ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Οι πρώτοι των πρώτων μιλούν για την επιτυχία τους

Μπορεί οι πανελλαδικές εξετάσεις να ολοκληρώθηκαν στις αρχές Ιουνίου και τα αποτελέσματα να ανακοινώθηκαν στα..
τέλη του ίδιου μήνα, το άγχος και η αγωνία των υποψηφίων και των οικογενειών τους δεν σταματά εκεί, αλλά με την ανακοίνωση των βάσεων.
Τι και αν εφέτος οι βάσεις καθυστέρησαν λόγω των εσωτερικών διεργασιών στο υπουργείο Παιδείας, τελικά ανακοινώθηκαν το πρωί της Πέμπτης γεμίζοντας με χαμόγελα τα πρόσωπα των αριστούχων που διέπρεψαν στην ανώτερη εκπαίδευση. Αν και πολλοί χαρακτηρίζουν τα εφετινά θέματα εξέτασης ως τα δυσκολότερα και πιο απαιτητικά των τελευταίων ετών, με αποτέλεσμα να παρατηρείται αξιοσημείωτη πτώση των βάσεων στις περιζήτητες σχολές, φαίνεται ότι οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές κατάφεραν να επιτύχουν τον στόχο τους.
Γεωργία Τσατσάνη: «Οι εξετάσεις χρειάζονται ηρεμία»
Πρώτη των πρώτων εισήχθη η Γεωργία Τσατσάνη στην Ιατρική ΠατρώνΠρώτη των πρώτων εισήχθη στην Ιατρική Πατρών η Γεωργία Τσατσάνη αν και στην ειδική κατηγορία των πολύτεκνων, συγκεντρώνοντας  18177 μόρια. «Με ενδιέφερε από μικρή ο χώρος της Ιατρικής και της έρευνας, οπότε η εισαγωγή μου στην σχολή των Πατρών ήταν ένα όνειρο ζωής. Ακόμα δηλαδή δεν το έχω πιστέψει, αλλά νομίζω ότι με τον καιρό θα το συνειδητοποιήσω». Μπορεί βέβαια ως πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό δελτίο να είχε δηλώσει το αντίστοιχο τμήμα των Αθηνών, όμως η Γεωργία δεν θα είναι μόνη της στην Πάτρα. «Ευτυχώς στην Πάτρα σπουδάζει και η αδερφή μου,  η οποία θα με βοηθήσει να εγκλιματισθώ γρήγορα στο νέο περιβάλλον».  Στο ερώτημα για το εάν υπάρχει «μυστικό επιτυχίας» στις εξετάσεις η Γεωργία απαντά πως «εκτός από συστηματικό διάβασμα, οι εξετάσεις χρειάζονται και ξεκούραση, πίστη στις δυνατότητες σου και ηρεμία».
Φώτης Σιούταρης: «Με ενδιέφερε πολύ ο προγραμματισμός»
«Είμαι πολύ χαρούμενος για τα τελικά αποτελέσματα, θεωρώ ότι η προσπάθεια μου απέδωσε τα μέγιστα» δηλώνει περήφανος στο «Βήμα» ο Φώτης Σιούταρης, ο οποίος αρίστευσε από το 5ο λύκειο Γλυφάδας, συγκεντρώνοντας 19642 μόρια μπαίνοντας 2ος στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο. «Το συγκεκριμένο τμήμα ήταν η πρώτη μου επιλογή. Με ενδιέφερε πολύ ο προγραμματισμός και θεωρώ ότι ακόμα υπάρχει δυνατότητα επαγγελματικής αποκατάστασης στο συγκεκριμένο επαγγελματικό χώρο». Όπως εξηγεί ο Φώτης, τα εφετινά θέματα ήταν ιδιαίτερα δύσκολα και έπρεπε να είσαι αρκετά προετοιμασμένος για να τα λύσεις. «Πριν την ανακοίνωση των βαθμολογιών δεν περίμενα ότι θα πετύχω τον στόχο μου, να μπω δηλαδή στο Πολυτεχνείο, αλλά έπειτα συνειδητοποίησα την επιτυχία μου αυτή» σημειώνει. Όσον αφορά το θέμα της επιλογής συγκεκριμένης πόλης φοίτησης, ο Φώτης Σιούταρης δηλώνει «Το σκεφτόμουν μόνος μου, να δηλώσω σχολές εντός Αθηνών, για να μην επιβαρύνω οικονομικά την οικογένεια μου, όμως οι γονείς μου με προέτρεψαν να δηλώσω σχολή σε όποια πόλη θέλω. Η τελική επιλογή ήταν όμως δική μου».
Δείτε τους υπόλοιπους ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου