ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Blog για την Ψωρίαση

Μοιραστείτε το στο facebook


Γειά σας, ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας, στην προσπάθεια μου για την διάδοση του blog μου.Και ένας άνθρωπος να βοηθήσετε να.. ανακουφιστεί είναι σπουδαίο,
Σας ευχαριστώ πολύ.
Είμαι 38 χρονών και η ψωρίαση είναι μαζί μου από τα 25 μου.Ξεκίνησε από τα νύχια μου μέχρι που εξαπλώθηκε σε ολόκληρο το σώμα μου, από τις πατούσες μέχρι το πρόσωπο και το κεφάλι μου.Πλέον έχει προχωρήσει και σε ψωριασική αρθρίτιδα με αποτέλεσμα, σε καιρό που έχω έξαρση, να πονάω στο βάδισμα, στον ύπνο και σε κινήσεις των χεριών.
Όπως οι περισσότεροι ασθενείς με ψωρίαση έχω δοκιμάσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ "θεραπείες".Από αλοιφές κορτιζόνης και κυκλοσπορίνη (Neoral) μέχρι ομοιοπαθητική και επάλειψη με καμένα λάδια αυτοκινήτου : Λύση υπάρχει και είναι 100% φυσική. Βλέπω πληγές που ΔΕΝ βάζω την ηφαιστειακή μάσκα να σβήνουν και αυτές.Θα περιμένω όμως και άλλες μέρες για να σιγουρευτώ και θα το γράψω στο blog μου.
Περαστικά σε όλους όσους έχετε ψωρίαση και Καλή Δύναμη.
Είμαι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία.

Το blog: psoriasi-me.blogspot.gr (φωτογραφίες, εμπειρίες)
Σας ευχαριστώ,
Γιώργος Γκιζελής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου