Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης

Ένα μεγάλο κομμάτι του marketing και της προώθησης της επιχείρησής μας είναι και η διαφήμιση...
Είναι μία πρώτη προσέγγιση του καταναλωτή που πρέπει να προσελκύσουμε, ώστε να δείξει ενδιαφέρον και να θελήσει να μάθει περισσότερα για την επιχείρησή μας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Απώτερος στόχος της διαφήμισης, καθώς και των στόχων που έχουμε θέσει ως επιχείρηση είναι η αύξηση του αριθμού των πελατών και, φυσικά, των πωλήσεων. Για να γίνουν βέβαια όλα αυτά πραγματικότητα, αναφορικά με το κομμάτι της διαφήμισης χρειάζεται να δώσουμε βαρύτητα σε δύο σημαντικούς παράγοντες:
Το περιεχόμενο, το μήνυμα, αλλά και η διαφήμιση στο σύνολό της (μουσική, κείμενα, συντελεστές) να τραβάει την προσοχή των ανθρώπων και να μην περνάει απαρατήρητη.
Ένας μέσος άνθρωπος έρχεται αντιμέτωπος κάθε μέρα με εκατομμύρια μηνύματα και πληροφορίες και, όπως είναι λογικό, συγκρατεί ελάχιστα από αυτά (καμιά φορά και κανένα). Πρέπει να κάνουμε λοιπόν τα αδύνατα δυνατά, ώστε το δικό μας μήνυμα να διατηρηθεί στη μνήμη του και έτσι ο υποψήφιος πελάτης μας να έχει μία πρώτη αποτελεσματική επαφή με την επιχείρησή μας και το αντικείμενό της.
Πως θα καταφέρουμε ώστε το μήνυμα να φθάσει και να γίνει αντιληπτό από το κοινό των καταναλωτών στο οποίο στοχεύουμε αποτελεί μία πολύ σημαντική και ενδιαφέρουσα διαδικασία έρευνας και μετρήσεων. Επειδή όμως είναι και αρκετά μακροσκελής διαδικασία, θα παραλείψω την ανάλυσή της, τουλάχιστον σε αυτό εδώ το κείμενο.
Από αυτή τη διαδικασία θα μείνω σε ένα μόνο σημείο, το οποίο είναι ένας ακόμη σημαντικός παράγοντας και αυτό είναι τα σημεία στα οποία θα επιλέξουμε για να προβάλουμε το διαφημιστικό μας μήνυμα.
Στη σημερινή εποχή, με τη βοήθεια και της τεχνολογίας, τα κανάλια μέσα από τα οποία μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες μας έχουν αυξηθεί σημαντικά, δίνοντάς μας έτσι μία πληθώρα επιλογών για να προβάλουμε την επιχείρησή μας. Το αρνητικό σε αυτή την περίπτωση είναι ότι πολλές φορές είναι δύσκολο να επιλέξουμε τα σωστά.
Παράλληλα, το γεγονός ότι πολλά από αυτά τα κανάλια επικοινωνίας είναι δωρεάν, ή προσφέρουν επιλογές προβολής χαμηλότερου κόστους από τα συμβατικά μέσα, μας κάνει να παρασυρόμαστε και στο τέλος να προβάλουμε την επιχείρησή μας μέσα από σημεία που δε θα μας αποφέρουν κάτι.
Το πιο σημαντικό είναι να μην ξεχνάμε ποτέ ότι προβάλλουμε τη διαφήμισή μας, ώστε να στείλουμε κάποιο μήνυμα στους πελάτες που επιθυμούμε και στοχεύουμε και οι οποίοι θα ενδιαφερθούν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Οτιδήποτε κάνουμε που δεν έχει αυτό το αποτέλεσμα είναι σπατάλη χρόνου και πολλές φορές και χρημάτων.
Για τον λόγο αυτό, την επόμενη φορά που θα βρισκόμαστε ανάμεσα σε δύο εναλλακτικά πλάνα προβολής, εκ των οποίων το ένα είναι πιο ακριβό από το άλλο, καλό είναι να μη βιαστούμε να επιλέξουμε το πιο φθηνό, αλλά να ερευνήσουμε παραπάνω την αποδοτικότητά τους.
Ένα από τα θετικά με την «κοινωνία της πληροφορίας» στην οποία βρισκόμαστε είναι ότι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε οποιασδήποτε μορφής στατιστικά θέλουμε. Μπορούμε λοιπόν να έχουμε πρόσβαση και στα χαρακτηριστικά του κοινού, στο οποίο έχει πρόσβαση το μέσο που θα επιλέξουμε για να προβληθούμε.
Δεν είναι λοιπόν ντροπή, όταν συζητάτε με κάποιον την πιθανότητα προβολής σας στον χώρο του να ζητάτε και παραπάνω στοιχεία, όπως:
  • Τη μηνιαία δημοτικότητά του: αν είναι ιστοσελίδα, πόσους επισκέπτες έχει σε έναν μήνα, αν είναι ραδιοφωνικός σταθμός πόση είναι η ακροαματικότητά του κ.ο.κ.
  • Τη γεωγραφική του κάλυψη: Το μέσο στο οποίο απευθύνεστε είναι τοπικό, έχει πανελλήνια ή παγκόσμια κάλυψη;
  • Δημογραφικά χαρακτηριστικά: Ακόμη κι αν ένα μέσο έχει εκατομμύρια επισκέπτες μέσα στον μήνα μπορεί να απευθύνεται σε κοινό τελείως διαφορετικό από αυτό που εσείς στοχεύετε. Για παράδειγμα, σας είναι τελείως άχρηστο να προβληθείτε σε ένα portal, το οποίο επισκέπτονται ηλικίες από 18-24, ενώ εσείς στοχεύετε σε ηλικιακό κοινό από 45 – 60.
Τέλος, σε αυτές τις περιπτώσεις μπορείτε να εμπιστεύεστε πάντα και τη γνώμη ενός ειδικού, ο οποίος με τις κατάλληλες μετρήσεις θα μπορέσει να σας προτείνει τα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας, ώστε να προσελκύσετε όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά τους υποψήφιους πελάτες σας και να τους κάνετε δικούς σας.
Η γνώση είναι εκεί έξω, διαθέσιμη και μπορεί να σας σώσει από πολλές σπατάλες. Είναι κρίμα να μην την εκμεταλλευτείτε.
 Φωτεινή Βαβίτσα
Marketing Consultant 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου