Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Η πιο σοκαριστική στιγμή που βίωσε η Μαρία Μπακοδήμου την ώρα που…

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Γιάννη Βίτσα και το περιοδικό “ΕΓΩ”, η Μαρία Μπακοδήμου, δεν δίστασε να μιλήσει για …
botox,πλαστικές, αλλά και τα οικονομικά της!
Επίσης, περιέγραψε την πιο συγκλονιστική στιγμή που έζησε την ώρα που έχανε τον πατέρα της…
Έχεις κάνει botox,πλαστική;
Nαι, αλλά δεν πιστεύω ότι με τις επεμβάσεις καθυστερείς το χρόνο ή δεν του επιτρέπεις να σε αλλάξει. Θαυμάζω πάρα πολύ τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, η οποία δείχνει ότι μεγαλώνει. Δεν γίνεται να είσαι πενήντα και να μη φαίνεται. Το πολύ πολύ να δείχνεις πενήντα με φουσκωμένα χείλη και τσίτα δέρμα”.
Λες την ηλικία σου;
Όχι. Έχω κι άλλα μυστικά. Δεν μοιράζομαι τα πάντα με τον κόσμο. Πόσες φορές έχεις κάνει botox;
Τρεις. Η δερματολόγος μου λέει “Αν ήξερες τι αναφέρουν για σένα… Ακόμα κι αν τους πως εγώ που είμαι η δερματολόγος σου, ότι δεν κάνεις τίποτα σχεδόν, δεν πρόκειται να με πιστέψουν”.
Σήμερα είσαι ερωτευμένη;
Είμαι πολύ καλά και ερωτευμένη… Ο γάμος δεν είναι το ζητούμενο, δεν είναι όμως απαγορευτικό.
Ήταν δύσκολο να διαχειριστούν τα παιδιά σου το διαζύγιό σου;
Όχι γιατί ήταν πολύ μικρά. Δεν είχαν θέμα. Γεννήθηκαν σχεδον και μεγάλωσαν με δεδομένο ότι έχουν δύο σπίτια
Ποιά υπήρξε η πιο σοκαριστική στιγμή της ζωής σου ;
Συνέβη κατά τη διάρκεια της ασθένειας του πατέρα μου. Πέθανε από καρκίνο του πνεύμονα. Πριν φύγει έπαθε οξύ πνευμονικό οίδημα. Ήμουν μαζί του στην κλινική όπου νοσηλευόταν. Κατά τη διάρκεια του οιδήματος, έμεινα στο δωμάτιο δίπλα του παρακολουθώντας τον. Ο τρόπος που προσπαθούσαν να τον κρατήσουν στη ζωή οι γιατροί και οι νοσηλευτές και η προσωπική του αγωνία να ζήσει, ήταν η πιο σοκαριστική στιγμή που βίωσα.
Ήθελα να βρίσκομαι δίπλα του. Ένιωθα ότι με αυτόν τον τρόπο του έδινα ώθηση να μείνει ζωντανός…”

zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου