ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Τέτοια διαφήμιση ξενοδοχείου δεν έχετε ξαναδεί... και φυσικά είναι Ελληνική!!

Εν μέσω κρίσης όλοι ψάχνουν το τέλειο σλόγκαν για να προσεγγίσουν πελάτες... τέτοιο σλόγκαν όμως ειλικρινά ποιος το σκέφτηκε;..

Καθόμουν χαλαρά και έπινα την φραπεδιά μου κοιτώντας παράλληλα τι κάνουν οι facebook φίλοι μου... και εκεί κάπου το είδα μπροστά μου... στην αρχική μου σελίδα και μου φτιάξε την μέρα!
(Η διαφήμιση αφορά ξενοδοχείο ημιδιαμονής στην Θεσσαλονίκη...)
Έχουμε δει πολλά αλλά.... "Βρήκατε νέα γκόμενα;;" αν είναι δυνατόν....
Δεν ξέρω αν θα το επισκεφτώ αλλά γέλασα με την ψυχή μου!!!

To-gamato

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου