο όμιλος σούπερ μάρκετ επενδύει 32 εκατομμύρια ευρώ σε μια εξαιρετικά επιθετική τιμολογιακή πολιτική προς όφελος των πελατών του.
Το πακέτο των τεσσάρων προσφορών περιλαμβάνει:
– «ΥπεύΦΘΗΝΑ»: μείωση τιμών σε εκατοντάδες βασικά και επώνυμα προϊόντα σε μόνιμη βάση που κυμαίνεται από -7% έως και -25%. Αυτά τα προϊόντα σηματοδοτούνται με ειδικό ταμπελάκι στα ράφια των καταστημάτων μας έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν εύκολα να τα ξεχωρίζουν.
– Τηλεοπτικές προσφορές 3ημέρου με εξαιρετικές τιμές που καλύπτουν όλες τις εβδομάδες του χρόνου.
– Επιπλέον έκπτωση 20%!! με τη χρήση δωροεπιταγής των 10€ για κάθε 50€ αγορών και για οποιαδήποτε προϊόντα, που προσφέρει ο Βερόπουλος μέσω κυριακάτικης εφημερίδας. Για παράδειγμα σε αγορές ύψους 150€ ο καταναλωτής μπορεί να εξαργυρώσει 3 επιταγές των 10€.
– Επιπλέον έκπτωση 4% στο σύνολο των αγορών στα καταστήματά μας με την χρήση των καρτών της Eurobank που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Επιστροφή».
Κάνοντας έξυπνη χρήση των προσφορών αυτών οι πελάτες των καταστημάτων μας, μπορούν να έχουν μείωση του κόστους των αγορών τους τουλάχιστον κατά 30%, στις ήδη ανταγωνιστικές τιμές της αλυσίδας μας. Και όλα αυτά χωρίς ειδικές συνθήκες ή κάρτες μέλους. Δηλαδή, φθηνές τιμές για όλο τον κόσμο.
Μιλώντας για τις νέες προσφορές ο πρόεδρος του Ομίλου, Νίκος Βερόπουλος είπε: «Οι έξυπνες αγορές στο Βερόπουλο είναι σήμερα η πιο ανταγωνιστική πρόταση της ελληνικής αγοράς, αφού η αλυσίδα συνδυάζει καταστήματα σε όλη την Ελλάδα με εξυπηρέτηση, φρεσκάδα και ποικιλία σε ένα μοντέρνο περιβάλλον. Συνεχίζουμε την προσπάθεια που ξεκινήσαμε εδώ και 45 χρόνια, παραμένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε στο πλευρό του έλληνα καταναλωτή ιδιαίτερα στους σημερινούς δύσκολους καιρούς.»
Παράλληλα με την επιθετική τιμολογιακή πολιτική, ο Όμιλος έχει θέσει σαν προτεραιότητα, ήδη από το 2012, την εξυγίανση του μείγματος των προϊόντων και τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ταχύτητας των αποθεμάτων. Τα αποτελέσματα είναι ήδη αισθητά τόσο στην εικόνα της αλυσίδας στο καταναλωτικό κοινό, όσο και στην τάση των πωλήσεων αλλά και στην κερδοφορία.
ksipnistere.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου