«Δεν βαρεθήκατε να γράφετε τόσον καιρό και τίποτε να μην γίνεται στην πράξη;»..
Η απορία του φίλου αναγνώστη ήταν αληθινή αλλά και εύλογη. Κοντεύουν να βγάλουν μαλλιά τα πληκτρολόγιά μας εδώ στο Antinews, σχεδόν έχουμε πει τα πάντα, όμως, τίποτε δεν έχουμε καταφέρει στην πράξη. Η κοινωνία είναι μουδιασμένη, οι πολίτες απογοητευμένοι, ακόμη και οι πιο πεισματάρηδες, οι πιο εργατικοί, αυτοί που ποτέ δεν σκέφτηκαν να τα παρατήσουν ή να παραιτηθούν οι ίδιοι, φαίνεται σα να παραδέρνουν μέσα σε έναν κυκεώνα από αντιξοότητες, έναν λαβύρινθο χωρίς οδό διαφυγής, έναν αδιέξοδο μονόδρομο που οδηγεί μαθηματικά σε τοίχο.
Είναι καιρός να προχωρήσουμε πέρα από τα λόγια και τις αναλύσεις. Είναι καιρός ως κοινωνία, ως συλλογικότητες και ως άτομα, να γίνουμε επιτέλους λιγάκι πρακτικοί. Να αφήσουμε τα μοιρολόγια, τις κατάρες, τις δικαιολογίες και τον παραλυτικό τρόμο του κενού που μας συνέχουν και να στρώσουμε κάτω τους … απαυτούς μας να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, ο καθένας χωριστά από το δικό του μετερίζι, οι οργανωμένες ομάδες και συλλογικότητες με την δική τους δυναμική και η κοινωνία μας ολόκληρη με την συνολική της θετική αντίδραση. Ο καιρός της ομφαλοσκόπησης, της μεμψιμοιρίας, της κλάψας και του αυτομαστιγώματος πρέπει να περάσει ανεπιστρεπτί. Αυτός ο λαός, είναι ώρα να θυμηθεί πως δεν υπήρξε πάντοτε ένα φοβισμένο μπουλούκι καλοθρεμμένων βολεψάκηδων που παρακαλάνε γονατιστοί να μην χάσουνε την καβάντζα τους. Κάποτε, όχι πολλές δεκαετίες πριν, υπήρξαμε ένας λαός εμπόρων, καραβανιέρηδων, δασκάλων, πολεμιστών, καραβοκύρηδων, χτιστών, ψαράδων, καπεταναίων, κτηνοτρόφων, αγροτών και επιστημόνων. Ήμασταν «πρώτοι στα άρματα, στα γρόσια και στα γράμματα» από όλους τους λαούς των Βαλκανίων και διαπρέψαμε ακόμη και στα πέρατα της οικουμένης, στην Δυτική Ευρώπη, στην Αμερική και στους μακρινούς Αντίποδες.
Ακόμη και σήμερα που μιλάμε, την εποχή αυτή, που οι περισσότεροι αισθανόμαστε το έδαφος να υποχωρεί κάτω από τα πόδια μας, υπάρχουν Έλληνες που καινοτομούν και ελληνικές εταιρίες που παράγουν ποιοτικά και ανταγωνιστικά προϊόντα. Υπάρχουν πεισματάρηδες συμπατριώτες που δεν παραδίνουν τα όπλα, που εξακολουθούν να εργάζονται σκληρά εντός της χώρας, που εξακολουθούν να εξάγουν σε ολόκληρο τον πλανήτη, που βγάζουν στην εγχώρια αγορά προϊόντα εφάμιλλα και πολλές φορές ανώτερα από των ξένων, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Το αδύναμο ελληνικό κράτος, δυσκολεύεται τούτη την ώρα να ξεχωρίσει αυτές τις παραγωγικές νησίδες της πραγματικής οικονομίας και να τις αναδείξει. Αυτό όμως είναι απαραίτητο, γιατί μονάχα από τούτες τις νησίδες αληθινής οικονομίας και ανταγωνιστικότητας μπορούμε να περιμένουμε οτιδήποτε θετικό στο άμεσο μέλλον είτε αυτό θα αφορά την ανεργία, είτε το εμπορικό ισοζύγιο, είτε την ίδια την βιολογική επιβίωση τους Έθνους μας. Πρέπει με κάθε τρόπο να διαφυλάξουμε αυτές τις παραγωγικές οάσεις, να προσπαθήσουμε να τις προβάλλουμε ως παραδείγματα προς μίμηση κυρίως για τους νέους που έχουν όρεξη να δουλέψουν και να παράγουν, να τις αναδείξουμε, να τις προτιμήσουμε στις αγορές μας, να τις διαφημίσουμε, να τις αυγατίσουμε. Μονάχα έτσι θα δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας, θα αναστρέψουμε την ύφεση, και θα διασκεδάσουμε την κακή ψυχολογία της αγοράς.
Και αφού είπαμε σήμερα να γίνουμε πρακτικοί, ας καταθέσουμε εδώ μια σκέψη που θα μπορούσε να πάρει σάρκα και οστά μέσα σε αυτή την μεγάλη διαδικτυακή παρέα που λέγεται Antinews. Μια σκέψη που καιρό τώρα την επωάζουμε όλοι οι συντελεστές αυτής της ιστοσελίδας και είμαστε σίγουροι πως θα την αγκαλιάσουν με θέρμη όλοι οι φίλοι, οι επισκέπτες και οι τακτικοί αναγνώστες της. Είναι καιρός λοιπόν, μέσα από αυτή την συλλογική οντότητα, μέλη της οποίας είμαστε όλοι, να προσπαθήσουμε να αναδείξουμε, να προτείνουμε, να προβάλλουμε, ελληνικές εταιρείες, ελληνικά ποιοτικά προϊόντα, ελληνικές καινοτομίες, ελληνικές εξαγωγικές προσπάθειες. Να προτείνουμε σε όλους τους Έλληνες, δικά μας προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, ελληνικά αγροτικά, κτηνοτροφικά και βιοτεχνικά προϊόντα, που μπορούμε να τα προτιμάμε συνειδητά έναντι των εισαγόμενων. Ποιοι ξέρουν αλήθεια πως η χώρα μας κατασκευάζει κάποια από τα καλύτερα ποδήλατα της Ευρώπης; Ποιοι ξέρουν πως τα κτηνοτροφικά μας προϊόντα (γάλα, κρέας, αυγά, τυριά, μέλι, ψάρια) είναι από τα καλύτερα του κόσμου; Πόσοι γνωρίζουμε πως υπάρχουν ελληνικές εταιρείες που παράγουν αυτή την στιγμή της κρίσης, προϊόντα ασύγκριτης ποιότητας και ανταγωνιστικής τιμής που εξάγονται στα πέρατα του κόσμου;
Αν θέλουμε να συμβάλουμε ο καθένας από την μεριά του στην ανάκαμψη της χώρας μας, θα πρέπει να αρχίσουμε επιτέλους να παράγουμε. Για να παράγουμε όμως περισσότερα, πρέπει συνειδητά να καταναλώνουμε όσο περισσότερο μπορούμε ελληνικά προϊόντα. Το κάθε ευρώ που ξοδεύουμε πια, πρέπει να επιστρέφει σε εμάς και την οικονομία μας. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να εισάγουμε παρά μόνο τα άκρως απαραίτητα, αν θέλουμε να δούμε την οικονομία μας να σηκώνεται ξανά στα πόδια της. Το Antinews θέλει, μπορεί και θα επιχειρήσει να πρωτοπορήσει σε αυτή την κατεύθυνση. Ελπίζουμε να ακολουθήσουν και άλλα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, σε μια καμπάνια υπέρ της παρουσίασης, προώθησης και κατανάλωσης ελληνικών προϊόντων. Η χώρα μας δεν είναι Ζιμπάμπουε, Ουγκάντα ή Μπανανία όπως θέλουν κάποιοι να μας κάνουν να πιστέψουμε. Καιρός να αναδείξουμε περήφανοι την άλλη Ελλάδα, την Ελλάδα που παράγει, που εργάζεται, που καινοτομεί. Την Ελλάδα που θέλει και μπορεί να τα καταφέρει!
Antinews.gr
Η απορία του φίλου αναγνώστη ήταν αληθινή αλλά και εύλογη. Κοντεύουν να βγάλουν μαλλιά τα πληκτρολόγιά μας εδώ στο Antinews, σχεδόν έχουμε πει τα πάντα, όμως, τίποτε δεν έχουμε καταφέρει στην πράξη. Η κοινωνία είναι μουδιασμένη, οι πολίτες απογοητευμένοι, ακόμη και οι πιο πεισματάρηδες, οι πιο εργατικοί, αυτοί που ποτέ δεν σκέφτηκαν να τα παρατήσουν ή να παραιτηθούν οι ίδιοι, φαίνεται σα να παραδέρνουν μέσα σε έναν κυκεώνα από αντιξοότητες, έναν λαβύρινθο χωρίς οδό διαφυγής, έναν αδιέξοδο μονόδρομο που οδηγεί μαθηματικά σε τοίχο.
Είναι καιρός να προχωρήσουμε πέρα από τα λόγια και τις αναλύσεις. Είναι καιρός ως κοινωνία, ως συλλογικότητες και ως άτομα, να γίνουμε επιτέλους λιγάκι πρακτικοί. Να αφήσουμε τα μοιρολόγια, τις κατάρες, τις δικαιολογίες και τον παραλυτικό τρόμο του κενού που μας συνέχουν και να στρώσουμε κάτω τους … απαυτούς μας να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, ο καθένας χωριστά από το δικό του μετερίζι, οι οργανωμένες ομάδες και συλλογικότητες με την δική τους δυναμική και η κοινωνία μας ολόκληρη με την συνολική της θετική αντίδραση. Ο καιρός της ομφαλοσκόπησης, της μεμψιμοιρίας, της κλάψας και του αυτομαστιγώματος πρέπει να περάσει ανεπιστρεπτί. Αυτός ο λαός, είναι ώρα να θυμηθεί πως δεν υπήρξε πάντοτε ένα φοβισμένο μπουλούκι καλοθρεμμένων βολεψάκηδων που παρακαλάνε γονατιστοί να μην χάσουνε την καβάντζα τους. Κάποτε, όχι πολλές δεκαετίες πριν, υπήρξαμε ένας λαός εμπόρων, καραβανιέρηδων, δασκάλων, πολεμιστών, καραβοκύρηδων, χτιστών, ψαράδων, καπεταναίων, κτηνοτρόφων, αγροτών και επιστημόνων. Ήμασταν «πρώτοι στα άρματα, στα γρόσια και στα γράμματα» από όλους τους λαούς των Βαλκανίων και διαπρέψαμε ακόμη και στα πέρατα της οικουμένης, στην Δυτική Ευρώπη, στην Αμερική και στους μακρινούς Αντίποδες.
Ακόμη και σήμερα που μιλάμε, την εποχή αυτή, που οι περισσότεροι αισθανόμαστε το έδαφος να υποχωρεί κάτω από τα πόδια μας, υπάρχουν Έλληνες που καινοτομούν και ελληνικές εταιρίες που παράγουν ποιοτικά και ανταγωνιστικά προϊόντα. Υπάρχουν πεισματάρηδες συμπατριώτες που δεν παραδίνουν τα όπλα, που εξακολουθούν να εργάζονται σκληρά εντός της χώρας, που εξακολουθούν να εξάγουν σε ολόκληρο τον πλανήτη, που βγάζουν στην εγχώρια αγορά προϊόντα εφάμιλλα και πολλές φορές ανώτερα από των ξένων, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Το αδύναμο ελληνικό κράτος, δυσκολεύεται τούτη την ώρα να ξεχωρίσει αυτές τις παραγωγικές νησίδες της πραγματικής οικονομίας και να τις αναδείξει. Αυτό όμως είναι απαραίτητο, γιατί μονάχα από τούτες τις νησίδες αληθινής οικονομίας και ανταγωνιστικότητας μπορούμε να περιμένουμε οτιδήποτε θετικό στο άμεσο μέλλον είτε αυτό θα αφορά την ανεργία, είτε το εμπορικό ισοζύγιο, είτε την ίδια την βιολογική επιβίωση τους Έθνους μας. Πρέπει με κάθε τρόπο να διαφυλάξουμε αυτές τις παραγωγικές οάσεις, να προσπαθήσουμε να τις προβάλλουμε ως παραδείγματα προς μίμηση κυρίως για τους νέους που έχουν όρεξη να δουλέψουν και να παράγουν, να τις αναδείξουμε, να τις προτιμήσουμε στις αγορές μας, να τις διαφημίσουμε, να τις αυγατίσουμε. Μονάχα έτσι θα δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας, θα αναστρέψουμε την ύφεση, και θα διασκεδάσουμε την κακή ψυχολογία της αγοράς.
Και αφού είπαμε σήμερα να γίνουμε πρακτικοί, ας καταθέσουμε εδώ μια σκέψη που θα μπορούσε να πάρει σάρκα και οστά μέσα σε αυτή την μεγάλη διαδικτυακή παρέα που λέγεται Antinews. Μια σκέψη που καιρό τώρα την επωάζουμε όλοι οι συντελεστές αυτής της ιστοσελίδας και είμαστε σίγουροι πως θα την αγκαλιάσουν με θέρμη όλοι οι φίλοι, οι επισκέπτες και οι τακτικοί αναγνώστες της. Είναι καιρός λοιπόν, μέσα από αυτή την συλλογική οντότητα, μέλη της οποίας είμαστε όλοι, να προσπαθήσουμε να αναδείξουμε, να προτείνουμε, να προβάλλουμε, ελληνικές εταιρείες, ελληνικά ποιοτικά προϊόντα, ελληνικές καινοτομίες, ελληνικές εξαγωγικές προσπάθειες. Να προτείνουμε σε όλους τους Έλληνες, δικά μας προϊόντα ευρείας κατανάλωσης, ελληνικά αγροτικά, κτηνοτροφικά και βιοτεχνικά προϊόντα, που μπορούμε να τα προτιμάμε συνειδητά έναντι των εισαγόμενων. Ποιοι ξέρουν αλήθεια πως η χώρα μας κατασκευάζει κάποια από τα καλύτερα ποδήλατα της Ευρώπης; Ποιοι ξέρουν πως τα κτηνοτροφικά μας προϊόντα (γάλα, κρέας, αυγά, τυριά, μέλι, ψάρια) είναι από τα καλύτερα του κόσμου; Πόσοι γνωρίζουμε πως υπάρχουν ελληνικές εταιρείες που παράγουν αυτή την στιγμή της κρίσης, προϊόντα ασύγκριτης ποιότητας και ανταγωνιστικής τιμής που εξάγονται στα πέρατα του κόσμου;
Αν θέλουμε να συμβάλουμε ο καθένας από την μεριά του στην ανάκαμψη της χώρας μας, θα πρέπει να αρχίσουμε επιτέλους να παράγουμε. Για να παράγουμε όμως περισσότερα, πρέπει συνειδητά να καταναλώνουμε όσο περισσότερο μπορούμε ελληνικά προϊόντα. Το κάθε ευρώ που ξοδεύουμε πια, πρέπει να επιστρέφει σε εμάς και την οικονομία μας. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να εισάγουμε παρά μόνο τα άκρως απαραίτητα, αν θέλουμε να δούμε την οικονομία μας να σηκώνεται ξανά στα πόδια της. Το Antinews θέλει, μπορεί και θα επιχειρήσει να πρωτοπορήσει σε αυτή την κατεύθυνση. Ελπίζουμε να ακολουθήσουν και άλλα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, σε μια καμπάνια υπέρ της παρουσίασης, προώθησης και κατανάλωσης ελληνικών προϊόντων. Η χώρα μας δεν είναι Ζιμπάμπουε, Ουγκάντα ή Μπανανία όπως θέλουν κάποιοι να μας κάνουν να πιστέψουμε. Καιρός να αναδείξουμε περήφανοι την άλλη Ελλάδα, την Ελλάδα που παράγει, που εργάζεται, που καινοτομεί. Την Ελλάδα που θέλει και μπορεί να τα καταφέρει!
Antinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου