Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Ελλαδα: Αυτή είναι η ΕΥΔΑΠ και οι υπάλληλοι της

Οι υπάλληλοι της ΕΥΔΑΠ φαίνεται πως δε θεωρούν το νερό αγαθό, αλλά προϊόν εμπορικής συναλλαγής και μάλιστα με αξία... χρυσού! Προφανώς ζουν σε άλλη εποχή,..
σε άλλη χώρα και με άλλη οικονομική κατάσταση!

Δεν εξηγείται διαφορετικά η παντελής αδιαφορία και η απαράδεκτη συμπεριφορά υπαλλήλων προς καταναλωτή, που είχε την ατυχία να έρθει σε επαφή μαζί τους και μάταια, προσπάθησε να βρει το δίκιο του... Δυστυχώς, το δίκαιο βασίζεται στο ανθρώπινο χάρισμα που ονομάζεται λογική και οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι σύμφωνα με τον καταγγέλοντα ή δεν διαθέτουν ή δεν τη χρησιμοποιούν στη δουλειά τους...

Την εποχή των ριζικών αλλαγών και μεταρρυθμίσεων, την εποχή που η κυβέρνηση προσπαθεί να απαλλαγεί από το "βραχνά" της ΕΥΔΑΠ και να την "εξυγιάνει", σχεδιάζοντας να παραχωρήσει ποσοστό της στον ιδιωτικό τομέα, κάποια προφανώς "παλαιάς κοπής" μυαλά συνεχίζουν ακάθεκτα την τακτική και τις συμπεριφορές που έφεραν την Επιχείρηση Υδρευσης Αποχέτευσης Πρωτεύουσας στο σημείο μηδέν, στην πλήρη διάλυση και στα άπειρα προβλήματα.

Πρόσφατα, άρθρο του Π. Προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Χημικών και Επιστημονικού συνεργάτη ΕΚΕΦΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ κ. Νίκου Κατσαρού, είχε καταγγείλει τα σχέδια της κυβέρνησης για την ιδιωτικοποίηση της ΕΥΔΑΠ (Διαβάστε: Το μεγάλο «ξεπούλημα» του νερού) και οι περισσότεροι είχαν συμφωνήσει με αυτή την άποψη.

Σήμερα, μετά τη δημοσίευση του παρακάτω κωμικοτραγικού συμβάντος, οι ίδιοι αναγνώστες θα επικροτήσουν την απόφαση της Κυβέρνησης και θα νιώσουν πως η ανάγκη για ιδιωτικοποίηση μιας ΕΥΔΑΠ που λειτουργεί κατ' αυτό τον τρόπο είναι άμεση και επιτακτική!

Σύμφωνα με επώνυμη καταγγελία, ο υδρομετρητής διαμερίσματος που υπάγεται στο περιφερειακό κέντρο της ΕΥΔΑΠ, Α' Αθηνών, είχε διαρροή με αποτέλεσμα ο συνολικός λογαριασμός του νερού να ξεπεράσει τις 3.000 ευρώ. Την ίδια ημέρα που διαπιστώθηκε η βλάβη, ο ιδιοκτήτης του διαμερίσματος απευθύνθηκε σε υδραυλικό που αποκατέστησε αυθημερόν το πρόβλημα. Σε επικοινωνία που είχε με την ΕΥΔΑΠ στις 29/4, ενημερώθηκε πως εφόσον η βλάβη επιδιορθώθηκε και αυτό επιβεβαιωθεί από το τεχνικό τμήμα της ΕΥΔΑΠ, η οφειλή αυτομάτως μειώνεται στο 1/3 και αν επιθυμεί περαιτέρω μείωση, θα πρέπει να προσκομίσει κάποια δικαιολογητικά ώστε το αίτημα να εξετασθεί από την αρμόδια επιτροπή. Ο ιδιοκτήτης ζήτησε να σταλεί τεχνικός για την επαλήθευση της επισκευής και η υπάλληλος της ΕΥΔΑΠ όρισε το νέο ραντεβού για τις 23/5.

Κάπου εδώ ξεκινούν οι κωμικοτραγικές καταστάσεις που ακολούθησαν, ο "λαβύρινθος" για τον καταναλωτή και τα γεγονότα πέρα από κάθε λογική και φαντασία...

Στις 8/5 τεχνικός της ΕΥΔΑΠ που προφανώς είχε σταλεί για να επιβεβαιώσει την επισκευή της βλάβης, κάλεσε τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος στο κινητό του τηλέφωνο και τον ρωτούσε (!) τι βλάβη υπήρχε (!)... Ο ιδιοκτήτης του μετέφερε τα όσα γνώριζε και η συνομιλία τέλειωσε εκεί.

Στις 23/5 ο ανυποψίαστος ιδιοκτήτης του διαμερίσματος πήγε στο ραντεβού με την ΕΥΔΑΠ, να καταθέσει τα σχετικά δικαιολογητικά για την περαιτέρω μείωση της οφειλής πέραν της αρχικής στο 1/3, την οποία και θεωρούσε δεδομένη... Έλα όμως που δεν ήταν!

Όπως ενημερώθηκε από την υπάλληλο της ΕΥΔΑΠ, οι τεχνικοί επισκέφτηκαν δύο φορές τον υδρομετρητή και δεν διαπίστωσαν καμία επισκευή! Και πως να διαπιστώσουν, αφού τελικά προκύπτει πως οι τεχνικοί τους ήταν "οπτικοί" τύποι και περίμεναν να δουν είτε κάποιο καινούργιο κομμάτι σωλήνα, είτε σκαμμένη τη γύρω περιοχή! Όμως η βλάβη ήταν εσωτερική (αλλάχτηκαν οι φλάντζες) και προφανώς η διαπίστωση της ήταν χρονοβόρα και απαιτούσε ενδελεχή έλεγχο που δεν είχαν καμιά διάθεση να κάνουν! Πολύ απλά, γράφοντας στην τεχνική τους έκθεση "Δεν έγινε επισκευή", θεώρησαν πως "έκαναν τη δουλειά τους" καταδικάζοντας τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος στην πληρωμή των +3.000 ευρώ!

Έτσι λοιπόν, εμβρόντητος ο ιδιοκτήτης ενημερώθηκε πως βάση της διπλής τεχνικής γνωμάτευσης, δεν δικαιούται καμιά απολύτως μείωση και είναι υποχρεωμένος να καταβάλλει όλοκληρο το ποσό της οφειλής όπως και δεν μπορεί να γίνει τίποτα πλέον για αυτό !

Ο άτυχος καταναλωτής απευθύνθηκε στην προϊσταμένη του Περιφερειακού κέντρου Α' Αθηνών κ. Ζωγράφου και προσπάθησε να της εξηγήσει πως οι τεχνικοί ΔΕΝ έκαναν αυτό που έπρεπε, ΔΕΝ βασίστηκαν σε αληθινά γεγονότα, ΔΕΝ μπήκαν καν στη διαδικασία να ανοίξουν το ρολόϊ και να διαπιστώσουν αν όντως έχουν αλλαχθεί οι φλάντζες και πως αν μη τι άλλο, πρέπει να γίνει ένας ακόμα λεπτομερείς έλεγχος. Μάταια όμως... Η συγκεκριμένη κυρία από την αρχή ήταν κάθετη και αρνητική στο να ασχοληθεί με το θέμα, στο να μιλήσει με κάποιο συνάδελφο από την τεχνική υπηρεσία ή έστω να λάβει υπ' όψη της το επίσημο φορολογικό στοιχείο του επαγγελματία υδραυλικού που επισκεύασε τη διαρροή. Αντ' αυτού "έκλεισε τα αυτιά της" σε κάθε πρόταση για επανεξέταση του θέματος θεωρώντας μοναδικό "επίσημο" στοιχείο τις λανθασμένες πραγματοσύνες των τεχνικών τους και μονόδρομο την πληρωμή ολόκληρου του ποσού από τον άτυχο ιδιοκτήτη! Ο ιδιοκτήτης σύντομα διαπίστωσε από πρώτο χέρι πως ο τίτλος της "προϊσταμένης" προφανώς είναι συμβολικός, αφού όχι μόνο δεν έκανε δεκτό οποιοδήποτε αίτημα για επανεξέταση, αλλά δεν ενημέρωσε καν τον καταναλωτή, για το τι θα μπορούσε να κάνει μετέπειτα, σε ποια υπηρεσία να απευθυνθεί και ποιος ακολουθεί ιεραρχικά για να δώσει λύση (όπως συνηθίζεται στους σοβαρούς οργανισμούς), αφού η ίδια ή δεν μπορούσε ή δεν ήθελε, με το δεύτερο να επικρατεί κατά τον ίδιο, αφού η άρνηση της συνοδευόταν από κακούς τρόπους και απαράδεκτη συμπεριφορά η οποία και εξαγρίωσε τον καταναλωτή που προσπάθησε πλέον να βρει μόνος του λύση!

Ο ιδιοκτήτης κάλεσε τον τεχνικό της ΕΥΔΑΠ που είχε "κάνει" την πραγματογνωμοσύνη στις 8/5 στο κινητό του και όπως συνηθίζεται σε ανθρώπους που έχουν κάτι να κρύψουν, "έκρυψε" επιμελώς το επώνυμο του (!), το οποίο αρνήθηκε να δώσει παρά τις πολλές φορές που του ζητήθηκε!

Άκρη προς το παρόν δεν βρέθηκε και το πιο πιθανό είναι η υπόθεση να συνεχιστεί σε κάποια δικαστική αίθουσα.

Αυτή είναι η "κωμικοτραγική" ιστορία, αυτή είναι η πραγματικότητα της ΕΥΔΑΠ με τα μάτια ενός καταναλωτή, με τεχνικούς "ανώνυμους", με "οπτικούς τύπους" και με "προϊσταμένους" εντός εισαγωγικών...

vivanews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου