Το υπερ-αποδοτικό V6 Racer έκανε την απόλυτη διαφορά στη θρυλική πίστα!
Την ώρα που η αγωνιστική τεχνολογία βρίσκει κάποια στιγμή τον δρόμο για τα αυτοκίνητα παραγωγής, σπανίως συμβαίνει το αντίθετο...
Η Ford έβαλε λοιπόν σκοπό να ανατρέψει το πατροπαράδοτο αξίωμα εφοδιάζονται το πρωτότυπο αγωνιστικό της με την καρδιά ενός αυτοκινήτου παραγωγής, το οποίο έθεσε μάλιστα νέο ρεκόρ ταχύτητας στην πασίγνωστη Daytona International Speedway, με τον κινητήρα μάλιστα που φιγουράρει στο αγροτικό της Ford!
Η Ford έδωσε λοιπόν τον γνωστό EcoBoost κινητήρα της (προσοχή: μιλάμε για V6 twin-turbocharged 3,5 λίτρων) στη Riley Technologies Daytona Prototype και έπειτα από έναν σημαντικό αριθμό ρυθμίσεων και αλλαγών, το αγωνιστικό της έγινε σωστός πύραυλος: έπιασε σε μόλις έναν γύρο στην Daytona το νέο ορόσημο των 358,837 χλμ/ώρα (222,971 μίλια/ώρα)!
Επίδοση αρκετή δηλαδή για να ανατρέψει το εδώ και 26 χρόνια ρεκόρ που είχε θέσει ο Bill Elliott μέσα σε ένα Ford Thunderbird, με το κοντέρ να αποκρυσταλλώνεται στα 338,548 χλμ/ώρα (210,364 μίλια/ώρα). Ο οδηγός μάλιστα του EcoBoost πρωτοτύπου, Colin Braun, δεν είχε καν γεννηθεί όταν έθετε το ρεκόρ ο Elliott!
Περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του V6 αγωνιστικού δεν έγιναν ακόμα γνωστές, αν και είναι σχεδόν σίγουρο ότι αν λάβουμε υπόψη μας τα 365 άλογα που αποδίδει ο κινητήρας «μαμίσιος», οι νέες επιδόσεις τον έχουν εκτοξεύσει σε περισσότερους από 500 ίππους...
Νewsbeast.gr
Η Ford έβαλε λοιπόν σκοπό να ανατρέψει το πατροπαράδοτο αξίωμα εφοδιάζονται το πρωτότυπο αγωνιστικό της με την καρδιά ενός αυτοκινήτου παραγωγής, το οποίο έθεσε μάλιστα νέο ρεκόρ ταχύτητας στην πασίγνωστη Daytona International Speedway, με τον κινητήρα μάλιστα που φιγουράρει στο αγροτικό της Ford!
Η Ford έδωσε λοιπόν τον γνωστό EcoBoost κινητήρα της (προσοχή: μιλάμε για V6 twin-turbocharged 3,5 λίτρων) στη Riley Technologies Daytona Prototype και έπειτα από έναν σημαντικό αριθμό ρυθμίσεων και αλλαγών, το αγωνιστικό της έγινε σωστός πύραυλος: έπιασε σε μόλις έναν γύρο στην Daytona το νέο ορόσημο των 358,837 χλμ/ώρα (222,971 μίλια/ώρα)!
Επίδοση αρκετή δηλαδή για να ανατρέψει το εδώ και 26 χρόνια ρεκόρ που είχε θέσει ο Bill Elliott μέσα σε ένα Ford Thunderbird, με το κοντέρ να αποκρυσταλλώνεται στα 338,548 χλμ/ώρα (210,364 μίλια/ώρα). Ο οδηγός μάλιστα του EcoBoost πρωτοτύπου, Colin Braun, δεν είχε καν γεννηθεί όταν έθετε το ρεκόρ ο Elliott!
Περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του V6 αγωνιστικού δεν έγιναν ακόμα γνωστές, αν και είναι σχεδόν σίγουρο ότι αν λάβουμε υπόψη μας τα 365 άλογα που αποδίδει ο κινητήρας «μαμίσιος», οι νέες επιδόσεις τον έχουν εκτοξεύσει σε περισσότερους από 500 ίππους...
Νewsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου