Η ενεργοποίηση των εργασιών στους οδικούς άξονες θα φέρει αύξηση των σταθμών διοδίων, αλλά και αύξηση του κόστους ανά χιλιόμετρο..
(κατά 0,04 σεντς συν ΦΠΑ). Συγκεκριμένα, σε σταθμούς διοδίων της Νέας Οδού, όπως Αφίδνες, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Θήβα, ο μέσος όρος αύξησης διοδίων είναι περίπου 60%.
Για την Πελασγία, που είναι στο «Μαλιακός – Κλειδί», το κόστος από 2,70 ευρώ για τα ΙΧ, από την 1η Ιανουαρίου εκτινάσσεται σε 3,50 ευρώ, αυξημένο κατά 30%.
Παράλληλα όπως αναφέρει το capital.gr αναμένεται να προστεθούν και τρεις νέοι σταθμοί στο Ελευσίνα – Κόρινθος (Νέα Πέραμος, Πάχη, Αγίοι Θεόδωροι), άλλοι τρεις μέσα στην Αττική (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη), ενώ προβλέπεται γενναία εκπτωτική πολιτική έως 80% για τους συχνούς χρήστες.
Η τιμή των διοδίων για τα Ι.Χ. (κατ. 2) θα μειωθεί από την επανέναρξη των κατασκευαστικών εργασιών στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα στα 2,5 ευρώ από 3,2 ευρώ που είναι σήμερα (δείτε αναλυτικά δεξιά τις νέες χρεώσεις).
Στο τμήμα Ελευσίνα – Κόρινθος το τέλος διέλευσης θα διαμορφωθεί στα 0,067 ευρώ ανά χιλιόμετρο, από 0,04 ευρώ σήμερα. Η χρέωση θα γίνεται και στις δύο κατευθύνσεις, θα εφαρμοσθούν τιμές διοδίων 0,04€/χλμ (σε τιμές 01.01.2003) και θα λειτουργήσουν οι πλευρικοί σταθμοί Ν. Περάμου, Πάχης και Αγ. Θεοδώρων και στις δύο κατευθύνσεις. (Σήμερα ο σταθμός της Ν. Περάμου λειτουργεί στην κατεύθυνση προς Κόρινθο, των Αγ. Θεοδώρων και στις δύο κατευθύνσεις ενώ της Πάχης δεν λειτουργεί.) Για παράδειγμα, στον μετωπικό σταθμό του Ισθμού το διόδιο από 1,60 ευρώ ανά κατεύθυνση θα διαμορφωθεί στο 1,80 ευρώ.
Στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου στους σταθμούς διοδίων Πελασγίας και Μεσοχωρίου το τέλος θα αυξηθεί από τα 0,03 ευρώ στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Θα προβλέπεται όμως, έκπτωση για τις συχνές διελεύσεις. Για παράδειγμα, στο σταθμό της Πελασγίας το τέλος για τα Ι.Χ. θα διαμορφώνεται στα 3,50 ευρώ από 2,70 ευρώ σήμερα.
Αντίστοιχα, θα προστεθούν τρεις νέοι σταθμοί μέσα στην Αττική (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη), ενώ προβλέπεται γενναία εκπτωτική πολιτική έως 80% για τους συχνούς χρήστες.
Στην Κεντρική Οδό η τιμή παραμένει στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Στη Νέα Οδό το τέλος διέλευσης θα αυξηθεί από 0,025 ευρώ σήμερα στα 0,040 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Όπως έγινε γνωστό θα υπάρξει ειδική τιμολογιακή πολιτική που θα προβλέπει μείωση της τιμής των διοδίων έως και 80% για τους συχνούς χρήστες στους σταθμούς των διοδίων Μαλακάσας και Αφιδνών. Επίσης, ο ανενεργός σταθμός Σχηματαρίου θα καταργηθεί και θα δημιουργηθεί το καλοκαίρι του 2015 νέος μετωπικός σταθμός στο Βαθύ, στο τμήμα Σχηματαρίου- Χαλκίδας.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Χρυσοχοΐδης το εγχείρημα της τιτλοποίησης των μελλοντικών εσόδων των διοδίων δεν θα υλοποιηθεί καθώς οι αυτοκινητόδρομοι ενώ είχαν μεταβιβαστεί στο ταμείο αποκρατικοποιήσεων με πρόσφατη απόφασης της κυβέρνησης δεν ανήκουν πλέον στο χαρτοφυλάκιο των προς αποκρατικοποίηση έργων. - See more
arouraios.gr
(κατά 0,04 σεντς συν ΦΠΑ). Συγκεκριμένα, σε σταθμούς διοδίων της Νέας Οδού, όπως Αφίδνες, Μαλακάσα, Οινόφυτα, Θήβα, ο μέσος όρος αύξησης διοδίων είναι περίπου 60%.
Για την Πελασγία, που είναι στο «Μαλιακός – Κλειδί», το κόστος από 2,70 ευρώ για τα ΙΧ, από την 1η Ιανουαρίου εκτινάσσεται σε 3,50 ευρώ, αυξημένο κατά 30%.
Παράλληλα όπως αναφέρει το capital.gr αναμένεται να προστεθούν και τρεις νέοι σταθμοί στο Ελευσίνα – Κόρινθος (Νέα Πέραμος, Πάχη, Αγίοι Θεόδωροι), άλλοι τρεις μέσα στην Αττική (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη), ενώ προβλέπεται γενναία εκπτωτική πολιτική έως 80% για τους συχνούς χρήστες.
Η τιμή των διοδίων για τα Ι.Χ. (κατ. 2) θα μειωθεί από την επανέναρξη των κατασκευαστικών εργασιών στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα στα 2,5 ευρώ από 3,2 ευρώ που είναι σήμερα (δείτε αναλυτικά δεξιά τις νέες χρεώσεις).
Στο τμήμα Ελευσίνα – Κόρινθος το τέλος διέλευσης θα διαμορφωθεί στα 0,067 ευρώ ανά χιλιόμετρο, από 0,04 ευρώ σήμερα. Η χρέωση θα γίνεται και στις δύο κατευθύνσεις, θα εφαρμοσθούν τιμές διοδίων 0,04€/χλμ (σε τιμές 01.01.2003) και θα λειτουργήσουν οι πλευρικοί σταθμοί Ν. Περάμου, Πάχης και Αγ. Θεοδώρων και στις δύο κατευθύνσεις. (Σήμερα ο σταθμός της Ν. Περάμου λειτουργεί στην κατεύθυνση προς Κόρινθο, των Αγ. Θεοδώρων και στις δύο κατευθύνσεις ενώ της Πάχης δεν λειτουργεί.) Για παράδειγμα, στον μετωπικό σταθμό του Ισθμού το διόδιο από 1,60 ευρώ ανά κατεύθυνση θα διαμορφωθεί στο 1,80 ευρώ.
Στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου στους σταθμούς διοδίων Πελασγίας και Μεσοχωρίου το τέλος θα αυξηθεί από τα 0,03 ευρώ στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Θα προβλέπεται όμως, έκπτωση για τις συχνές διελεύσεις. Για παράδειγμα, στο σταθμό της Πελασγίας το τέλος για τα Ι.Χ. θα διαμορφώνεται στα 3,50 ευρώ από 2,70 ευρώ σήμερα.
Αντίστοιχα, θα προστεθούν τρεις νέοι σταθμοί μέσα στην Αττική (Άγιος Στέφανος, Βαρυμπόμπη), ενώ προβλέπεται γενναία εκπτωτική πολιτική έως 80% για τους συχνούς χρήστες.
Στην Κεντρική Οδό η τιμή παραμένει στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
Στη Νέα Οδό το τέλος διέλευσης θα αυξηθεί από 0,025 ευρώ σήμερα στα 0,040 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Όπως έγινε γνωστό θα υπάρξει ειδική τιμολογιακή πολιτική που θα προβλέπει μείωση της τιμής των διοδίων έως και 80% για τους συχνούς χρήστες στους σταθμούς των διοδίων Μαλακάσας και Αφιδνών. Επίσης, ο ανενεργός σταθμός Σχηματαρίου θα καταργηθεί και θα δημιουργηθεί το καλοκαίρι του 2015 νέος μετωπικός σταθμός στο Βαθύ, στο τμήμα Σχηματαρίου- Χαλκίδας.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Χρυσοχοΐδης το εγχείρημα της τιτλοποίησης των μελλοντικών εσόδων των διοδίων δεν θα υλοποιηθεί καθώς οι αυτοκινητόδρομοι ενώ είχαν μεταβιβαστεί στο ταμείο αποκρατικοποιήσεων με πρόσφατη απόφασης της κυβέρνησης δεν ανήκουν πλέον στο χαρτοφυλάκιο των προς αποκρατικοποίηση έργων. - See more
arouraios.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου