ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Η καθημερινότητα ενός ζευγαριού στις έξι εβδομάδες σχέσης, στους έξι μήνες και στα έξι χρόνια [λίστα]

Στην αρχή κάθε σχέσης όλα είναι μέλι-γάλα. Λίγο ο έρωτας, λίγο ο ενθουσιασμός κάνουν τον έναν να δίνει στον άλλον τα...
πάντα. Καθώς ο χρόνος περνά και το ζευγάρι αρχίζει να γνωρίζεται καλύτερα και έρχεται η... άνεση αρκετά πράγματα αλλάζουν. Εκεί, όμως, που έρχεται η ολοκληρωτική αλλαγή είναι όταν στη σχέση εισβάλει η... ρουτίνα. Παρακάτω παρουσιάζονται μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Πώς συμπεριφέρεται ένα ζευγάρι στις έξι εβδομάδες σχέσης, στους έξι μήνες και στα έξι χρόνια:
Στο ραντεβού

6 εβδομάδες: Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ...
6 μήνες: Φυσικά σ' αγαπώ
6 χρόνια: Θεέ μου, αν δεν σε αγαπούσα γιατί σε παντρεύτηκα;

Επιστρέφοντας από τη δουλειά

6 εβδομάδες: Αγάπη μου, γύρισα!
6 μήνες: Γύρισα
6 χρόνια: Τι μαγείρεψε η μάνα σου σήμερα να φάμε;

Δώρα

6 εβδομάδες: Αγάπη μου, πιστεύω να σου αρέσει το δαχτυλίδι που σου πήρα!
6 μήνες: Βρήκα αυτό το cd-player σε πραγματική τιμή ευκαιρίας και σε θυμήθηκα!
6 χρόνια: Πάρε τα λεφτά και αγόρασε ό,τι θέλεις!

Όταν χτυπάει το τηλέφωνο

6 εβδομάδες: Μωρό μου, κάποιος σε ζητάει.
6 μήνες: Για σένα είναι...
6 χρόνια: Χτυπάει το τηλέφωνο, δεν το ακούς;

Μαγείρεμα

6 εβδομάδες: Δεν έχω ξαναφάει νοστιμότερο φαγητό!
6 μήνες: Τι θα φάμε σήμερα;
6 χρόνια: Πάλι μακαρόνια;


Αγοράζοντας ένα καινουριο φόρεμα

6 εβδομάδες: Είσαι σαν άγγελος με αυτό το φόρεμα.
6 μήνες: Πάλι αγόρασες καινούριο φόρεμα;
6 χρόνια: Πόσο θα μου κοστίσει αυτό το φόρεμα, που δεν το έχεις και καμία ανάγκη

Σχεδιάζοντας τις διακοπές

6 εβδομάδες: Τι θα έλεγες για δύο εβδομάδες στη Βιέννη ή όπου αλλού θέλει το μωρό μου;
6 μήνες: Τι το κακό υπάρχει να πάμε στη μάνα μου στο χωριό;
6 χρόνια: Ταξίδι; Διακοπές; Καλά είμαστε και στο σπίτι


Βλέποντας τηλεόραση

6 εβδομάδες: Μωρό μου, τι θέλεις να δούμε απόψε;
6 μήνες: Μου αρέσει αυτό το θρίλερ. Τι να δω, δηλαδή, τις γλυκανάλατες ταινίες που διαλέγεις;
6 χρόνια: Θα δω το ποδόσφαιρο. Αμα δεν σου αρέσει, πήγαινε για ύπνο

Perierga

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου